Goeiemorgen zeg. Zou dit quote nummer 10 of 20 zijn met deze brief?quote:
Inderdaad, even buiten beschouwing gelaten dat 'ie 3 mooie trappen hadquote:
Sneijder?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Wat staat op het shirtje van de zoontje van Sneijder?
Lekker boeiend. Wil je ook het adres van z'n kapper weten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Geweldige aankoop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:11 schreef Chivu het volgende:
[..]
Inderdaad, even buiten beschouwing gelaten dat 'ie 3 mooie trappen hadMaar qua spel (jaja, ik zeur) liet 'ie de bal een paar keer ongelukkig wegrollen en verloor hij de controle soms. Maar een hele puike aankoop, die Bakircioglu. Zeker voor het systeem dat we gaan spelen. Die wordt volgens mij echt onderschat. Vooral fysiek is hij ook heel handig en sterk.
Rustig maar...had even geen zin om pagina's terug te bladerenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Goeiemorgen zeg. Zou dit quote nummer 10 of 20 zijn met deze brief?
Jessey.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Jessyquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Het is uit tussen hem en de Ridder, vandaar Vore...quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wil je ook het adres van z'n kapper weten?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik mocht m'n vlag niet eens meenemen omdat de stok te lang wasMag maar 1,20m zijn
![]()
Is nog wel afhankelijk of hij onder het mes moet hé? Anders zal ie een paar weken rust moeten houden. Keep fingers crossedquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:
Gabri. Godverdome kut kut kut. Kan er ook nog wel bij. Hoerenzooi. Motta toch maar halen Martin.
Inmiddels is dat zeker geworden. Ten Cate bevestigde dit zostraks na de wedstrijdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef jna het volgende:
Woensdag zal ie sowieso niet halen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |