Je gaat toch niet naar andere muziek luisteren omdat je het even niet kan vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:33 schreef Nosh het volgende:
Of je laat deze fase voor wat het is, en gaat voorzichtig over naar 'pop punk'.
Kun je daarna de sprong naar échte muziek wagen!
Hehe staat er zo'n bosjesman met een trommel naast de pc om het via de tamtam naar een andere bosjesman met een trommel naast een andere pc te versturen.quote:
hey op die site van jou kan ik zelfs de lp "tell me when to go WOAH" vindenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:33 schreef Nosh het volgende:
Of je laat deze fase voor wat het is, en gaat voorzichtig over naar 'pop punk'.
Kun je daarna de sprong naar échte muziek wagen!
Dat is niet van De Sjonnies maar van de WC Experiencequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O ja, en ik zoek een mp3 van De Sjonnies met Roos in je Blonde Haren
Dan moet die bosjesman met de trommel naast de pc harder trommelen!quote:
ooh ik denk dat ik een topic moet openen over broken linksquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
hey op die site van jou kan ik zelfs de lp "tell me when to go WOAH" vinden
ik probeer hem voorzichtig mee te nemen(zijn het .mp3's?
)
en ik ben net terug gevallen in deze fase![]()
zeker van "The Great Burrito Extortion Case", daar kan ik ook genoeg van vinden zelfs met "?intitle:index.of? mp3" haal je hem compleet binnen. maar ik zoek de eerste 2 albums, zie OP.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Batsnek het volgende:
Bowling for soup zeldzaam? Ze zijn 2,5 miljoen keer beluisterd op last.fm... :|
Oh. Ja. Dat vergat ik te melden. Het is wel een kwestie van hopen dat de uploaders een beetje creatief geweest zijn met de filenames, anders ligt hij er zo weer af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef luciferist het volgende:
[..]
ooh ik denk dat ik een topic moet openen over broken links
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |