Jij bent gewoon echt tyfus lelijk en durft je rotkop te plaatsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Dibble het volgende:
je bent gewoon zo tyfus lelijk dat jeje er niet durft te vertonen en achter je pc'tje schuilt om hier een topic over te maken![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als je toch zo dichtbij woont, loop er ff naartoe en trek de stekker eruit.
leuk dat je even de moeite hebt genomen om het te bezichtigenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt tyfus lelijk en durft je rotkop te plaatsen.![]()
Ja ik ben niet van halve woorden debiel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
leuk dat je even de moeite hebt genomen om het te bezichtigen![]()
Ja dankje, ach het is ieder jaar hetzelfde alleen de decibellen staan wat hoger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef tslh het volgende:
Eerste jaar in 8 jaar of zo dat ik er niet bij ben door omstandigheden![]()
Volgend jaar zeker WEL weer!![]()
Het duurt maar tot 23:00 dus TS hoeft nog maar een uurtje door te bijten en kan dan weer lekker met zijn pantoffels, sherry, sigaar en krantje tot rust komen.
je bent gewoon gay als je die chicks niet pakt die langs je straat lopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van halve woorden debiel., ga naar een kapper.
heb je je eigen foto wel is bekeken, zullen wij is kijken wie gay is, triest figuur, ach is je kapper dood.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
je bent gewoon gay als je die chicks niet pakt die langs je straat lopen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
Iemand anders voor homo uitschelden is zooo gay.
Kut had het zelf niet eens doorquote:
Ach man trek een lijntje coke, op zulke bagger beats ga je vast wel even Kate Moss nadoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:
Och, Newsman is pissed omdat hij zeker niet van z'n papa en mama mag...
Nou, ga maar weer lekker met je Elmo-knuffel naar je bedje toe, oogjes dit en snaveltje toe, huillie![]()
Sterkte gewenstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef Xylor het volgende:
Ach, hier in het grote nagele hebben we ook zo'n stampertjes party.
Project N50, kan ook vanaf me kamer meegenieten, dus voor 3uur geen slaap voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |