quote:
op 10-18-1999 om 09:54 AM schreef Jidder het volgende:
Zonder het interview te lezen ben ik ervan overtuigd dat Sabine ons niets van belang te melden heeft. Ik kan mij namelijk beroepen op het feit dat ik een trouwe BB kijker ben.
Zo is het maar net!
Maar dat terzijde.
Anne, ik ben het volledig met je eens. En Moor... inderdaad, de timing. Hoe KUNNEN ze weten dat dat nu wel eens goed uit zou kunnen komen?
Hoe langer ik kijk, hoe meer ik ervan overtuigd ben: bij BB gaat het helemaal niet om de bewoners in het huis. Het gaat om hoe de media de kijkers kunnen bespelen en manipuleren. Het zou te ver voeren om te zeggen dat het allemaal één van te voren opgezet plan is, maar het zou me absoluut niets verbazen als de hele opzet van dit programma erom draait, om mensen te tonen hoe beinvloedbaar ze zijn.
quote:
op 10-18-1999 om 09:15 PM schreef weathergirl het volgende:
Ten eerste zou ik wel willen weten per wanneer BB naar 19:00 verhuist.
per 1 november
Kan iemand van FOK misschien effe ingrijpen, want dit is niet leuk meer...
wie zie je binnenkort vertrekken?
sabine;oh,wat een gemene vraag!!!ehh...wie zie ik binnenkort vertrekken...moeilijk,maar ik denk dan toch mona.
heb je vrienden voor het leven gemaakt?
sabi;heel stellig NEE
zijn de relaties die in het huis ontstaan kunnen,kunstmatig door de omstandigheden
sabi;ja absoluut!ik merk wel dat de meeste mensen in dit huis mij niet zouden aanspreken als ik ze gewoon op sraat zou tegenkomen,of in de kroeg.het zouden niet echt mijn vrienden worden op twee na
wie dan?wat ben jij gemeen!ik denk als ik willem zou tegen komen in het dagelijks leven,hij iemand zou zijn met wie ik goed op kan schieten.Vind ik ook een leuke vent om mee te praten .HIJ heeft een heel warm hart en spreekt me ook erg aan.RUUD trouwens ook wel.gewoon zijn uitlatingen manier van doen.Dat heb ik al een gezegt;Bianca niet,die zou me nooit aanspreken qua type .Karin ook niet ,van haar had ik ook een verkeerde eerste indruk.Tja Bart is gewoon een jongendie ik ook tegen zou komen in een kroeg in Tilburg.trouwens maurice ook wel!die komt overeen met mijn typ vrienden.
GA je het volhouden?
sabi;als het aan mij ligt wel
wie zie je binnenkort vertrekken?
sabine;oh,wat een gemene vraag!!!ehh...wie zie ik binnenkort vertrekken...moeilijk,maar ik denk dan toch mona.
heb je vrienden voor het leven gemaakt?
sabi;heel stellig NEE
zijn de relaties die in het huis ontstaan kunnen,kunstmatig door de omstandigheden
sabi;ja absoluut!ik merk wel dat de meeste mensen in dit huis mij niet zouden aanspreken als ik ze gewoon op sraat zou tegenkomen,of in de kroeg.het zouden niet echt mijn vrienden worden op twee na
wie dan?wat ben jij gemeen!ik denk als ik willem zou tegen komen in het dagelijks leven,hij iemand zou zijn met wie ik goed op kan schieten.Vind ik ook een leuke vent om mee te praten .HIJ heeft een heel warm hart en spreekt me ook erg aan.RUUD trouwens ook wel.gewoon zijn uitlatingen manier van doen.Dat heb ik al een gezegt;Bianca niet,die zou me nooit aanspreken qua type .Karin ook niet ,van haar had ik ook een verkeerde eerste indruk.Tja Bart is gewoon een jongendie ik ook tegen zou komen in een kroeg in Tilburg.trouwens maurice ook wel!die komt overeen met mijn typ vrienden.
GA je het volhouden?
sabi;als het aan mij ligt wel
mijn excuses dat het er twee keer staat.
Ja dat blijkt maar weer.
Maar dat klopt toch niet,het is een spel waarveel geld mee op het spel staat.Moet de staatslottery eens doen.Ligt heel nederland plat.Maar V die doet wat ie wil.
BIG BROTHER IS AAN HET EIND VAN HET JAAR HET BEST BEKEKEN PROGRAMMA.
hummie;daar ben ik het absoluut mee eens!Dat is het nu al.
BIG BROTHER ZAL SEKSSCENENS UITZENDEN.
hummie:ja klopt.Het ligt er aan wat je onder seks verstaat.Is ook zoenen?wanneer we dichter naar de uiterste vorm van sexleving gaan,zullen we kijken op welke wijze we dat uitzenden.Het programma gaat heel nadrukelijk over veel meer dan alleen dat(ahum).Als het zich voordoet,dan zullen we het uitzenden.
BIG BROTHER IS SAAI.
hummie;tja dan vind je je eigen leven saai.Dit is het echte,gewone leven.Je kijkt naar het leven zoals het is.Dit zijn wij,zou je kuunen zeggen.(wie is hummie,mona,sabine ,bianca of karin,waar lijkt ze het meest op)
ER ZIT EEN ACTEUR IN BIG BROTHER.
hummie;nee!daar is ook heel makkelijk achter te komen.Vanaf de eerste keer dat je het telefoonnummer van de kanidaat ziet,tot het hele trajecht daarna.HET IS NIET WAAR.Of hele slimme mensen zouden dat achter mijn rug,en die van van de redacteuren om hebben geregeld.als iemand van beroep acteur geweest zou zijn,en zich ook als zodanig had opgegeven,dan was hij mischien door de selectie gekomen.mits hij of zei leuk was geweest,natuurlijk.maar dan was ei gewoon als kanidaat met als beroep acteur in big brother gekomen,zoals de een ex militair is.bovendien werkt dat niet .mensen zouden snel door hebben dat er een acteur inzit(dat hebben we al door)soms denk ik weleens;waren het maar acteurs!!!!!!!!!!!!!.
ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
ik heb dit uit de voo gids;7
;(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |