Mij lijkt fair dat degene die het eerst slaat gestraft wordt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:14 schreef schatje het volgende:
Als ze beide hebben geslagen gaat er niemand weg. Als alleen Huub had geslagen eventueel wel.

Maar die komen het terrein niet af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Er is iig bewijsmateriaal genoeg.. Brian heeft tig foto's gemaakt.

Dat heb ik ook altijd gezegd de eerste aktie zou moeten bepalen... net als bij boksen zou de ronde meteen stil gelegd moeten worden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Mij lijkt fair dat degene die het eerst slaat gestraft wordt.
Een direkte reflex reactie vind ik wel begrijpelijk, en veel minder ernstig.

o, ik dacht dat iemand het pussy ban Nadia vast hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:17 schreef akveor het volgende:
Ik heb een topfoto zegt Brian.
Hier weet ie dat ie hem heeft .... pussy pussy...
Ik begrijp er niet veel van.

Maar daar staat geen klap op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Er is iig bewijsmateriaal genoeg.. Brian heeft tig foto's gemaakt.

Toen zei Dennis "niet aan mijn oor likken. Je mag niet likken"quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef kybe het volgende:
Voor de eerste streamlock ging Huub een beetje in de Natasia mode en ging met zijn gezicht naar het gezicht van Dennis,hij maakte toen een bijt beweging naar het oor van Dennis,Een ''beweging'' zo ver als ik het kon zien, niet echt bijten.
quote:Voor de tweede streamlock wilde Huub een weddenschap met Dennis.Ik heb Huub een paar keer horen zeggen dat Dennis niet aan hem moest komen .Dennis gaf Huub een zet daarna begon Huub te schelden.Wat er precies voor sla ,duw en trekwerk tijdens de streamlock was weten we natuurlijk niet.

Ga meteen kijken heb net alles gemist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:24 schreef akveor het volgende:
Filmpje van VOL:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=36819&sess=664

dit is een goed filmpjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:26 schreef Varen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0k

Huub "ze wordt gebald door de eerste de beste wannabee MTV-rapper"quote:

quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:29 schreef FdW het volgende:
Huub zei toch echt krantenwijker en niet k.nkerlijer.![]()
![]()

Ja,is goed te zien,de eerste keer likt hij dus het oor van Dennis en de tweede keer maakt hij dat bijtgebaar.quote:

Wat zei die precies ik zat net de filmpjes te bekijken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hah ik HOU VAN DEZE SPEAKER!

Op verzoek van vele streamers?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
*zingt "where was i, where was she"
stoppen ze de stream

Dat is een microfoontepel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef ricofromrio het volgende:
zie ik nu een stukje van Amanda haar tepel of is het de schaduw?

Dan wil ik een TOTAAL alcoholverbod voor Huub... zelfs chocola zou voor hem verboden moeten worden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:45 schreef Dreamboy het volgende:
We mogen het niet horen dan is het geen EXIT voor Huub

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |