Probleem is ook echt, denk ik, dat Nadia op heel foute momenten, tijdens de al dan niet gescripte ruzies met Dennis, zo vaak in de lach schiet, dat het moeilijk is televisie te maken van haar optreden. Ze acteert dus ook nog eens zeer slechtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook dat ze allang niet meer gecharmeerd zijn door dat quasi-onschuldige gedoe met die zender.
Exit dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Er is dus beveiliging aan te pas te komen....
Huub heeft nix in s'n oor gebeten, knietje gegeven.... gespuugd....
Nou, het erover hebben mag dus ook al niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef Desii het volgende:
Er is weer beveiliging aan de pas gekomen.
Had nix nou z'n hand maar geschudt... was ie een ton rijker geweest.quote:
hmm, mocht het waar zijn: kuthuubquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het erover hebben mag dus ook al niet.
Volgens Dennis is er gespuugd, in zijn oor gebeten, en nog zo wat.
he, joh!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft Dennix in zn oor gebeten, een knietje gegeven
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
Er is dus beveiliging aan te pas te komen....
Huub heeft nix in z'n oor gebeten, knietje gegeven.... gespuugd....
Dat lijkt mee een exit.... Gelukkig de Gouden Kooi is voorbij.
Dat is wel de vraag; hij vertelde het wel erg lacherig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, mocht het waar zijn: kuthuub![]()
Had je beter moeten luisteren....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoorde Dennis alleen zeggen "lik en tik"
Het verhaal klopt wel dat zei Dennixquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoorde Dennis alleen zeggen "lik en tik"
Die zullen wel naar achter geroepen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef Desii het volgende:
Ik zou wel graag een stream op Huub en Lieke hebben
Duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Had je beter moeten luisteren....![]()
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
Fans achter het hek
"Dennis I love you"
Zo is dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:29 schreef Desii het volgende:
Amanda... we mogen nu niet meer drinken, dat is dan ook wel begrijpelijk
Ik snap niet dat ze "achteren" toestonden, dat zonder fatsoenlijk ontbijt de drank al rijkelijk mocht vloeien.... das vragen om problemen.
Niet om Huub of Nix goed te praten, want ze hebben ook nog hun eigen verantwoordelijkheid
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommert![]()
Zegt hij...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef BuffyJan het volgende:
Huub heeft Dennix in zn oor gebeten, een knietje gegeven
Ah gelukkig, dan is nix begonnen. Uitlokking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Zegt hij...
Door die ellendige streamlocks de hele tijd hebben we geen idee meer wat er werkelijk gebeurd is.
Het enige wat ik heb gezien is dat Dennis Huub duwde.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommert![]()
En hierom krijgen we dus steeds streamlocks.Iedereen blert maar van exit enzo.Geef ze groot gelijk dat ze nu streamlocks doen.Scheel mij het nu wie er een tik uitdeelt.We willen toch actie in die kooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
We gaan Nix toch niet op zijn woord geloven hé!!!
Ik wil het eerst zien en als het idd zo is, ben ik het ermee eens dat Huub exit moet.... maar heeft Nix dan nix gedaan???
En dat is dus de kracht en grote Dennis truc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef BuffyJan het volgende:
Amandel: toen Dennix tegen Huuv pussy pussy zei werd ie helemaal gek
Brian: werd Huub gek he. En lock
Ik vind het gewoon stom van Huub en Dennis dat ze het zo ver hebben laten komen. Waren best leuke streams vanmiddag en dat is ineens afgelopen. En als er iemand te ver is gegaan gewoon eruit flikkeren, kan me niet schelen wie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En hierom krijgen we dus steeds streamlocks.Iedereen blert maar van exit enzo.Geef ze groot gelijk dat ze nu streamlocks doen.Scheel mij het nu wie er een tik uitdeelt.We willen toch actie in die kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |