Wij vroegen ons dan ook af wat de reactie was geweest als we door hadden gereden en hadden gezegd dat we niet meer konden remmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ah mijn baantje bij de Ikea, we hebben eens een kindje onder een rij van 50m karren gehad, vonden de ouders niet zo fijn.
Tja, een full time job gaat wat lastig als je VWO 6 nog moet doen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:30 schreef Dibble het volgende:
bij het woord 'vakkenvuller' ben ik gestopt met lezen![]()
Dat idee heb ik ook. Zullen de zin die op onze klantenkaart staat wel wat te serieus nemen (Klant is Koning)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:35 schreef Nemain het volgende:
Mensen voelen zich, om één of andere reden, zonder uitzondering verheven boven supermarktpersoneel, ook al hebben ze zelf alleen hun basisschool afgemaakt![]()
Gewoon uitzitten TS, en later zelf iets aardiger zijn tegen vakkenvullers.
Ach, het meeste volk moet zich het leven lang buigen naar een baas, en ze willen toch voelen hoe het is om nu zelf de baas te zijn, dus vertonen ze maar dit soort gedrag in de supermarkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Zullen de zin die op onze klantenkaart staat wel wat te serieus nemen (Klant is Koning)
Inderdaad erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ach, het meeste volk moet zich het leven lang buigen naar een baas, en ze willen toch voelen hoe het is om nu zelf de baas te zijn, dus vertonen ze maar dit soort gedrag in de supermarkt.
Naar je fluiten omdat ze geholpen willen worden, vanaf het andere eind van het gangpad naar je roepen, je wijzen op een kapotte fles wijn en dan met hun neus erbovenop gaan staan kijken hoe je schoonmaakt, en dan ook nog durven zeggen: 'vergeet je dat niet?'. Erop staan de bedrijfsleider te spreken omdat de Yorkham op is, werknemers de schuld geven van de hoge prijzen:'omdat jouw baas fraude pleegt moet ik een euro meer betalen!'
Been there, done that.![]()
Of klanten die vanuit het niets tegen je gaan praten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Inderdaad erg herkenbaar.
Heb zelfs een keer gehad dat een klant een pot met pastasaus had laten vallen. En dan niet naar een werknemer toelopen, maar gewoon snel weg lopen. Alsof ik hem zou laten schoon maken.![]()
Gebeurd inderdaad ook wel eens. En dan aan het einde van het verhaal vragen? "Pardon?"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Nemain het volgende:
[..]
Of klanten die vanuit het niets tegen je gaan praten.
Ik stond op de deli-afdeling, en als ik dan druk bezig was met vleeswaar snijden, begon zo'n josti opeens op luide toon te verkondigen 'dat hij een ons ham wil'. Geen 'mag ik wat vragen' of 'goedemorgen', maar gewoon meteen schreeuwen.
Gewoon kut werk. Van die grappige mensen die je zogenaamd gaan helpen en dan lachend om hun eigen grap de winkel in stuiteren met hun vetrollen net voorbij de wagens. En vervolgens 3 flessen frituurvet en 5 pakken diepvries frikandellen bij je afrekenen. Dan moest ik weer lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
Geen ervaringen/aanvaringen tijdens het halen van winkel wagentjes?
Waarschijnlijk was de kinderbijslag nog niet gestortquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Vandaag stond ik in de rij bij de Albert Heijn, staat er zo'n onwijs dom wijf met haar luidruchtige kroost op haar man te wachten, die alsnog de groente aan het wegen was. Daarna op de meest trage manier ooit inpakken in haar bejaardenkarretje (grote tas met wieltjes), en vervolgens 25 euro aan de cassiere geven terwijl ze 27,20 moest afrekenen. "Ja, ik niet willen gaan pinnen..." Dan moet je godverdomme genoeg geld meenemen, domme stoephoer. En toen haar man eindelijk klaar was met zoeken naar een paar euro (niet gelukt), gooide ze een of ander product naar de cassiere zonder iets te zeggen. Wat een onbeschofte trut. Die cassiere kon haar wel schieten volgens mij, net zoals de hele (inmiddels vrij lange) rij mensen die wilden afrekenen.
Het was echt zo'n prototype uitkeringstrekker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de kinderbijslag nog niet gestort![]()
En wel komen zeiken als de winkel wagentjes op zijn? Of als er toevallig een product niet in het vak ligt? Door ons kan je überhaupt boodschappen doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:13 schreef rival het volgende:
jij moet gewoon uitkijken gek!
wij zorgen er voor dat jouw baas je kan betalen!
Wil natuurlijk niet nog meer voor lul staan door zo'n "rekening niet toereikend berichtje"quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het was echt zo'n protype uitkeringstrekker.![]()
"transactie geweigerd - u heeft al genoeg schoenen"quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wil natuurlijk niet nog meer voor lul staan door zo'n "rekening niet toereikend berichtje"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |