Waarom reageer je er nog op?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je moet werken kan ik moeilijk in het stadion zitten he![]()
Dat je een reden geeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je moet werken kan ik moeilijk in het stadion zitten he![]()
Standaard tegen Heerenveen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat je een reden geeftLaat die kneus toch man...
Maarre, ik heb zo'n gevoel dat Ajax het nog lastig zat gaat krijgen...
gewoon erover heen gaan nu kapot spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maarre, ik heb zo'n gevoel dat Ajax het nog lastig zat gaat krijgen...
de grootste dat ben jij....met je 020 gebral. Kan me voorstellen dat er alleen maar ajacieden zitten hier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Feijenoord niet zeker ? Die blijven altijd poeslief als ze achter staan wou je zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net waren het nog sukkels en was het elke week hetzelfde liedje
Heerenveen is pas op zijn sterkst als Alves in de basis staat. Het is eigenlijk wel belachelijk dat Heerenveen een Braziliaans international op de reservebank zet. Alsof ze betere spelers hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:27 schreef VoreG het volgende:
Terechte voorsprong, tot aan de 0-1 was Heerenveen helemaal nergens. Die goal zorgde voor een opleving waardoor Ajax het wat lastiger kreeg. Aan het einde van de 1e helft herpakte Ajax zich en scoorde eindelijk. Veruit de sterkere ploeg.
Ja, meer supporters hebben ze niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja de feyenoord, twente en groningen supporters zitten in het stadion
Als je normaal post dan is er geen reden om je post te verwijderen lijkt mequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
waar is mijn post gebleven kut modjes
alvez zit helemaal niet op de bankquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heerenveen is pas op zijn sterkst als Alves in de basis staat. Het is eigenlijk wel belachelijk dat Heerenveen een Braziliaans international op de reservebank zet. Alsof ze betere spelers hebben.![]()
Het zou te gek voor woorden zijn als Alves speelminuten zou krijgen na wat hij allemaal flikt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heerenveen is pas op zijn sterkst als Alves in de basis staat. Het is eigenlijk wel belachelijk dat Heerenveen een Braziliaans international op de reservebank zet. Alsof ze betere spelers hebben.![]()
Zit ie nog wel op de bank? Of is ie helemaal weggelaten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |