Soms is het wel grappig om te zien hoe mensen dan gaan staan kijken (of dat mens dat met haar rug naar de spiegel toe stondquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:29 schreef Peekaboo het volgende:
Leuk programma, alleen de presentatie vind ik niks, en het geluid is inderdaad erg irritant.
je vertstaat de mensen niet, en erg onpersoonlijk zo in zo'n hokje voor een spiegel....
Wat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:47 schreef Perico het volgende:
failtainment
En dan open je er maar een topic over?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
Opzich een leuk programma, alleen wat is dat geluid onzettend bagger zeg! Of ligt dat aan mij?
Ik dacht: "laat ik er een topic over openen"
het slechte geluid was er ook toen die gozer van Idols mensen ging interviewen. zelfs als je de tv harder zette was het nauwelijks te verstaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef Flounder het volgende:
Ik zat mij zo te ergeren aan het geluid, dat ik weg heb gezapt.
Het slechte geluid komt volgens mij door de open constructies (geen dak) van die hokjes.
Goed beargumenteerd ja. Dit zijn gewoon inventieve mensen die proberen oplossingen te vinden voor problemen. Komen ook gewoon soms ontzettend leuke of handige dingen uit voort.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom mensen aan dit soort pulp meedoen? Om niet eens te spreken over het volk wat hiernaar kijkt
quote:De heer Blokzijl uit
Utrecht:"Zaterdagavond keek ik naar het
programma Het Beste Idee van Nederland.
Zelden heb ik zo'n chaotisch programma
gezien waarin de essentie volledig
verloren ging,omdat de presentatoren en
de jury zichzelf belangrijker vonden
dan de kandidaten.
SBS6,Het Beste Idee Van Nederland is...
U raadt het al:meteen van de buis met
dit wanstaltige programma!"
quote:Jan Fernhout uit Nieuwerkerk aan