abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:27:37 #1
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52685742
Ik heb moest vandaag van 12:00 tot 20:00 werken in een supermarkt (ja, ik ben vakkenvuller). En het was erg druk dus moest we om het uur nieuwe winkel wagentjes halen.

Dan loop je dus met 2 man met zo'n flinke rij wagentjes. Maakt flink wat geluid, maar toch presteren sommige mensen het om ons niet aan te zien/horen komen en soms gewoon vlak voor onze neus opeens even naar links uitwijken waardoor we een noodstop moeten maken. Niks geen sorry of pardon of wat dan ook, gewoon voor hun blijven kijken en door lopen.

Voorbeeldje: Waren we 3 meter van de plek verwijderd waar al die karretjes staan. Er stond nog 1 karretje en een bejaarde kerel pakt dat laatste karretje. Hij pakte hem uit een een rechter rijtje dus ik dacht mooi, dan parkeer ik em in de linker was ruimte zat.
Maar nee, die kerel dacht dat het wel handig zou zijn om zonder om te kijken in 1 keer naar links te rijden, konden net op tijd stoppen. En zo gaat dat dus de hele tijd door het hele winkelcentrum.

Klacht: Mensen die zonder pardon gewoon vlak voor je langs lopen omdat ze denken dat het nog wel gaat (wat dus niet het geval is) of je niet horen aankomen/zonder te kijken kris kras door het winkelcentrum gaan lopen.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_52685821
Ah mijn baantje bij de Ikea, we hebben eens een kindje onder een rij van 50m karren gehad, vonden de ouders niet zo fijn .
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52685828
bij het woord 'vakkenvuller' ben ik gestopt met lezen
*Hosselcopter*
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:32:33 #4
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52685881
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ah mijn baantje bij de Ikea, we hebben eens een kindje onder een rij van 50m karren gehad, vonden de ouders niet zo fijn .
Wij vroegen ons dan ook af wat de reactie was geweest als we door hadden gereden en hadden gezegd dat we niet meer konden remmen
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:30 schreef Dibble het volgende:
bij het woord 'vakkenvuller' ben ik gestopt met lezen
Tja, een full time job gaat wat lastig als je VWO 6 nog moet doen he
Dr. Walter Bishop
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:35:13 #5
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_52685968
Mensen voelen zich, om één of andere reden, zonder uitzondering verheven boven supermarktpersoneel, ook al hebben ze zelf alleen hun basisschool afgemaakt

Gewoon uitzitten TS, en later zelf iets aardiger zijn tegen vakkenvullers.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_52685992
racen jullie door de winkel ofzo ? ( vet he? )
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:37:06 #7
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52686031
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:35 schreef Nemain het volgende:
Mensen voelen zich, om één of andere reden, zonder uitzondering verheven boven supermarktpersoneel, ook al hebben ze zelf alleen hun basisschool afgemaakt

Gewoon uitzitten TS, en later zelf iets aardiger zijn tegen vakkenvullers.
Dat idee heb ik ook. Zullen de zin die op onze klantenkaart staat wel wat te serieus nemen (Klant is Koning)
Edit: Maar in de winkel zijn de meeste dan wel weer vriendelijk. Maar dan moeten ze ook vaak wel wat van je
Dr. Walter Bishop
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:41:58 #8
179525 Nemain
pi_52686151
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:37 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Zullen de zin die op onze klantenkaart staat wel wat te serieus nemen (Klant is Koning)
Ach, het meeste volk moet zich het leven lang buigen naar een baas, en ze willen toch voelen hoe het is om nu zelf de baas te zijn, dus vertonen ze maar dit soort gedrag in de supermarkt.

Naar je fluiten omdat ze geholpen willen worden, vanaf het andere eind van het gangpad naar je roepen, je wijzen op een kapotte fles wijn en dan met hun neus erbovenop gaan staan kijken hoe je schoonmaakt, en dan ook nog durven zeggen: 'vergeet je dat niet?'. Erop staan de bedrijfsleider te spreken omdat de Yorkham op is, werknemers de schuld geven van de hoge prijzen:'omdat jouw baas fraude pleegt moet ik een euro meer betalen!'
Been there, done that.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:45:05 #9
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52686234
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Nemain het volgende:

[..]

Ach, het meeste volk moet zich het leven lang buigen naar een baas, en ze willen toch voelen hoe het is om nu zelf de baas te zijn, dus vertonen ze maar dit soort gedrag in de supermarkt.

Naar je fluiten omdat ze geholpen willen worden, vanaf het andere eind van het gangpad naar je roepen, je wijzen op een kapotte fles wijn en dan met hun neus erbovenop gaan staan kijken hoe je schoonmaakt, en dan ook nog durven zeggen: 'vergeet je dat niet?'. Erop staan de bedrijfsleider te spreken omdat de Yorkham op is, werknemers de schuld geven van de hoge prijzen:'omdat jouw baas fraude pleegt moet ik een euro meer betalen!'
Been there, done that.
Inderdaad erg herkenbaar.
Heb zelfs een keer gehad dat een klant een pot met pastasaus had laten vallen. En dan niet naar een werknemer toelopen, maar gewoon snel weg lopen. Alsof ik hem zou laten schoon maken.
Dr. Walter Bishop
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:51:08 #10
179525 Nemain
pi_52686393
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Inderdaad erg herkenbaar.
Heb zelfs een keer gehad dat een klant een pot met pastasaus had laten vallen. En dan niet naar een werknemer toelopen, maar gewoon snel weg lopen. Alsof ik hem zou laten schoon maken.
Of klanten die vanuit het niets tegen je gaan praten.
Ik stond op de deli-afdeling, en als ik dan druk bezig was met vleeswaar snijden, begon zo'n josti opeens op luide toon te verkondigen 'dat hij een ons ham wil'. Geen 'mag ik wat vragen' of 'goedemorgen', maar gewoon meteen schreeuwen.
pi_52686590
Oh ik ga ook echt NOOIT meer in een supermarkt werken. Heb ooit als kassa meisje ( ) gewerkt, vreselijk. Altijd zaterdag vanaf 8:00. Tot 13:00 ALTIJD dezelfde, vervelende klanten, met dezelfde, vervelende klachten. GEZEIK. Ik word nog liever zwerver in Frankrijk dan dat ik weer achter de kassa terecht kom.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:59:19 #12
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52686618
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Nemain het volgende:

[..]

Of klanten die vanuit het niets tegen je gaan praten.
Ik stond op de deli-afdeling, en als ik dan druk bezig was met vleeswaar snijden, begon zo'n josti opeens op luide toon te verkondigen 'dat hij een ons ham wil'. Geen 'mag ik wat vragen' of 'goedemorgen', maar gewoon meteen schreeuwen.
Gebeurd inderdaad ook wel eens. En dan aan het einde van het verhaal vragen? "Pardon?"
Dr. Walter Bishop
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:03:27 #13
179525 Nemain
pi_52686748
Jah
Op het laatst opkijken en heel verbaasd zeggen:
<sarcasme mode > "Kan ik u misschien helpen, meneer/mevrouw?" </sarcasme mode >
pi_52686981
Supermarkt-klanten

- Alles uit hun klauwen laten donderen. Een josti met Parkison heeft een lager daggemiddelde.
- Je niet geloven dat een artikel op en erop staan dat je naar het magazijn loopt om het te controleren. Prima, als jij 5 minuten wilt wachten, gaan we toch even naar de plee toe.
- Mensen die perse de bedrijfsleider willen spreken voor de meest onzinnige vragen
- Direct aanspreken/schreeuwen, "Waar staat de ....!!!". Donder even vlug op, ben je vrouw niet

Hoe ik het 6 jaar elk weekend heb vol gehouden is nog steeds één van mijn levensvragen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:15:15 #15
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52687135
Geen ervaringen/aanvaringen tijdens het halen van winkel wagentjes?
Dr. Walter Bishop
pi_52687468
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
Geen ervaringen/aanvaringen tijdens het halen van winkel wagentjes?
Gewoon kut werk. Van die grappige mensen die je zogenaamd gaan helpen en dan lachend om hun eigen grap de winkel in stuiteren met hun vetrollen net voorbij de wagens. En vervolgens 3 flessen frituurvet en 5 pakken diepvries frikandellen bij je afrekenen. Dan moest ik weer lachen .
pi_52687478
Bij ons stonden die altijd buiten bij het parkeerterrein en de ingang. Dus één locatie om ze te stallen. In het weekend gingen ze wel naar binnen ivm vandalisme.
pi_52687590
Vandaag stond ik in de rij bij de Albert Heijn, staat er zo'n onwijs dom wijf met haar luidruchtige kroost op haar man te wachten, die alsnog de groente aan het wegen was. Daarna op de meest trage manier ooit inpakken in haar bejaardenkarretje (grote tas met wieltjes), en vervolgens 25 euro aan de cassiere geven terwijl ze 27,20 moest afrekenen. "Ja, ik niet willen gaan pinnen..." Dan moet je godverdomme genoeg geld meenemen, domme stoephoer. En toen haar man eindelijk klaar was met zoeken naar een paar euro (niet gelukt), gooide ze een of ander product naar de cassiere zonder iets te zeggen. Wat een onbeschofte trut. Die cassiere kon haar wel schieten volgens mij, net zoals de hele (inmiddels vrij lange) rij mensen die wilden afrekenen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:57:36 #19
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52688264
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Vandaag stond ik in de rij bij de Albert Heijn, staat er zo'n onwijs dom wijf met haar luidruchtige kroost op haar man te wachten, die alsnog de groente aan het wegen was. Daarna op de meest trage manier ooit inpakken in haar bejaardenkarretje (grote tas met wieltjes), en vervolgens 25 euro aan de cassiere geven terwijl ze 27,20 moest afrekenen. "Ja, ik niet willen gaan pinnen..." Dan moet je godverdomme genoeg geld meenemen, domme stoephoer. En toen haar man eindelijk klaar was met zoeken naar een paar euro (niet gelukt), gooide ze een of ander product naar de cassiere zonder iets te zeggen. Wat een onbeschofte trut. Die cassiere kon haar wel schieten volgens mij, net zoals de hele (inmiddels vrij lange) rij mensen die wilden afrekenen.
Waarschijnlijk was de kinderbijslag nog niet gestort
Dr. Walter Bishop
pi_52688561
Ja in een supermarkt zijn de meeste klanten dan wel koning maar gedragen zich als inhalige varkens...
FOK!'s rode weduwe.
pi_52688621
jij moet gewoon uitkijken gek!

wij zorgen er voor dat jouw baas je kan betalen!
pi_52688638
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was de kinderbijslag nog niet gestort
Het was echt zo'n prototype uitkeringstrekker.

[ Bericht 2% gewijzigd door heiden6 op 26-08-2007 00:28:22 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:18:33 #23
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52688749
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:13 schreef rival het volgende:
jij moet gewoon uitkijken gek!

wij zorgen er voor dat jouw baas je kan betalen!
En wel komen zeiken als de winkel wagentjes op zijn? Of als er toevallig een product niet in het vak ligt? Door ons kan je überhaupt boodschappen doen

Jaja, ik weet het....hap hap, honger enzo
Dr. Walter Bishop
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:20:04 #24
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_52688774
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het was echt zo'n protype uitkeringstrekker.
Wil natuurlijk niet nog meer voor lul staan door zo'n "rekening niet toereikend berichtje"
Dr. Walter Bishop
pi_52741988
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Wil natuurlijk niet nog meer voor lul staan door zo'n "rekening niet toereikend berichtje"
"transactie geweigerd - u heeft al genoeg schoenen"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')