Oke, dan neem ik terug dat zijn moeder verknipt is, dan ga ik mijn moeder maar eens erop aanspreken dat ze me dat nooit geleerd heeft!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:05 schreef Marrije het volgende:
En bij een bos rozen giet je een druppel chloor in de vaas. . .
Die date zal wel zelf afgebeld hebben dan! Want dennix doet niks uit zichzelf! Vandaar dat Nadia net alweer bovenop hem lag!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:09 schreef Py het volgende:
Er mag niet gezegd worden dat Dennis zijn date niet doorgaat![]()
ze kijken gewoon wel streams ook Cora (bleek wel uit de reactie van de moeder van Cora, dat Cora flipte toen ze Jaaps reactie zag op het kaartje dat ze naar Huub had gestuurd.... Huub zat Jaap een beetje te stangen)quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
Zegt de moeder van Jaap nou dat de date van Dennix niet doorgaat? Ze kijkt toch geen streams?
Ik snap helemaal niks van deze mensen, vreemd stel.
Mooie OP, niks aan toe te voegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:11 schreef pasjesjen het volgende:
Op is klaar iemand nog aanvullingen?
thanx ik heb het nog niet zo vaak gedaanquote:
Gisteren suggereerde Dennis dat hij wel eens een 'Huubje' kon gaan uithalen. Date gaat niet door en Dennis gaat iets met Nadia doen met 10 bodyguards erbij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die date zal wel zelf afgebeld hebben dan! Want dennix doet niks uit zichzelf! Vandaar dat Nadia net alweer bovenop hem lag!
Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oke, dan neem ik terug dat zijn moeder verknipt is, dan ga ik mijn moeder maar eens erop aanspreken dat ze me dat nooit geleerd heeft!![]()
ze wil vast niet in haar bikiniequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Cora zwemt nooit alleen in de achtertuin, daat staat een groot zwembad. Ze wil niet samen met Jaap het zwembad in.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef Py het volgende:
Jaap erft 8000 pennen als zijn moeder overlijdt, waaronder 20 uit Rusland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |