abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53113574
Oh, dat kan ik niet hoor, ontbijten tijdens de snijzaal . En al helemaal niet na een feest, zoals Spyronius al zei. Ik krijg altijd honger ná de snijzaal haha .
pi_53126327
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:10 schreef Nuna het volgende:
Oh, dat kan ik niet hoor, ontbijten tijdens de snijzaal . En al helemaal niet na een feest, zoals Spyronius al zei. Ik krijg altijd honger ná de snijzaal haha .
Ghehehe ja. Dit is dan ook "pathognomisch" voor geneeskundestudenten. Daar hebben of hadden we allemaal last van.
pi_53134334
Zelf doen, pielen en snijden is veel leuker! Ondertussen liedjes zingen en grapjes maken. En natuurlijk heel veel leren.
Ik dacht dat dit alleen nog zo was aan de UvA of dat was het praatje om mij enthousiast te maken.

Kleine introductie, want ik ben nieuw hier. Ik ben Stuk X twee en ben nu tweedejaars geneeskunde student aan de UvA.
pi_53135846
Ik heb morgen mijn eerste snijzaal, heb er zin in
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53150954
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Leukste snijzaal practica zijn die geroosterd staan na een puik feest
Bij ons staan ze op formaline. Bij jou zijn ze geroosterd? Met een krokant laagje?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_53151640
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:53 schreef DDM het volgende:

[..]

Ghehehe ja. Dit is dan ook "pathognomisch" voor geneeskundestudenten. Daar hebben of hadden we allemaal last van.
* zoekt pathognomisch op
pi_53152221
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:03 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Bij ons staan ze op formaline. Bij jou zijn ze geroosterd? Met een krokant laagje?
Bijdehandje
pi_53153780
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef Nuna het volgende:

[..]

* zoekt pathognomisch op
En gevonden? Geneeskundige woordspeling
pi_53153822
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:03 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Ja, maar ze zijn pas geroosterd na dat puike feest he.
pi_53162013
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef DDM het volgende:
[..]
Was het niet 'pathognomonisch'?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_53162020
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn pas geroosterd na dat puike feest he.
Wilde feesten zullen die BW'ers daar hebben zeg
pi_53163604
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef DDM het volgende:

[..]

Haha, ja. Coelho
pi_53170259
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:59 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Wilde feesten zullen die BW'ers daar hebben zeg
Ach ja op deze manier laten we jullie op de eerste hulp ook nog meegenieten van onze feesten
pi_53171773
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:09 schreef MaxC het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste snijzaal, heb er zin in
Viel heel erg mee, vooraf maakte ze het heel spannend maar uiteindelijk leken de preparaten niet echt meer menselijk. Ik had er geen enkele moeite mee. Alleen mijn grap van: "I see death people" werd niet meer gewaardeerd
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53171961
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef MaxC het volgende:
[..]
Alleen mijn grap van: "I see death people" werd niet meer gewaardeerd
Wat een stelletje taalpuristen daar dan

pi_53174733
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Was het niet 'pathognomonisch'?
Ja

Ik heb onbewust een contaminatie gemaakt van pathognomonisch en pathognotisch denk ik

Edit: Als je op google gaat zoeken op pathognomisch dan krijg je gewoon hits op medische sites.
Dus het mag. Yeah
pi_53178158
Zo staat het trouwens ook in Coelho, DDM..
pi_53178557
Oke Gelukkig maar
pi_53179319
Trouwens, kijkende naar al die atherosclerotische vaten ga je ook wel anders naar je patatje kijken
pi_53180314
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:28 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, kijkende naar al die atherosclerotische vaten ga je ook wel anders naar je patatje kijken
die vaten krijg je zonder je patatje ook wel hoor
pi_53180820
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

Helaas wel
pi_53181896
Ik mag ook bij de startpost!

Ik ben nageplaatst in Nijmegen. Ik had al een weekje Farmacie in Groningen gestudeerd (en kamer geregeld, vereniging etc.) maar ik mag nu toch beginnen met GNK. Mag helaas over het huidige vak geen tentamen maken, te veel gemist, maar volg wel gewoon de colleges. Vind het tot nu toe erg leuk!
pi_53182303
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:05 schreef dotKoen het volgende:

Ik ben nageplaatst in Nijmegen. Ik had al een weekje Farmacie in Groningen gestudeerd (en kamer geregeld, vereniging etc.) maar ik mag nu toch beginnen met GNK. Mag helaas over het huidige vak geen tentamen maken, te veel gemist, maar volg wel gewoon de colleges. Vind het tot nu toe erg leuk!
wat een onzin zeg, al zou ik 0 colleges per jaar volgen, dan nog mag je gewoon de tentamens maken... Wel kut, mag je het ook niet herkansen dan? Maw, moet je het volgend jaar opnieuw volgen?
pi_53182697
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

wat een onzin zeg, al zou ik 0 colleges per jaar volgen, dan nog mag je gewoon de tentamens maken... Wel kut, mag je het ook niet herkansen dan? Maw, moet je het volgend jaar opnieuw volgen?
Jep, moet volgend jaar opnieuw. Studieadviseur was onverbiddelijk (heb ik overigens alleen telefonisch gesproken, had geen tijd om met mij te spreken ). Komt waarschijnlijk door het werkgroepproject wat we nu hebben. Je verslag daarvan bepaald voor 25% je cijfer en er zijn er al 5 van de 7 geweest waarbij ik er 1 heb gevolgd: dat zal waarschijnlijk de reden zijn van mijn uitsluiting.

[ Bericht 5% gewijzigd door dotKoen op 15-09-2007 13:10:16 ]
pi_53186517
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat is niet waar

Vooral niet als iedereen aan de statine gaat
pi_53188261
quote:

Gezellig, nog een eerstejaars!
pi_53195748
quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Geneeskunde
Kan je zelf doen
pi_53201574
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Jep, moet volgend jaar opnieuw. Studieadviseur was onverbiddelijk (heb ik overigens alleen telefonisch gesproken, had geen tijd om met mij te spreken ). Komt waarschijnlijk door het werkgroepproject wat we nu hebben. Je verslag daarvan bepaald voor 25% je cijfer en er zijn er al 5 van de 7 geweest waarbij ik er 1 heb gevolgd: dat zal waarschijnlijk de reden zijn van mijn uitsluiting.
Maar ook de praktica en werkgroepen zijn verplicht, iedereen moet die hebben gedaan om een cijfer voor je blok te krijgen. Als je tijdens een blok niet naar een prakticum bent geweest, kun je wel het tentamen maken, maar dan krijg je GU (geen uitslag) ipv een cijfer. Dan moet je vervangende opdrachten etc gaan maken enzo

En btw, je vindt mpv1 léuk? Ik vond het echt verschrikkelijk haha..
pi_53217653
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:52 schreef Nuna het volgende:

[..]

Maar ook de praktica en werkgroepen zijn verplicht, iedereen moet die hebben gedaan om een cijfer voor je blok te krijgen. Als je tijdens een blok niet naar een prakticum bent geweest, kun je wel het tentamen maken, maar dan krijg je GU (geen uitslag) ipv een cijfer. Dan moet je vervangende opdrachten etc gaan maken enzo

En btw, je vindt mpv1 léuk? Ik vond het echt verschrikkelijk haha..
Ik weet het, maar er zit niets anders op. Ach, leuk: echt heel spannend is het niet, maar sfeer is wel OK en echt moeilijk is het ook niet.
pi_53222590
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ik weet het, maar er zit niets anders op. Ach, leuk: echt heel spannend is het niet, maar sfeer is wel OK en echt moeilijk is het ook niet.
Nee, idd. Het volgende blok is echt veel leuker! Je kunt trouwens ook de responsiecollege's volgen. Computerpraktica trouwens ook wel, eentje meer of minder valt ook niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')