Cammen met geyle msn meisjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef Koewam het volgende:
Wat doe je doordeweeks?
Wil je erover praten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Shitonya het volgende:
iedereen verveelt zich die hier op het forum hangt..genoeg lotgenoten dus
Misschien omdat het niet leuk is om te doen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Dat mensen nooit zelf op dit soort dingen komen he....![]()
niet iedereen heeft zo'n zieke geest om op zoiets te komen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Ga je moeder helpen met de afwas of stofzuig het huis voor d'r. Heb jij wat te doen, en is je moeder ook weer helemaal gelukkig
Wij hebben een afwasmachine en een werksterquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef HenryHill het volgende:
Ga je moeder helpen met de afwas of stofzuig het huis voor d'r. Heb jij wat te doen, en is je moeder ook weer helemaal gelukkig
En dat zeg iemand met zo'n sigquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
niet iedereen heeft zo'n zieke geest om op zoiets te komen..![]()
Mijn sig klopt als een bus.. huishoudelijk werk gaan doen uit verveling is gestoordquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En dat zeg iemand met zo'n sig![]()
Anyway, je kunt dit soort reacties al van mijlenver zien aankomen.
"Ik weet niks te doen"
- "Nou, ga dan <een of ander pokkeklusje> doen"
"Neeeheee, dat wil ik ook niet!"
![]()
Er heeft net anders een wild vreemde doch lekker uitziende dame mij toegevoegd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef ArendBarend het volgende:
klacht 2: geen geyle meisjes online op msn
spinazie-omelet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
Stel: Je staat op de noordpool en je pakt een kompas uit je broekzak.... waar ligt het noorden? En waar ligt het zuiden?
Ja, dat ookquote:
Vast wel, het zal wel heel logisch zijn.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:31 schreef Kikker_kermit het volgende:
Weetje zelf de oplossing niet ?
Je mag maar 1x wegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Elke ton 1 keer wegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar merken die mensen dan weer helegaar niks van. No problem.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef Paltos het volgende:
Mensen die zich vervelen als je zelf onder veel (tijds)druk staat, zijn zo kut.
Die pillen van 2 gram zijn groter?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:35 schreef Kikker_kermit het volgende:
Zijn er geen andere manieren om achter te komen waar het noorden is ?![]()
Moet je zoiets doen.
Ik weet nog wel een ander leuk raadsel.
Je hebt 9 tonnen met pillen erin. Je mag 1x wegen, en in alle tonnen zitten pillen van 1 gram, behalve in eentje dara zijn de pillen 2gram. Hoe weetje dan welke pillen 2 gram zijn?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Je mag maar 1x wegen.
Oke ik geef 1 tip:De tonnen met pillen van 1 gram zitten voller/De pillen met 2 gram zijn groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Je mag maar 1x wegen.
Oke ik geef 1 tip:Ja, maar elke ton 1 keer wegen... Of die 9 tonnen samen in 1 keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je elke ton 1 keer mag wegen, zet je ze allemaal op een rij. Gooi je uit elke ton 1 pil in de ton ernaast. Dan wegen, elke ton moet hetzelfde gewicht hebben, en 1 heeft er een gram meer. Dus dan is het die ernaast met de 2gr pillen erin.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voetbal
PSV
Kampioensschaal in Eindhoven
ajax
De vaten waar pillen van 1 gram in zitten zitten minder vol.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef Kikker_kermit het volgende:
De pillen zijn niet groter, en het vat ook niet. en je mag niet elke ton wegen, je mag maar in totaal 1x wegen.
Nee, dat ook niet. Je kan het qua uiterlijk niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:49 schreef Birra het volgende:
[..]
De vaten waar pillen van 1 gram in zitten zitten minder vol.
Maar daar heb je verdomd weinig aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je de tonnen stapelt op een weegschaal, weeg je in theorie maar 1 keer......
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Je kan het qua uiterlijk niet zien.
Niet als je ze stuk voor stuk erop zet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar daar heb je verdomd weinig aan
Je haalt 1 pil uit ton 1, 2 uit ton 2 etc.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:35 schreef Kikker_kermit het volgende:
Zijn er geen andere manieren om achter te komen waar het noorden is ?![]()
Moet je zoiets doen.
Ik weet nog wel een ander leuk raadsel.
Je hebt 9 tonnen met pillen erin. Je mag 1x wegen, en in alle tonnen zitten pillen van 1 gram, behalve in eentje dara zijn de pillen 2gram. Hoe weetje dan welke pillen 2 gram zijn?
Juistquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef Birra het volgende:
[..]
Niet als je ze stuk voor stuk erop zet.
Ja doe maar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:54 schreef Kikker_kermit het volgende:
De pillen zijn gewoon van zwaardere stof gemaakt, die er wel hetzelfde uitzien ofzo weet ik veel
En je mag ze er niet stuk voor stuk opzetten..![]()
Moet ik het verklappen?![]()
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
Oke.
Kijk je pakt uit de 1e ton 1 pil. Uit de 2e ton 2 pillen, uit de 3e ton 3 pillen etc. etc.
Dan kijk je dus op hoeveel je uitkomt, en dan zie je dus het verschil met als alles 1 gram zou zijn. En stel dat ton 1 pillen van 2 gram heeft, is er dus in totaal 1 gram teveel, bij ton 2 2 gram etc etc.
Snappie ?![]()
Die snapte ik ook niet.quote:
quote:
Je mag maar 1 vraag stellen aan 1 van die kerelsquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vraag aan de ene wie van de 2 de waarheid spreekt, en vraag aan de andere de weg....
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vraag aan de ene wat zijn broer zou zeggen als je hem de weg vraagt.... en dan de andere kant oplopen.
Helaas, probeert u het nog eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:22 schreef Kikker_kermit het volgende:
Nee, ik bedoel dat hij de ogen van die zwarte man zag, of de tanden van die zwarte man![]()
Die zijn wit dus die vallen op
Het is gewoon overdagquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Kikker_kermit het volgende:
Hij heeft witte schoenen aan?
En anders weet ik het niet_!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef freddygonzales het volgende:
Vent loop niet te zeiken...ga masturberen of pr0n dowloaden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |