SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Ik heb van Close 2 You zelfs nog een hele boel merchandise gewonnen met een prijsvraag van TMF
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Whaaaaaa ruilen??quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef Prinsesje4you het volgende:
DELEN.. oke dan beken ik dat ik de cd Closer vaak luister en de tekst ken..
jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik vond Grab It en Hold Me Now zo leuk![]()
(en Loverboy een schaamteloze rip-off van Mariah Carey's Fantasy)
quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Ziedaar, mijn gesigneerde, bij TMF gewonnen exemplaar
quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef Elegy het volgende:
Ik heb ook nog een cd van WOW - Wild en ondeugend trouwens
ik ook.. heerlijk gewoonquote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zó'n zwak voor 90's pop![]()
Friends van C2Y kwam gister nog voorbij in Itunes
Kom het maar proberen...quote:Op maandag 14 april 2008 00:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Btw El.. ik wil die cdddddddddik steel em gewoon uit je huis
Als je hem kwijt bent, ik heb em niet..
Is goed eerst even uitvogelen waar ie ligt he.. En zit er een drankje bij inbegrepen he;) je weet the winner takes it all.. hahaquote:
Kom maar, ik laat je alle hoeken zienquote:Op maandag 14 april 2008 14:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Is goed eerst even uitvogelen waar ie ligt he.. En zit er een drankje bij inbegrepen he;) je weet the winner takes it all.. haha
Ik wel ben natuurlijk super lief dus je kan NIET weigerenquote:Op maandag 14 april 2008 14:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom maar, ik laat je alle hoeken zienWant you ain't gonna get it
Drankje wel natuurlijk!
Melodie cover van Madonna-Material Girl..quote:
Nee, dat was hun 2e single.quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Melodie cover van Madonna-Material Girl..
O.T: Madonna en SolidHarmoniE
Zolang ze er in staan wel jaquote:
True..quote:Op maandag 21 april 2008 07:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, dat was hun 2e single.
Feel It leent van Michael Jackson's Can You Feel It
quote:
Ja ik ook. Die clips kwamen erg vaak voorbij toen. Wist niet beter dan dat dit grote hits waren.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Maartel het volgende:
Ik ben erg verbaasd dat Massive Attack en Bran Van 3000 de top 40 nooit gehaald hebben![]()
Ik heb nog even een andere bron geraadpleegd die de Mega Top 100 ipv de Top 40 als uitgangspunt heeft, en Bran Van kwam niet hoger dan 48 en Massive Attack tot nummer 64quote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ook. Die clips kwamen erg vaak voorbij toen. Wist niet beter dan dat dit grote hits waren.![]()
Klopt dit wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |