Precies, 2 gig heb ik ruimschoots voldoende aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef hugecooll het volgende:
Je kan je iPod ook gebruiken zonder iTunes hurr :0
Maar ja, 30GB is niet echt nodig
Zat ik ook over te denken, maar ik wil wel iets dat fatsoenlijk geluid produceert en evt op een accu werkt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
wat heeft iedereen met die ipods trouwens? waar heb je 10 gb aan muziek voor nodig? ik heb aan 256 al genoeg voor 10 eurie heb je dan al een mp3speler...
eensch
ik heb er oordopjes bijgekregen die vest duur waren ( misschien duurder dan de mp3 speler zelf) en het geluid is geweldigquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zat ik ook over te denken, maar ik wil wel iets dat fatsoenlijk geluid produceert en evt op een accu werkt.
Wil er best wat voor neerleggen (lees 50 euro) maar 200 euro voor een ipod gaat me toch echt te ver. Voor dat bedrag soldeer ik wel een eigen mp3speler in elkaar van 200 gig.(bij wijze van)
Ik heb een hekel aan oordopjes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ik heb er oordopjes bijgekregen die vest duur waren ( misschien duurder dan de mp3 speler zelf) en het geluid is geweldig
Deze gaan ook niet kapot bij de aansluiting ( dat die draden losschieten ofzo)quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan oordopjes.
ik heb doorgaans een headset van sennheiser. (en om maar niet voor lul te staan met een koptelefoon met microfoon in de trein heb ik me net een phillips bijbesteld.)
Wel goed om te weten dat de weergave capaciteit van die dingen wel gebruikt worden.
Ik weet nooit van te voren wat ik wil luisteren. Dus als ik een mp3speler zou hebben, dan zou ik wel zoveel mogelijk mee willen nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
wat heeft iedereen met die ipods trouwens? waar heb je 10 gb aan muziek voor nodig? ik heb aan 256 al genoeg voor 10 eurie heb je dan al een mp3speler...
eensch
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Curri het volgende:
wie wil er idd zo tering veel gb op hebben waar je uiteindelijk hooguit 50% van benut
dan heb je wel hele slechte oordopjes..quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik zet er gewoon iets van 6 uur dance department op en dan heb ik genoeg om te luisteren voor een week of 2 ... neem het op in 64 kbit en dan zijn de bestanden veel kleiner en het verschil hoor ik toch nauwelijks.
Dus jij bent er zo een die al zijn productkeuze gemaakt heeft en alsnog de verkoper om advies gaat vragen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef Elixabete het volgende:
Ipod,
Ik wil kwaliteit.
Ook gehad toen ik voor een Archos 700 ging (omdat mijn Archos 500 aan vervanging toe was)
Verwees die pauperverkoper mij ook door naar de ipod.
Ik zei: ik wil kwaliteit, en meneer was stil.
Uiteindelijk toch mijn Archos kunnen kopen.
Archos 500: 60GB (Vol)
Archos 700 80GB (Vol)
Dus ik heb weer voorlopig wat muziek.
Daar zijn ze toch voor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die al zijn productkeuze gemaakt heeft en alsnog de verkoper om advies gaat vragen?
Daarom heb ik zelf ook een mp3 speler met 20gb opslag (Creative). Ik wil gewoon altijd kunnen kiezen wat ik wil luisteren, bovendien is het nog handig als backup voor mijn muziek collectie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Henno het volgende:
Tja da's meestal beleid in die zaken ja, lekker provisie scoren. Grote opslagruimte kan ik nog wel wat bij indenken trouwens... altijd alles bij je, je complete muziekcollectie syncen tussen mp3-speler en PC, nooit bedenken wat je vandaag wil luisteren voordat je weggaat, relaxter kan bijna niet. Maar goed, dat hoeft dan niet per se een iPod te zijn, en als je aangeeft dat je 2 GB wel goed vindt moet die flapdrol er gewoon zo eentje geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |