wat een papzak kan die kerel nog bewegen of kan die alleen maar rollen over het scherm ?quote:
Ik niet....ik verwacht mijn HDTV maandag, en eind van de maand Heavenly Swordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:58 schreef Kremers het volgende:
Wie gaat er morgen WarHawk halen? Ik denk dat ik hem wel haal. Het type spel ligt mij wel, en hij krijgt goede reviews.
Je moet hem inderdaad rollen over het scherm. Best SIXAXIS use confirmed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat een papzak kan die kerel nog bewegen of kan die alleen maar rollen over het scherm ?
Heb geen CC dus wordt het over 2 weken in de winkel, wel meteen zo'n headsetje erbij, schijnt een erg goede game te zijn, krijgt goede reviews.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:58 schreef Kremers het volgende:
Wie gaat er morgen WarHawk halen? Ik denk dat ik hem wel haal. Het type spel ligt mij wel, en hij krijgt goede reviews.
Niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan we Spore een beetje hypen dan?
Spore is immers spoorloos.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag het net...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef SocialDisorder het volgende:
amazon heeft Lair-bestellingen gecanceled
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik zag het net...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
zodra de release in zicht komtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:22 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:30 schreef Crashcat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |