het is mogelijk met een memorycard adapter, alleen weet ik niet of die in Europa al verkocht wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef neggix het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik een savegame kan kopieren naar de ps3? Ik heb nl ff SC2 voor de ps2 maar wil ff alle savegames weer. Is dit mogelijk?
Mag ik weer in de papierbak gaan vissen..quote:Greetings from Amazon.co.uk. Your order is currently on hold as we have been unable to verify yourbilling address with your card issuer. Your Amazon.co.uk account and orders will remain on hold until we havebeen able to successfully verify the billing information for yourrecent purchase - you will not be able to access your account untilthe verification is complete and the hold from your account has beenremoved.
Ik zweer het, jij bent een éénmanshypmasjien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2: GC 2007 Mini-Gun Mini-Boss Cam
Killzone 2: GC 2007 War Zone Cam Gameplay HD
Jaw-drop-ping
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik zweer het, jij bent een éénmanshypmasjien.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een emoticon bij sommige ook niet losmaakt![]()
Tja.. Dat heb je als je 15 anime aflevering kijkt om dan erachter te komen dat het buiten licht is geworden.quote:
http://www.amazon.co.uk/PS2-Memory-Card-Adaptor-PS3/dp/B000NJUH3S/ref=pd_bxgy_vg_h__img_b/202-9865988-5904654?ie=UTF8&qid=1188370458&sr=1-1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef neggix het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik een savegame kan kopieren naar de ps3? Ik heb nl ff SC2 voor de ps2 maar wil ff alle savegames weer. Is dit mogelijk?
Bij de FRS krijg je een Ps3 met 60gb, 2 wireless controllers, en 2 spellen naar keuzen je kan kiezen uit 5 spellen namelijk:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:02 schreef Henk-B het volgende:
Omdat ik een klein kut hoertje ben, wil ik zometeen toch maar een PS3 gaan halen.
Maar ik las dat er ook pakketten waren waar je zelf de games kon kiezen ipv motorstorm en Rfom?
Waar was dit of is die overal?
En is het pakket overal 599 of is die ook nog ergens 549??
Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
KLIKKERDEKLIK
[afbeelding]
God of War 3. Beste Action/Adventure game confirmed.
Reden genoeg om de 360 in de winkels te laten liggen![]()
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je voor een gering bedrag de blu-ray disc via Sony kan bestellen. Er is niets over gezegd dat de blu-ray ook daadwerkelijk in de winkel komt te liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef mrdjey het volgende:
GT5 Proloog word wel gratis lees ik net op tweakers.
en damn wat mooi.
en die gebruikt weer dezelfde bron, dat Sony er nog niet uit is of het gratis zal worden. Het lijkt er wel op, maar met een release op BR is de kans wel kleiner natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:07 schreef mrdjey het volgende:
GT5 Proloog word wel gratis lees ik net op tweakers.
en damn wat mooi.
BD? BRquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef mrdjey het volgende:
mischien is die release op BD voor mensen die geen internet hebben.
ze brengen ook niet alle PSN-titels uit op BR, de enige titel die dat wel doet is Warhawk en die BR komt gewoon in de winkel te liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef mrdjey het volgende:
mischien is die release op BD voor mensen die geen internet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |