Het is gewoon slap van Huub. Topsporters hebben vaak een kleinere kans op grote geldbedragen en die laten er bijna alles voor staan.... Vindt het gewoon superzwak. Wat niet wil zeggen dat Huub echt dronken was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag stopte met kijken had Huub pas een glas op.Had niet het vermoeden dat hij verder zou drinken.Heeft hij dus wel gedaan.Maar ja is ook moeilijk om niks te nemen als iedereen drinkt.
Sta ik achter. Lieke heeft niets bij dat tuig te zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub gaat,dan gaat donderdag ook Lieke.
Stel dat er wel iets is gebeurd wat niet door de beugel kan, zou achter dan niet aansturen op een stemming exit van Huub of Dennix?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub gaat,dan gaat donderdag ook Lieke.
Sorry ik weet het niet zeker. Het waren de woorden van nix toen ie met Nadia in gesprek was.... Wat ik ook begreep begon nix met het wegduwen van Huub.quote:
Ja dat was nog duidelijk op de streams te zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik weet het niet zeker. Het waren de woorden van nix toen ie met Nadia in gesprek was.... Wat ik ook begreep begon nix met het wegduwen van Huub.
Het ergste vind ik dan ,dat dat tuig heeft gewonnen.Huub heeft zijn fouten ,maar hij heeft wel voor show gezorgd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Sta ik achter. Lieke heeft niets bij dat tuig te zoeken.
juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
(knip)
Als de kooi gaat stoppen, zullen ze achter ook wel geen belang hebben in een nieuwe miljonair.
Geldt voor mij ook...ik kijk alleen nog voor Huub..de rest interesseert me gewoon niks..als hij er uit moet omdat hij in Dennis zijn oor heeft gebeten, gespuugd en zelfs een knietje..tja... wel erg dom van Huub...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was net al met zijn honkbalballetje aan het spelen.Deed hij de vorige keer ook toen hij exit moest.
Hoop het echt niet,want dan kan van mij de stekker eruit.Zonder Huub geen gouden kooi.
Er waren natuurlijk streamlocks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook...ik kijk alleen nog voor Huub..de rest interesseert me gewoon niks..als hij er uit moet omdat hij in Dennis zijn oor heeft gebeten, gespuugd en zelfs een knietje..tja... wel erg dom van Huub...![]()
Is het wel waar? Overdrijft Dennis niet een beetje?
Al voor de FOK! kaartenaktie heb ik Huub heel sterk gesteund op de 10 topics.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dan ,dat dat tuig heeft gewonnen.Huub heeft zijn fouten ,maar hij heeft wel voor show gezorgd.
Dennix vertrouw ik dus in deze ook niet, jammer dat we de beelden niet hebben gezien, toen de streamlock kwam was er nog niets ergs gebeurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook...ik kijk alleen nog voor Huub..de rest interesseert me gewoon niks..als hij er uit moet omdat hij in Dennis zijn oor heeft gebeten, gespuugd en zelfs een knietje..tja... wel erg dom van Huub...![]()
Is het wel waar? Overdrijft Dennis niet een beetje?
Onmiddelloos die camera's van Brian en Jaap innemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Brian heeft veel foto's gemaakt vandaag. Ook tijdens de ruzie van Huub en Dennis.. hij zegt dat hij had gehoopt om een 'klap' te schieten. Hij vindt zelf dat hij topfoto's heeft gemaakt, gruwelijk goed.
ik heb al toegegeven dat ik dan beter moet luisterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Avonne? vestond iets anders
en i geloof haar
Betekent dat Huub exit is en nix nig gered kan worden door een boete?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Brian heeft veel foto's gemaakt vandaag. Ook tijdens de ruzie van Huub en Dennis.. hij zegt dat hij had gehoopt om een 'klap' te schieten. Hij vindt zelf dat hij topfoto's heeft gemaakt, gruwelijk goed.
Nee, want hij zegt niet dat Huub geslagen heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Betekent dat Huub exit is en nix nig gered kan worden door een boete?
én met de bewoners.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat door de akties nav het zg aanrandingsincident... en juist toen had de redaktie meer kunnen bereiken door eerlijk te zijn en de bewoners er gewoon open en eerlijk over te laten praten op de streams. Dat was de gemiste kans voor de redaktie om een goede band op te bouwen met de forumusers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |