Cammen met geyle msn meisjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef Koewam het volgende:
Wat doe je doordeweeks?
Wil je erover praten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Shitonya het volgende:
iedereen verveelt zich die hier op het forum hangt..genoeg lotgenoten dus
Misschien omdat het niet leuk is om te doen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Dat mensen nooit zelf op dit soort dingen komen he....![]()
niet iedereen heeft zo'n zieke geest om op zoiets te komen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Ga je moeder helpen met de afwas of stofzuig het huis voor d'r. Heb jij wat te doen, en is je moeder ook weer helemaal gelukkig
Wij hebben een afwasmachine en een werksterquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Ga je moeder helpen met de afwas of stofzuig het huis voor d'r. Heb jij wat te doen, en is je moeder ook weer helemaal gelukkig
En dat zeg iemand met zo'n sigquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
niet iedereen heeft zo'n zieke geest om op zoiets te komen..![]()
Mijn sig klopt als een bus.. huishoudelijk werk gaan doen uit verveling is gestoordquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En dat zeg iemand met zo'n sig![]()
Anyway, je kunt dit soort reacties al van mijlenver zien aankomen.
"Ik weet niks te doen"
- "Nou, ga dan <een of ander pokkeklusje> doen"
"Neeeheee, dat wil ik ook niet!"
![]()
Er heeft net anders een wild vreemde doch lekker uitziende dame mij toegevoegd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef ArendBarend het volgende:
klacht 2: geen geyle meisjes online op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |