Solid Harmonyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:58 schreef J.Herrer het volgende:
En in groep 8 weet ik nog wel dat elke jongen op zo'n meidengroep zat te geilen, maar kan gewoon niet op de naam komen. En nee, geen spicegirls![]()
![]()
Misschien kom ik er vanmiddag wel op, ff zoeken
You are so right.quote:
Heerlijk nummer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef Sno0ze het volgende:
Romeo - Coming home. Totaal niet mijn genre, maar dit nr was toen al mooi en brengt nu hele fijne herinneringen met zich mee![]()
Spreek voor jezelf, man.:')quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:02 schreef Aoristus het volgende:
wat een extreem kutjaar was 1998 qua muziek zeg
Wees gerust, het meeste is uitgebracht op de verzamelcd "The best of meubelboulevard 98 vol. I - IV"quote:
Of dat nummer van Stevie Wonder (met nog iemand) - How come, how longquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.
Net als Brandy & Monica.
Volgde ook tussen 1997 en eind 1998 ook de top 40 heel trouw. Haalde bij de winkel elke week zo'n klein (gratis) bladje waar de top 40 instond. Ben precies 1 jaar lid geweest van de Break Out en kende een hoop. Was fan van de Spice Girls.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:58 schreef J.Herrer het volgende:
Geweldig topictvp
Heerlijk was het om als 11/12-jarige elke week voor de buis de top-40 te volgen
En ook zo fout eigenlijk nu je er over nadenkt
Van de seksverhalen kan ik me niet iets herinneren. Wel die seksvragen en die jongen en meid die dan naakt in het blad kwamen te staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:14 schreef J.Herrer het volgende:
whehehe de Break out ja
Ook een tijd een abbo van gehad, en wanneer ie op de mat viel snel naar de kamer, deur op slot en meteen in het midden kijken![]()
En die sexverhalen enzo waren vroeger best spannend
Omggggggggggggg brugklasflashbacks!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:50 schreef santax het volgende:
Leuk topic
De meidengroep waar ik op geilde had 10 jaar geleden in 98 ook een hit![]()
'I'll show you mine if you show me yours'
Weet niet meer. Kan me er 1tje wel herinneren (geen idee waarom) maar die had van dat vieze lange haar met zo'n lelijke kop erbij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:23 schreef J.Herrer het volgende:
Ja die naaktmodellen bedoel ik
Waren trouwens wel altijd sjonnies en anita's
Oe, dat vind ik een mooi nummer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:10 schreef Maartel het volgende:
6: (NEW!) Sparkle & R. Kelly - Be Carefull
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is Bløf, niet Blöf.
Het eerste album van Acda en de Munnik is een van mijn favoriete albums.
ctrl alt Lquote:Op zondag 20 juli 2008 14:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wist ik wel, ik wist alleen even zo snel niet hoe ik aan zo'n O met een streepje erdoor kwam..
Die kwam hier pas in januari 1999 de hitparade binnenquote:
Ik heb die van mijn toenmalig vriendje gekregenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzus, ik realiseer me nu dat ik dat album van Usher - My Way, nog in mijn kast heb liggen. De kast bij mijn ouders, dat dan weer wel
Wat lievv!quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:59 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Ik heb die van mijn toenmalig vriendje gekregen
quote:
Nou, anders ik wel~~!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Zomer '98... Jeetje wat een goede herinneringen heb ik daar aan.
Link naar youtube filmpjequote:Op maandag 8 maart 2010 12:37 schreef Maartel het volgende:
Oké, ik ga dit topic weer eens leven inblazen.. zit alleen in twijfel of ik de linkjes als tekst zal houden of als 'filmpjes' zal posten. Dat laatste maakt bekijken natuurlijk praktischer, maar de lijstjes worden nogal een bende op die manier...
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:57 schreef vencodark het volgende:
We hebben nu wel 2 jaar aan lijstjes gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |