zou dat nog goed zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef MaximumRush het volgende:
Maar dan wel de coca cola uit rond 1900. Inclusief cocaïne.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cola zonder suiker is veel te zuur. Drink dan gewoon azijn of iets in die trend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:05 schreef Geerd het volgende:
Is der trouwens een cola die echt zonder suiker is?
Dus ook aspartaan ofzo?
De goedkoopste vind ik vaak het lekkerste coca cola pepsi etc = te zoet.
Die ouwe river cola van de aldi was mans.
Iig een merk dat niet meteen je tanden wegvreetquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Cola zonder suiker is veel te zuur. Drink dan gewoon azijn of iets in die trend.
Theo Maassenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Coca Cola is veruit de lekkerste Cola
Vroegen ze dat maar, dan kun je nog nee zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef shakedown het volgende:
nee de spuitcola!!!! gadverdamme!!! ide je bij de mac of de king haalt... en dan vragen ze ook nog of je er ijs in wil... pff alsof het daar lekkerder van wordt....
Ik zeg het altijd bij de bestelling.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vroegen ze dat maar, dan kun je nog nee zeggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop