Ze vind Bart namenlijk een beetje een broekkie duh !!!!
Dit broekkie is toch wel erg makkelijk om mee te spelen.
En zo nog wat van hetzelfde.
Ik geef het hier weer omdat zovelen verstoken blijven van dit soort inzicht in S.
Hier spreekt nl. niet een volwassen vrouw die voor sex kiest. Hier spreekt een klein kind dat met een volwassen lichaam gewend is geraakt: lichamelijke sex te verruilen voor aandacht. En een denkvermogen van een kind van 5. En daarom ben ik erg geschokt bij het lezen van zo veel ongenuanceerde scheldpartijen vanavond in dit Forum. Dat wil niet zeggen dat ik S.'s gedrag binnen de groep goedkeur. Net als diverse anderen is zij gewoon nog lang niet toe aan een groeps-leven of teamwork in welke vorm dan ook, laat staan in zo'n sociaal-vervormde kunstmatige 'setting'.
Ik hoop dan ook dat mijn geëerde mede-posters deze uitingen van S. in hun proportie eens kunnen overdenken, voordat er weer een nieuwe topic met scheldnamen en de meest ontaarde gretigheid naar sensatie verschijnt. Want zulke topics bewijzen alleen maar dat VOO/BB wéér gewonnen heeft.
PS: overigens wel héél verdacht dat VOO juist vanavond video-feed van de slaapkamers brengt, na vanavond de slaapkamer-beelden op TV: let op: BB is 'informing' you with a purpose !
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 18 Oktober 1999).]
quote:
op 10-18-1999 om 01:52 AM schreef Moor het volgende:
Hier spreekt nl. niet een volwassen vrouw die voor sex kiest. Hier spreekt een klein kind dat met een volwassen lichaam gewend is geraakt: lichamelijke sex te verruilen voor aandacht. En een denkvermogen van een kind van 5.
Moor:
- ze kan geen duidelijk onderscheid maken tussen liefde en lust (heeft niet door dat Bart verliefd op d'r is)
- een klein kind dat met een volwassen lichaam bekend is geraakt
- een meisje dat gewend is lichamelijke sex te verruilen voor aandacht
Bedoel jij wat ik denk dat jij bedoeld?
Murphy
Wat ik bedoel met de hele post is: dat het niet altijd IS, wat we op het eerste gezicht denken te zien. Natuurlijk zijn er duizende vrouwen EN mannen die hetzelfde in elkaar zitten,
maar die worden niet STIEKUM gefilmd....
Ik hoop dat jij hetzelfde bedoelt
quote:
op 10-18-1999 om 02:20 AM schreef Moor het volgende:
Sorry Murphy,
wat ik schreef was:
"met een volwassen lichaam GEWEND is geraakt lichamelijke sex te verruilen voor aandacht"Wat ik bedoel met de hele post is: dat het niet altijd IS, wat we op het eerste gezicht denken te zien. Natuurlijk zijn er duizende vrouwen EN mannen die hetzelfde in elkaar zitten,
maar die worden niet STIEKUM gefilmd....Ik hoop dat jij hetzelfde bedoelt
Uiteraard, huichelde hij.
Ik was dacht eigenlijk te begrijpen dat je het had over sexuele ervaringen etc. Sommigen hebben vaak niet meer het vermogen om lust/sex te onderscheiden van liefde/aandacht. It's a long shot, in this case, I know
"sommige problemen los je op door er duizenden analyses op los te laten"
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 18 Oktober 1999).]
MINDER TOPICS , EN SNELLER VEROUDERDE TOPICS AFSLUITEN , Danny !!!!!!!!!!!!!!.....
Zoals bijv. WELTERUSTEN TOPIC , totaal overbodig zoals Priscella ook reeds voorstelt!
Méér chatten mensen , is het daar ook gezelliger èn ontlast het forum!!!!!
Maar sommige dingen vind ik niet geschikt om hier verder over uit te wijden.
Vandaar dat ik niet op je 'long shot' wil ingaan. Diverse posts hebben uitgewezen dat er te weinig terughoudendheid aanwezig is bij sommige lezers.
Ben overtuigd dat je me begrijpt.
quote:
op 10-18-1999 om 02:35 AM schreef Moor het volgende:
Got your point, Murph, and tell me about it...Maar sommige dingen vind ik niet geschikt om hier verder over uit te wijden.
Vandaar dat ik niet op je 'long shot' wil ingaan. Diverse posts hebben uitgewezen dat er te weinig terughoudendheid aanwezig is bij sommige lezers.Ben overtuigd dat je me begrijpt.
Got you, zie ook mijn voorgaande post.
Sidenote: de bewoners zijn nu EINDELIJK in slaap, zo te zien, maar wel in een andere config:
- Ruud met Mona en Sabine in de vrouwenkamer
- De rest in de mannenkamer???
Over de ellenlange slaapkamer-gesprekken: zie de andere topics (oa: Mona of Sabine).
Leuke zet, dat ruilen van slaapplaats, maar ik zou als ik hun was nog wat anders bedenken: wie zegt dat er alleen in de slaapkamers geslapen mag worden?
(of het moet uitgesloten worden door de spelregels[TM Veronica]
Murphy
Toch wijst ook het exclusieve gebruik van de slaapkamers weer op het gehoorzame kuddegedrag dat de bewoners tot nu toe vertonen. Mijn ervaring is dat een eigen plekje binnen een tijdelijk huis met veel bewoners me zeer veel waard is. Ook al betekent dat dat je elke ochtend je bed uit de keuken moet verwijderen.
Of misschien hebben de bewoners het idee dat het donker van de slaapkamers meer privacy verschaft.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 18 Oktober 1999).]
quote:
op 10-18-1999 om 02:33 AM schreef luciano het volgende:
Ik denk dat ik als beveiligingsbeambte ook maar lid word van de Topic-Police .
moet er nu persé n.a.v.een slaapkamergesprekje (overigens vrij uniek op zich) op internet meerdere topics worden geopend door één persoon?
1)broekkie Ruud
P2)stemgedrag van sabine
Waarom niet ook een topic over 3)Ruud kust Mona welterusten
4)Gesprek over de temperatuur in de verschillende kamers
5)pukkel(s) op de bil(len) van Mona
6)enz , enz , enz
Dit is allemaal in hetzelfde gesprek besproken.
No offence , PENTA , maar eigenlijk toch ook weer wel !MINDER TOPICS , EN SNELLER VEROUDERDE TOPICS AFSLUITEN , Danny !!!!!!!!!!!!!!.....
Zoals bijv. WELTERUSTEN TOPIC , totaal overbodig zoals Priscella ook reeds voorstelt!
Méér chatten mensen , is het daar ook gezelliger èn ontlast het forum!!!!!
Iedereen doet wel eens wat in een opwelling dus waarom ik ook niet. Ik ben toevallig degene geweest die er 2 heeft geopend omdat het twee onderwerpen waren waar veel over wordt gediscussieerd op dit forum te weten,
A: Nominaties
B: gedrag van Sabine ten opzichte van Bart
No offence taken dus maak je niet druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |