abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52707013
...die je bij de vraag "ik zoek een mp3 speler" gelijk doorverwijzen naar een iPod of iets anders duurs dat er op lijkt.
Dat terwijl je toch duiderlijk aangeeft dan 1 of 2 gig wel voldoende is maar geluid wel belangrijk is.
Bovendien wil ik geen mp3 speler waar ik een grafladig zooi voor moet installeren waar ik eigenlijk helemaal geen gebruik van wil maken. iTunes bijvoorbeeld.

Klacht: Mensen die er vanuit gaan dat je meerdere honderden euro's gaat betalen voor een mp3speler.
pi_52707087
Paupertopic _!
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:34:26 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52707185
Je kan je iPod ook gebruiken zonder iTunes hurr :0
Maar ja, 30GB is niet echt nodig
pi_52707200
wat heeft iedereen met die ipods trouwens? waar heb je 10 gb aan muziek voor nodig? ik heb aan 256 al genoeg voor 10 eurie heb je dan al een mp3speler...

eensch
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52707260
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef hugecooll het volgende:
Je kan je iPod ook gebruiken zonder iTunes hurr :0
Maar ja, 30GB is niet echt nodig
Precies, 2 gig heb ik ruimschoots voldoende aan.
Ik verander om de x weken toch mijn mp3-speler playlist.
pi_52707317
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
wat heeft iedereen met die ipods trouwens? waar heb je 10 gb aan muziek voor nodig? ik heb aan 256 al genoeg voor 10 eurie heb je dan al een mp3speler...

eensch
Zat ik ook over te denken, maar ik wil wel iets dat fatsoenlijk geluid produceert en evt op een accu werkt.
Wil er best wat voor neerleggen (lees 50 euro) maar 200 euro voor een ipod gaat me toch echt te ver. Voor dat bedrag soldeer ik wel een eigen mp3speler in elkaar van 200 gig. (bij wijze van)
pi_52707417
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zat ik ook over te denken, maar ik wil wel iets dat fatsoenlijk geluid produceert en evt op een accu werkt.
Wil er best wat voor neerleggen (lees 50 euro) maar 200 euro voor een ipod gaat me toch echt te ver. Voor dat bedrag soldeer ik wel een eigen mp3speler in elkaar van 200 gig. (bij wijze van)
ik heb er oordopjes bijgekregen die vest duur waren ( misschien duurder dan de mp3 speler zelf) en het geluid is geweldig
pi_52707501
Ik heb 2 gig en ik kan er nog van die zeer goedkope microsd-kaartjes erin doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52707512
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:

[..]

ik heb er oordopjes bijgekregen die vest duur waren ( misschien duurder dan de mp3 speler zelf) en het geluid is geweldig
Ik heb een hekel aan oordopjes.
ik heb doorgaans een headset van sennheiser. (en om maar niet voor lul te staan met een koptelefoon met microfoon in de trein heb ik me net een phillips bijbesteld.)
Wel goed om te weten dat de weergave capaciteit van die dingen wel gebruikt worden.
pi_52707561
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan oordopjes.
ik heb doorgaans een headset van sennheiser. (en om maar niet voor lul te staan met een koptelefoon met microfoon in de trein heb ik me net een phillips bijbesteld.)
Wel goed om te weten dat de weergave capaciteit van die dingen wel gebruikt worden.
Deze gaan ook niet kapot bij de aansluiting ( dat die draden losschieten ofzo)
  zondag 26 augustus 2007 @ 20:51:49 #11
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52707750
wie wil er idd zo tering veel gb op hebben waar je uiteindelijk hooguit 50% van benut
pi_52707990
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:

eensch
Ik weet nooit van te voren wat ik wil luisteren. Dus als ik een mp3speler zou hebben, dan zou ik wel zoveel mogelijk mee willen nemen.
pi_52707991
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Curri het volgende:
wie wil er idd zo tering veel gb op hebben waar je uiteindelijk hooguit 50% van benut
pi_52708046
Ik zet er gewoon iets van 6 uur dance department op en dan heb ik genoeg om te luisteren voor een week of 2 ... neem het op in 64 kbit en dan zijn de bestanden veel kleiner en het verschil hoor ik toch nauwelijks.
pi_52708322
1 gb vind ik al veel Ik hou het graag overzichtelijk
pi_52708411
ik heb een 30 gigger maar dat is niet genoeg vind ik.
pi_52708660
Tja er zíjn mensen die wel een grote muziekcollectie hebben en dan kan het handig zijn om alles bij je te hebben.
pi_52708716
Ipod,
Ik wil kwaliteit.
Ook gehad toen ik voor een Archos 700 ging (omdat mijn Archos 500 aan vervanging toe was)
Verwees die pauperverkoper mij ook door naar de ipod.
Ik zei: ik wil kwaliteit, en meneer was stil.

Uiteindelijk toch mijn Archos kunnen kopen.

Archos 500: 60GB (Vol)
Archos 700 80GB (Vol)

Dus ik heb weer voorlopig wat muziek.
pi_52708779
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik zet er gewoon iets van 6 uur dance department op en dan heb ik genoeg om te luisteren voor een week of 2 ... neem het op in 64 kbit en dan zijn de bestanden veel kleiner en het verschil hoor ik toch nauwelijks.
dan heb je wel hele slechte oordopjes..
pi_52708780
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef Elixabete het volgende:
Ipod,
Ik wil kwaliteit.
Ook gehad toen ik voor een Archos 700 ging (omdat mijn Archos 500 aan vervanging toe was)
Verwees die pauperverkoper mij ook door naar de ipod.
Ik zei: ik wil kwaliteit, en meneer was stil.

Uiteindelijk toch mijn Archos kunnen kopen.

Archos 500: 60GB (Vol)
Archos 700 80GB (Vol)

Dus ik heb weer voorlopig wat muziek.
Dus jij bent er zo een die al zijn productkeuze gemaakt heeft en alsnog de verkoper om advies gaat vragen?
pi_52708953
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Dus jij bent er zo een die al zijn productkeuze gemaakt heeft en alsnog de verkoper om advies gaat vragen?
Daar zijn ze toch voor.
pi_52711623
Mja, die verkopers krijgen volgensmij een bonus voor elke kneus die ze een ipod hebben kunnen aansmeren ofzo? Ik geloof best dat ze 'geweldig muziekkwaliteit' hebben. Maar een redelijk goede normale mp3 speler heeft dat ook wel, zeker moet de juiste oordopjes.

Verder raad ik je aan bij de volgende mobiel-wissel eens te kijken naar eentje met normale audiouitgang en mp3 speler waar je veel op kwijt kan iig. Scheelt je toch de heletijd een extra apparaat mee sjouwen. Sinds ik dat heb ligt me mp3 speler werkloos te zijn .
pi_52712123
Tja da's meestal beleid in die zaken ja, lekker provisie scoren. Grote opslagruimte kan ik nog wel wat bij indenken trouwens... altijd alles bij je, je complete muziekcollectie syncen tussen mp3-speler en PC, nooit bedenken wat je vandaag wil luisteren voordat je weggaat, relaxter kan bijna niet. Maar goed, dat hoeft dan niet per se een iPod te zijn, en als je aangeeft dat je 2 GB wel goed vindt moet die flapdrol er gewoon zo eentje geven.
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:18:12 #24
140245 base3ball
State Of Mind
pi_52713079
Je hebt helemaal gelijk, je bent gewoon een slechte verkoper als je een klant alleen maar een kant op stuurt. En al helemaal als je iemand die voor een mp3 speler komt, direct naar een Ipod doorstuurt.

Ik ben zelf ook (parttime) verkoper en mp3 is een van de producten van mijn afdeling, dus die 'verkoop' ik vrij vaak en ik zal iemand nooit een ipod aansmeren. Het speelt daarbij ook mee dat ik zelf bepaald geen ipod fan ben, maar vooral omdat een ipod meestal niet het product is wat iemand wil. Bovendien zijn er een behoorlijk aantal mp3 spelers van andere merken die net zo gunstig zijn om te verkopen als een ipod. Terwijl ze wel goedkoper zijn. Op een aantal apple mp3 spelers zit namelijk veel minder marge dan op andere mp3 spelers, terwijl ze wel duurder zijn (duurdere inkoopprijs dus).

En zelfs als een ipod het product zou zijn waar de winkel waar ik werk het meeste mee verdiend, dan nog moet je als verkoper niet de klant koste wat kost iets aansmeren. De klant moet natuurlijk wel terugkomen. Ik probeer zelf altijd het product te verkopen dat het meest geschikt is voor de klant in combinatie met het meest gunstige voor mijn werkgever. Ik probeer de klant dus wel altijd te sturen, maar niet iets op te dringen. Maar ja ik ben dan ook meer van het type, dat iemand helpt op de manier dat ik zelf geholpen zou willen worden. Helaas zijn er verkopers die dat idee niet hebben en denken dat verkopen, aansmeren betekend.

Dat terwijl mijn manier man verkopen helemaal niet zorgt voor 'slechte verkoopcijfers', die zijn bij mij zelden onder de maat.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  zondag 26 augustus 2007 @ 23:21:46 #25
140245 base3ball
State Of Mind
pi_52713190
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Henno het volgende:
Tja da's meestal beleid in die zaken ja, lekker provisie scoren. Grote opslagruimte kan ik nog wel wat bij indenken trouwens... altijd alles bij je, je complete muziekcollectie syncen tussen mp3-speler en PC, nooit bedenken wat je vandaag wil luisteren voordat je weggaat, relaxter kan bijna niet. Maar goed, dat hoeft dan niet per se een iPod te zijn, en als je aangeeft dat je 2 GB wel goed vindt moet die flapdrol er gewoon zo eentje geven.
Daarom heb ik zelf ook een mp3 speler met 20gb opslag (Creative). Ik wil gewoon altijd kunnen kiezen wat ik wil luisteren, bovendien is het nog handig als backup voor mijn muziek collectie.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')