Ja Huub is ook niet dom, die weet ook dat wat Hij met Jaap bespreekt rechtstreeks naar Dennix gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, het was toch vooral Huub die voor de hele groep Jaap zat te verraden i.v,m. het lekken door Jaap van info m.b.t. Dennis. Die info waar Huub voordeel aan had. Huub heeft daarmee, in die chill, volop een keus gamaakt tegen Jaap.
Ze heeft zich al tig keer versproken, klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Varen het volgende:
Cora kijkt zeker weter streams, ze zei net, als ik kijk op de streams
Daarom zit ze zo vaak op haar slaapkamertjequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Varen het volgende:
Cora kijkt zeker weter streams, ze zei net, als ik kijk op de streams
Duh, iedereen kijkt daar streamsquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:20 schreef Varen het volgende:
Cora kijkt zeker weten streams, ze zei net, als ik kijk op de streams
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Daarom zit ze zo vaak op haar slaapkamertje
Ja, dat is waar. Jaap zorgt dat het spel een beetje blijft draaien. Dat er links en rechts wat frictie onstaat. Maar dat is iets anders dan inzetten op vertrek van hem door voor de hele groep het lekken te verraden. Hopelijk kun je dat onderscheid maken. In die chill ging het toch echt over het vertrek van Jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Huub is ook niet dom, die weet ook dat wat Hij met Jaap bespreekt rechtstreeks naar Dennix gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |