Je kunt ook goals kado krijgen van de KNVB.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je bedoeld die wedstrijd die vitesse op zijn beloop liet zodat die boertjes lekker aan hun doelgemiddelde konden bouwen?
Doel je op Ajax?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter dat dan tactiekloos op de aanval spelen en geen grote prijzen winnen.
Klaas jan al gescoord?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef venomsnake het volgende:
3-0 lazofiets
whaha,quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef DarkShine het volgende:
Ook humor is dat er continu auto's worden omgeroepen die de ramen hebben openstaan in Venlo
VOLHOUDEN VVVquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef DarkShine het volgende:
Wederom kramp bij Venlo.
Ik hoor het ook net op de radio hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef DarkShine het volgende:
Ook humor is dat er continu auto's worden omgeroepen die de ramen hebben openstaan in Venlo
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter dat dan tactiekloos op de aanval spelen en geen grote prijzen winnen.
D'r komt zo een frisse speler bij, de 3de VVV wissel van de avond.quote:
Kunnen ze ook van ons zeggen he..quote:
Mooi zelfbeeld van je clubjequote:
zow mooi debuutquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
4-0 psv fagner
Fagner laat zich ook al zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
4-0 psv fagner
Grapjasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi zelfbeeld van je clubje
Jullie liggen maar te zeiken over onze speelstijl terwijl we er meer prijzen mee winnen
Ach, woensdag is het stil in Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie liggen maar te zeiken over onze speelstijl terwijl we er meer prijzen mee winnen
De laatste jaren omdat Ajax lijdt onder een slecht bestuur en een slechte scouting.. niets met systeem te maken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Krijg je weer eens tegenspraak, moet je je dan maar achter Calimero verschuilen?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef leroytje het volgende:
Verdomme!, Lekker dan ik heb Babos in men team staan
Reken er maar niet op...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, woensdag is het stil in Amsterdam.
nee dat gaat niet want dalijk is een festival en ik moet daar naartoe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Trouwens TLK, moet je niet in het stadion zitten?
zo'n beetje als die 8-1 vorige week toen er in de laatste 5 minuten nog een keer of 3 werd gescoord zeker ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef Loserkid het volgende:
Alleen omdat NEC de koppies laat hangen..
De scherpte is er af ze hebben niets meer om voor te spelen, zeer geflatteerd..
Ik reken erop dat het op vele plaatsen in NL stil is woensdag.quote:
Nee bij de Graafschapquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef Loserkid het volgende:
Alleen omdat NEC de koppies laat hangen..
De scherpte is er af ze hebben niets meer om voor te spelen, zeer geflatteerd..
Zoiets is ook niet echt het onthouden waard..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef DarkShine het volgende:
Over 20 jaar weet iedereen alleen nog dat PSV kampioen werd, hoe dat is men tegen die tijd vergeten!
ik dacht dat ajacieden zo goed de toekomst konden voorspellenquote:
fagner love?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
4-0 psv fagner
Hou dan ook op met je herinneringen van vorige week met je 8-1quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zoiets is ook niet echt het onthouden waard..
Die van vorig jaar toch nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef DarkShine het volgende:
Over 20 jaar weet iedereen alleen nog dat PSV kampioen werd, hoe dat is men tegen die tijd vergeten!
Dat is helemaal niet leukquote:
Kampioen ben ik niet zo zeker van, maar zullen we een weddenschapje afsluiten dat wij Europa in gaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik dacht dat ajacieden zo goed de toekomst konden voorspellen
want elke ajacied die ik ken zegt ''we worden kampioen, we gaan Europa in!''
dus hoe zit dat?
Ze oefenen alvast voor volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Schimpie het volgende:
Waarom juigt daar niemand bij een goal?
Jawel. Het is altijd leuk als er een rotterdamse club verliestquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk![]()
nee, want dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kampioen ben ik niet zo zeker van, maar zullen we een weddenschapje afsluiten dat wij Europa in gaan?
El Gaaouiriquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
jaaa vvv, wie scoorde?
Heb je mij ooit iets over vorige week horen zeggen aan zon wedstrijd valt totaal geen eer te behalen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Fvdh het volgende:
[..]
Hou dan ook op met je herinneringen van vorige week met je 8-1![]()
Of ze sparen hun stembanden voor volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze oefenen alvast voor volgende week.![]()
Zit het zo diepquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel. Het is altijd leuk als er een rotterdamse club verliest![]()
Moet je niet in het stadion zitten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van vorig jaar toch niet
Maar de meeste kampioenschappen worden vergeten
Het gaat om het heden
Iets over een festival.. dat gaat voor je club blijkbaar..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je niet in het stadion zitten?
Zegt weer genoegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Iets over een festival.. dat gaat voor je club blijkbaar..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer dat ik vanavond de goals van die stinkende schijthond Lazovic moet zien![]()
Ach wat doe ik ook moeilijk, zappen met die handel. Pisvee![]()
Die vraag stel ik mezelf zo vaak als ik tijdens een wedstrijd van Ajax het live topic zie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je niet in het stadion zitten?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Iets over een festival.. dat gaat voor je club blijkbaar..
Mij zul je er nooit gezien hebben tijdens thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf zo vaak als ik tijdens een wedstrijd van Ajax het live topic zie.
Bij mij niet, Ajax gaat voor een festival.. voor een verjaardag voor alles..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn soms andere dingen die voor het voetbal gaan elk weekend.
Wat ben jij goed zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mij zul je er nooit gezien hebben tijdens thuiswedstrijden.
Jij bent ook heel goed zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Bij mij niet, Ajax gaat voor een festival.. voor een verjaardag voor alles..
Moeten nog zo'n 25 minuten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is Vitesse al klaar?
Begon pas om 20.00 uur. Dus die moeten nog zo'n 25 minuten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is Vitesse al klaar?
D'r komt in ieder geval een treinlading vol hun krot uit!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mij zul je er nooit gezien hebben tijdens thuiswedstrijden.
Zitten in de 64e minuutquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is Vitesse al klaar?
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef knnth het volgende:
[..]
Wat ben jij goed zeg.
[..]
Jij bent ook heel goed zeg.
Is dat niet: alles heej is VVVquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef DarkShine het volgende:
Afgelopen in Venlo. Ze hebben het niet echt moeilijk gehad met Excelsior.Dat clublied van VVV
Zei jij net niet iets over kinderachtige reacties..?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef knnth het volgende:
[..]
Wat ben jij goed zeg.
[..]
If you mess with Heineken AFCA you mess with mequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef knnth het volgende:
[..]
Wat ben jij goed zeg.
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
If you mess with Heineken AFCA you mess with meook al mag hij me niet zo heel erg
Tis niet niet mogen, je bent gewoon zo lekker makkelijk te pakken.. ik mag je opzich wel..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
If you mess with Heineken AFCA you mess with meook al mag hij me niet zo heel erg
Jullie gedrag. Beetje van het niveau "mijn piemel is langer dan die van jou". Wat boeit het nou of iemand in een stadion zit of niet? Ga er dan een aparte draad voor openen.quote:
Ik mag hem ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:29 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Tis niet niet mogen, je bent gewoon zo lekker makkelijk te pakken.. ik mag je opzich wel..
Heb 'm in Juni nog zien voetballen in het gelredome (jong italie - jong tsjechie) toen was ie beter meen ik.. kan me niet zo heel goed herinneren, kende de spelers toen niet dus lette alleen op rugnummersquote:
pelleboerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Die had er wel in gemogen Pelleboer.
Naja, iedereen doet zich hier toch voor als de grote supporter? Wat voor supporter ben je dan als je nooit naar het stadion gaat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Jullie gedrag. Beetje van het niveau "mijn piemel is langer dan die van jou". Wat boeit het nou of iemand in een stadion zit of niet? Ga er dan een aparte draad voor openen.
Geen, dat ben ik met je eens. Ja, ik zit niet in Tilburgquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Naja, iedereen doet zich hier toch voor als de grote supporter? Wat voor supporter ben je dan als je nooit naar het stadion gaat?
Volgende week komt hij weer langs, wedden?quote:Verder heb ik weinig zin in deze discussie, want het gaat nergens over.
Tijdrekken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef 9christensen het volgende:
Velthuizen geel. Waarvoor?
ai thanks ik jou ook hoor maar morgen word het wel moeilijk maar we moeten gewoon winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:29 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Tis niet niet mogen, je bent gewoon zo lekker makkelijk te pakken.. ik mag je opzich wel..
Morgen al denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Volgende week komt hij weer langs, wedden?
get a roomquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ai thanks ik jou ook hoor maar morgen word het wel moeilijk maar we moeten gewoon winnen.
Dudequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ik de live-tracker zo lees krijgt AZ steeds meer kansen en is het wachten tot ie wel een keer valt. Zo komt het tenminste over op mij.
Feyenoord kan als makaay heel blijft ook nog verassen volgens mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef knnth het volgende:
Het gaat waarschijnlijk weer gewoon tussen Ajax en PSV dit jaar
Vitesse staat aardig met de rug tegen de muur ja, zijn al vanaf einde 1e helft met paniekvoetbal bezig, alleen maar bal naar voren trappen, af en toe een redelijke counter maar het doelpunt van AZ hangt idd in de lucht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ik de live-tracker zo lees krijgt AZ steeds meer kansen en is het wachten tot ie wel een keer valt. Zo komt het tenminste over op mij.
Kwam vooral na Inter, wat ook gewoon knap was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doet me goed om te lezen / horen dat az toch niet zo goed is als "de kenners" aan het begin van het seizoen dachten.
De Snorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doet me goed om te lezen / horen dat az toch niet zo goed is als "de kenners" aan het begin van het seizoen dachten.
Dat welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef Longmen het volgende:
Verheug me nu al op de persconferentie met van Gaal![]()
Och, dat zegt nog niet alles. Psv won ook van Madrid, en toen zei iedereen 'het is slechts voorbereiding'. Als AZ wint van Inter is het 'waarschijnlijk de nieuwe kampioen'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kwam vooral na Inter, wat ook gewoon knap was.
JOEEEE!!1quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef Longmen het volgende:
Ja wel raar ja, maar ach, Vitesse laat even zien dat een voorbereiding niets zegt, aangezien die van Vitesse niet echt goed te noemen was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, dat zegt nog niet alles. Psv won ook van Madrid, en toen zei iedereen 'het is slechts voorbereiding'. Als AZ wint van Inter is het 'waarschijnlijk de nieuwe kampioen'
Dan komt Pelle mooier uit op de tv-beelden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt wel alsof AZ in slow motion speelt
Ik vind met z'n allen op eigen helft staan niet echt getuigen van kwaliteit en vertrouwen. Verdedigende organisatie is misschien goed, en ok het is wel AZ natuurlijk dus als je tegen mindere ploegen wel gewoon gedurft speelt is het ok maar ik hoef geen heel seizoen tegen dit vitesse aan te kijken...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja wel raar ja, maar ach, Vitesse laat even zien dat een voorbereiding niets zegt, aangezien die van Vitesse niet echt goed te noemen was.
Geen problemen mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Commentator: "Vitesse speelt met 8 verdedigers, als het er niet meer zijn"
Nee, maar dat zal Vitesse niet veel uitmaken. Die kunnen van AZ winnen, als ze dat naakt moesten doen deden ze het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik vind met z'n allen op eigen helft staan niet echt getuigen van kwaliteit en vertrouwen. Verdedigende organisatie is misschien goed, en ok het is wel AZ natuurlijk dus als je tegen mindere ploegen wel gewoon gedurft speelt is het ok maar ik hoef geen heel seizoen tegen dit vitesse aan te kijken...
'We begonnen dominant, want zo spelen wij. Vitesse speelde terughoudend maar dat had ik al voorspelt. Omdat wij druk zetten kwam er ruimte achterin, dat is logisch. Hierna groef vitesse zich in, wat te verwachten is tegen een kwalitatief betere ploeg. Al met al onverdiend verloren maar wel begrijpelijk. Az is ook helemaal geen titelkandidaad, want met onze begroting en jonge en onervaren spelersgroep kun je nooit de concurrentie aan met PSV, Ajax en Feyenoord'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef Longmen het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
HOE KUN JE DIE MISSEN GODVEROPERI)(#*I$K#ORFC
Daar teken ik voor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Dit blijft dus gewoon 1-0. Blijkbaar zo'n wedstrijd dat je 100 keer mag schieten en alles naast en over gaat.
4 en blessuretijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
hoeveel minuten nog ?
Ik kan me nog een leuk animated gifje herinneren waar Aad de Mos voorbijstuift aan Henk ten Cate?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef Noshiba het volgende:
az word het lachertje van de competitie dit seizoen al gaan ze zo met hun kansen om![]()
Vorige week zongen we "te dik om te lopen", vond hij heul niet leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pietje, houd je goal schoon.
Je moet wat als Theo weg isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef knnth het volgende:
[..]
Vorige week zongen we "te dik om te lopen", vond hij heul niet leuk
Goed manquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan me nog een leuk animated gifje herinneren waar Aad de Mos voorbijstuift aan Henk ten Cate?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha de mos ziet eruit alsof ie weer gaat huppelen
1x per jaar, vorige keer Ajax en nu AZ. Vroeg in het jaar dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef Noshiba het volgende:
ís aad altijd zo zenuwachtig?
21 = 5quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha de mos ziet eruit alsof ie weer gaat huppelen
Vorige week tegen Sparta stond hij te juichen en te springen alsof Vitesse net landskampioen was gewordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
1x per jaar, vorige keer Ajax en nu AZ. Vroeg in het jaar dus.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welkom bij: Missen met Martens, deel 2
Deel 3quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welkom bij: Missen met Martens, deel 2
Al heeft hij de bal begin ik al te lachen xDquote:
Ik breng 't uit op DVDquote:
Je moet goed op de foto of niet hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef DarkShine het volgende:
Hoe van Gaal en consorten daar blijven zitten
wat een misselijke man van gaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Louis van Gaal....waarom ben je altijd zo bozig?
Vind Van Gaal nog steeds super, al was t maar vanwege bovenstaande interviews.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van Gaal->'95-> Geen stomme lul
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind Van Gaal nog steeds super, al was t maar vanwege bovenstaande interviews.
Toen zeker niet nee. Alleen mensen veranderen, en niet altijd ten positieve, helaas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van Gaal->'95-> Geen stomme lul
Simpel, ik ben Spartaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef BonJovi het volgende:
Hoe kan je Van Gaal misselijk vinden![]()
Die man is echt belangrijk geweest voor Ajax.
Geef hem die keuze niet, knuppel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Verslaggever: "Mag ik dan nog een laatste vraag stellen of vind je het mooi geweest?"
Van Gaal loopt weg.
Nee idd, soms heeft ie wel gelijk want de pers kan heel irritant en ergerlijk zijn maar dit was een prima interview, en dan ineens gaat ie weer maf doen. Hij had ook kunnen zeggen 'ik laat het hierbij' en dan met een vriendelijk knikje weglopen. Maar hij moet er weer een gevecht van maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:20 schreef knnth het volgende:
Net als goede voetballers met vervelende maniertjes geldt het ook voor Van Gaal: hij heeft dat gewoon niet nodig.
Juist. Zijn kritiek op de pers is lang niet altijd onterecht, maar je kan ook gewoon erboven blijven staan. Verlaag je dan niet tot hun niveau.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee idd, soms heeft ie wel gelijk want de pers kan heel irritant en ergerlijk zijn maar dit was een prima interview, en dan ineens gaat ie weer maf doen. Hij had ook kunnen zeggen 'ik laat het hierbij' en dan met een vriendelijk knikje weglopen. Maar hij moet er weer een gevecht van maken.
Van Gaal tegen die Jan-Joost: "Ik geef jou geen hand!"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee idd, soms heeft ie wel gelijk want de pers kan heel irritant en ergerlijk zijn maar dit was een prima interview, en dan ineens gaat ie weer maf doen. Hij had ook kunnen zeggen 'ik laat het hierbij' en dan met een vriendelijk knikje weglopen. Maar hij moet er weer een gevecht van maken.
Ieder z'n ding. Het heeft alleen zo weinig met professioneel voetbal te maken. Is gewoon ordinair moddervechten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch geweldig die Van Gaal? Ik vind het prachtig
Esther Bal, alias balletje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Persconferentie!
Die persdame van Vitesse is een jonge versie van Dione de Graaf
Echt he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe irritant Van Gaal regelmatig is, voor hem blijf ik in ieder geval nog altijd zitten. Zijn uitspraken blijven gewoon een lust voor het oogEen en al leedvermaak ten top
![]()
Ga weg man, niets jammerlijk aan. Het eindresulutaat telt, niets anders. Wat een overwinningquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vind wel jammerlijk van Vitesse hoor, dat ze laatste minuut van 1e helft al bal gingen wegtrappen alsof het de laatste minuut van de wedstrijd was, en publiek fluiten als een gek dat er gefloten moest worden voor rust... zijn toch behoorlijk bang voor AZ
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch geweldig die Van Gaal? Ik vind het prachtig
beetje te gothicquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef knnth het volgende:
filmpje Ester Bal voor de nieuwsgierigen
Rustig man, ik vind het verder ook een mooie overwinning. Maar bij Vitesse zeggen ze zelf toch ook dat het niet mooi was enzo en hebben zelf ook de vraag wel of ze tegen andere teams dan wel het spel kunnen gaan maken. En Cziommer vond het ook al een compliment dat Vitesse zo speelde. Zie jij dan liever ook niet wat minder angst van Vitesse voor een AZ? Dat je laatste kwartier zo doet ok, maar om nou aan eind van 1e helft al ineens de bal weg te gaan trappen als een gek alsof het de laatste minuut van de wedstrijd is vond ik toch wel beetje ver gaan hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Ga weg man, niets jammerlijk aan. Het eindresulutaat telt, niets anders. Wat een overwinning![]()
Vitesse heeft de voorgaande jaren open huis gehouden voor AZ, dan mag je nu best wel die ballen wegpompen om de 1-0 vast te houden. Niks mis mee. Ik denk ook niet dat het angst was, eerder de tactiek. Gommans voorin als aanspeelpunt, met daarom Pryor en Kolk voor een snelle counter. Lange bal naar voren, en hopen op een mooie counter.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Rustig man, ik vind het verder ook een mooie overwinning. Maar bij Vitesse zeggen ze zelf toch ook dat het niet mooi was enzo en hebben zelf ook de vraag wel of ze tegen andere teams dan wel het spel kunnen gaan maken. En Cziommer vond het ook al een compliment dat Vitesse zo speelde. Zie jij dan liever ook niet wat minder angst van Vitesse voor een AZ? Dat je laatste kwartier zo doet ok, maar om nou aan eind van 1e helft al ineens de bal weg te gaan trappen als een gek alsof het de laatste minuut van de wedstrijd is vond ik toch wel beetje ver gaan hoor.
Groeten uit Arnhem Zuid
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 12:36 schreef dndiek het volgende:
Goh, geen wedstrijd om 12.30
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Gaal tegen die Jan-Joost: "Ik geef jou geen hand!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |