Dat doet ie dus expres. Het is een test of jij een goede chauffeur kan worden.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef Bas321 het volgende:
Hij praat veel over vanalles en nogwat, en dan kijkt hij me aan. Uit mijn ooghoek die ik dan dat hij me aankijkt, en als ik naar hem kijk, ben het gewoon gewend om zo met mensen te praten, begint hij een heel verhaal af te steken dat het gevaarlijk is.
Laatst bijna tegen iemand aangeknald bij het stoplicht om dit, maar als hij naar mij kijkt, kijk ik automatisch naar hem, waar ik ook ben. Snelweg, stoplicht, overal.
![]()
Dan zal ik dat wel nooit wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Dat doet ie dus expres. Het is een test of jij een goede chauffeur kan worden.....
Leer dat maar gauw af, anders ben je een gevaar op de weg. Zit er iemand naast je, end ie verteld wat, bots jji overal op!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef Bas321 het volgende:
Laatst bijna tegen iemand aangeknald bij het stoplicht om dit, maar als hij naar mij kijkt, kijk ik automatisch naar hem, waar ik ook ben. Snelweg, stoplicht, overal.
![]()
Als je 50 keer voor je examen zakt en al 600 rijlessen verder bent, doe je het ook heeeeeel veel, maar bak je er nog steeds niks vanquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef Bas321 het volgende:
Echt goed rijden leer je toch pas als je je rijbewijs hebt, door het veel te doen.
Nou, was een beetje aan het overdrijven. Ik ben best een goede chauffeur, alleen dit is het enigste minpuntje, de rest heeft hij niks op aan te merken en gaat allemaal goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als je 50 keer voor je examen zakt en al 600 rijlessen verder bent, doe je het ook heeeeeel veel, maar bak je er nog steeds niks van
Ja, een paar botsingen zijn idd wel wat minpuntjes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef Bas321 het volgende:
Nou, was een beetje aan het overdrijven. Ik ben best een goede chauffeur, alleen dit is het enigste minpuntje, de rest heeft hij niks op aan te merken en gaat allemaal goed.
Gewoon een keertje bijna gebotst, gebeurt de beste.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, een paar botsingen zijn idd wel wat minpuntjes.
Maar de rest is prima hoor!
![]()
Bij het examen doet de examinator 't waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef Shitonya het volgende:
neem een andere rij instructeur of let niet zoveel op die gast of zeg er wat van
klaar, next
pffft daar heb ik zo'n hekel aan he.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ben ook snel afgeleid als er mensen tegen me zitten te praten als ik aan het rijden ben... al regelmatig verkeerd gereden om die reden ook
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ben ook snel afgeleid als er mensen tegen me zitten te praten als ik aan het rijden ben... al regelmatig verkeerd gereden om die reden ook
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
Weet jij de weg niet meer als er iemand tegen je praat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |