ik proef dat wel .....quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef CodeCaster het volgende:
Dubbelblinde tests hebben al meer dan eens uitgewezen dat het verschil door het overgrote deel van de mensheid niet te proeven is.
Cola vs. Cola Light daarentegenAspartaam
Misschien als je heel aandachtig proeft met alle delen van je tong dat je een beetje verschil merkt, maar het is toch niet zo dat je een andere fabrikant dan totaal niet lekker vindt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:02 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik proef dat wel .....
jij proeft het verschil met die aldi cola ook niet zeker.....![]()
nou ik denk datjij zelfs die huismerk colaas die ze in sommige supermarkten verkopen zo herkent, want die zijn echt helemaal niet te zuipen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Misschien als je heel aandachtig proeft met alle delen van je tong dat je een beetje verschil merkt, maar het is toch niet zo dat je een andere fabrikant dan totaal niet lekker vindt.
Superspul om goedkoop roest te verwijderen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:09 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
en dan is er ook nog River-cola. Puur vergif is dat..
En ja..ik proef wel degelijk verschil tussen Pepsi of Coca-Cola. Bij mij thuis alleen Coca-Cola..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Brentmeister het volgende:
Mensen die alleen Pepsi of Coca Cola drinken
Zelf verzonnen knap he ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef starla het volgende:
de 5 beste:
1) Coca Cola
2) First Choice
3) Coca Cola Zero days to live after injecting these cancercells into your body
4) Pepsi
5) Pepsi Max
de slechtste (in no particular order):
Kindercola, Helly, River en 3es
Ooh wacht First Choice is ook nog wel te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik drink zowel Coca cola als Pepsi cola maar een ander merk komt er niet in.
Lijkt me sterk hoor .. volgens mij heb je dan gewoon goedkope troep gekregen ..quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef linuxje het volgende:
ik drink altijd coca cola tenzij ik op terras zit dan kan het ook wel pepsi zijn...maar de nederlandse coca cola vind ik echt het lekkerstproef het verschil duidelijk met pepsi. helaas verschilt de coca cola per land. in spanje vond ik hem bijvoorbeeld niet te drinken...
damnquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Coca Cola Light
en dan 8 blikjes per dag![]()
Dat is best veel. Ik drink er 4 of 5 per dag. Ook veelquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Coca Cola Light
en dan 8 blikjes per dag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |