Nou teveel geld heb ik niet hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op een forum een reden zoekt om iets te kopen, dat je dan:
1. teveel geld hebt
2. het product niet nodig hebt
Ik zou de PS3 in jou geval pas kopen als je er zelf een reden voor kan bedenken.![]()
Hmm racen vind ik eigenlijk ook niet zo gaaf en Blu-ray hoef ik ook nog niet zo nodig, kijk echt alles via XBMC en die speel echt alle formaten af.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef DrDentz het volgende:
Misschien houd je wel heel erg van Blu-ray DVDs en heb je nog geen speler daarvoor, of misschien heb je wel heel erg veel zin in Motorstorm
Nou daar heb je je reden, ik zou zeggen ren naar de winkelquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nou teveel geld heb ik niet hoormaar het is mijn hobby en daar gaat weleens wat meer geld naar toe dan naar andere dingen. Zullen jullie toch ook wel hebben?
Ik denk dus ook dat ik hem nog niet nodig heb, maar mijn verzamel/hobby drang wilt hem zsm in de verzameling hebben en dat is eigenlijk het hele punt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:42 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou daar heb je je reden, ik zou zeggen ren naar de winkel![]()
Je koopt je games ook bij FRS?!?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, vrijdag bij de FRS gaan kijken. ¤ 35 voor een BlueRay film.
VoorlopigPS3
Ik woon in een gehucht. Ik kan kiezen tussen de FRS, de Intertoys of de Dixons.quote:
Amazon.co.uk blurays voor 16 euroquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, vrijdag bij de FRS gaan kijken. ¤ 35 voor een BlueRay film.
VoorlopigPS3
Ik snap sowieso niet wat iemand met drie consoles moetquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al:
[..]
Gewoon even wachten tot de PS3 goedkoper is en/of er meer must-have titels zijn.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik woon in een gehucht. Ik kan kiezen tussen de FRS, de Intertoys of de Dixons.
Ik bestel zoveel mogelijk online, maar soms MOET je een game bij de release hebben.
en je had het over Blurays, niet games. Maar goed.. lekker argument weer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Amazon.co.uk blurays voor 16 euro
2de hands ja. Kan ik net zo goed op marktplaats kijken.:)quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Amazon.co.uk blurays voor 16 euro
ook nieuwe. gesealed en alles. Beside You In Time zo gekocht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:01 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
2de hands ja. Kan ik net zo goed op marktplaats kijken.:)
Ik heb ook 3 consoles. Kan je alles spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat iemand met drie consoles moet
Hebben jullie allemaal geld en tijd teveel ofzo?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef Henk-B het volgende:
[..]
PS
Je nick heb je die van Final Fantasy?
Dat is wel zo, maar dan heb je zoveel vrije tijd nodig, dan kom je aan niets anders meer toequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 consoles. Kan je alles spelen
Ik heb de PS3 gekocht met de aanstaande games in mijn achterhoofd. Blu-ray boeit me niet zoveel en eigenlijk al die mediamogelijkheden niet.
Ik wacht op titels als Ratchet&Clank, Heavenly Sword en Final Fantasy XIII. Ik hou van rpg's en de XBOX is nooit zo'n ster daarin geweest (al is dat nu al een stuk beter). De meeste games zijn nog niet uit (al vermaak ik me verder prima met Resistance, Motorstorm en ook Ninja Gaiden kan ik nog kopen), maar waarom zou ik wachten met kopen? Ik heb liever enkele maandjes meer plezier aan het apparaat in plaats van een paar tientjes besparen. Die paar tientjes heb ik er graag voor over.
Snap ook niet wat je met maar drie consoles moet, zijn er toch veels te weinig?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat iemand met drie consoles moet
Hebben jullie allemaal geld en tijd teveel ofzo?
Fangirlsquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb mijn nick ook van Final Fantasy![]()
Aan WoW heb ik wel iets meer uitgegeven, maar dat heeft me dan ook wel iets meer dan 6 uurtjes spelplezier opgeleverdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dan heb je zoveel vrije tijd nodig, dan kom je aan niets anders meer toeOm nog maar te zwijgen over de kosten van al die games
Ik vind het al moelijk om ¤65 voor een spel uit te geven. Helemaal gezien de snelheid waarmee je sommige spellen uitspeeld... Zo ben ik met RB6:LV maar 6uurtjes bezig geweest
En ja, er zit een online mode in, maar ik ben meer een offline gamer als het op schietspellen aankomt.
Ik verkoop geen spellenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:20 schreef Crashcat het volgende:
In prinicpe kan je het spel voor de helft van prijs of voor niets spelen...
Kopen en verkopen of kopen en ruilen met iemand anders.
En daar mag Folklore voor Athlon ook bijquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Lair-PS3/dp/B000VE8FQG/ref=sr_1_16/203-4539185-5418344?ie=UTF8&s=videogames&qid=1188169201&sr=8-16
???????????????????????????????????????????????????????????
*** = copy paste.quote:***Hi;
I have purchased (pre-ordered) the item above and would like to makesure that you will honour this price of £14.99. I am not sure if a pricing error has been made. But I see that the price for this game as well as Folklore still remains at £14.99 delivered.
Thanks.
Their response:
Dear Customer
Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry. Further to your e-mail, I can confirm that item cost for this order # 202-4594927-836**** is 14.95 GBP if you find any price reduction for this item, please contact us so that we can proceed further. To contact us, please visit our Help Desk at the following URL:
http://www.amazon.co.uk/ema...
Thank you for shopping at Amazon.co.uk.
Dan bestel ik Folklore ook wel ffquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword heeft van EGM een 8, 8 en 9 gekregen
Warhawk een 8.5, 7 en 8.5.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan bestel ik Folklore ook wel ff
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |