Tuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
weet echt niet hoe het moet.Mag het morgen.
Omdat ze er achterkomen dat ze voor jan lul hebben gespeeld als de stekker eruit wordt getrokkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom.
4 maanden zitten, en een kans van 1 op 7 op een miljoen.
Maak dat Neemmijnietserieus maar eens wijsquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:54 schreef Desii het volgende:
[..]
Als jij net het gesprek tussen H en L heb gevolgt, weet je dat hun nog twijfelen.... gisteren ging de voorkeur er naar uit om Japie er toch in te houden
Door Japie zijn houding vandaag, zitten ze weer te dubben om hem toch te laten gaan... maar ze twijfelen nog sterk.
Nix zegt dat alles Huub zijn plan is, terwijl het eigenlijk Brian zijn plan is.
Wat mij juist opviel is dat het eindelijk weer eens een gesprek met Jaap is, waarin hij zich niet lijkt te bekommeren om tv momentjes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
En toch heb ik nog vertrouwen in Jaap.Hij praat op een hele aparte manier nu.Als hij met Huub gewoon praat over het spel klinkt hij anders.Of zie ik nu spoken.
Als ik boer was zou ik haar aannemen als roeptoeter om de spreeuwen van het veld te jagen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze is er echt een type voor. Ik zou haar meteen aannemen als ik bij P&O van de krijgsmacht zat.
Jaap zit nu in mijn ogen ook in een rol.. maar die kan hij ook gerust een paar dagen volhouden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
En toch heb ik nog vertrouwen in Jaap.Hij praat op een hele aparte manier nu.Als hij met Huub gewoon praat over het spel klinkt hij anders.Of zie ik nu spoken.
Ik vertrouw hem helemaal niet. De schaker is (door mij) niet te peilen, dan lult hij met die mee en dan weer met de ander. De informatie die hij zo opdoet gaat hij gebruiken. Tegen wie en wanneer blijft gissen. Of hij houdt het te lang vast en is dan het haasje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef rooie3 het volgende:
Dennis zei zelf eerder op avond Nadia nooit weg te zullen stemmen. Dus ook in de finale. Dan komt Jaap ook niet verder dan de 3e plek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap ziet ook wel in dat wanneer hij samenspant met Huub en Lieke, hij niet verder kan komen dan de 3e plaats.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik boer was zou ik haar aannemen als roeptoeter om de spreeuwen van het veld te jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |