Nu Huub nog met Nadia aan zijn zijde...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:59 schreef tipsch het volgende:
Rappers opgerot.
Mischien blijft het wel zo vanavond. Fons is boos.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef neehe het volgende:
Sreamlock slaat nu nergens op, ze gaan gewoon weg.
ZijkRTL.
Goed idee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu Huub nog met Nadia aan zijn zijde...![]()
Mss wordt de bende even opgeruimd en kunnen ze zo weer verder 'spelen' in een schone villa.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef Casshern het volgende:
zucht die streamlock duurt te lang
Tja dat is toch wat RTL wil?! Ik weet niet wat er nu gaande is maar het script voor vanavond zal wel doorgenomen worden ofzo.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed idee!
Huub er uit, en dan nog een soort Nix er voor terug.
Nee joh! We maken het nog beter, Brian en Jaap er ook uit, en nog een Nix en Nada er bij.
Dan heb je vast veel minder streamslocks![]()
The Fons weet van niets, die heeft wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
'als het te ver gaat , gat de stekker er meteen uit' aldus Fons.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen even snel een plaspauze doen en op tijd terug zijn voor een lekker avondje Nadia en Dennis gesprekje
Je kunt beter vragen wie ze er niet in heeft gehad!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia staat alweer de bek te schrobben, wie heeft ze er nou weer ingehad?
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nadia poetst de smaak van het tongworstelen met de rapper weg..
Heb je meer gezien dan mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nadia poetst de smaak van het tongworstelen met de rapper weg..
En niet alles achter de schermen.... het merendeel is verbaal gewoon te slap....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef wie.. het volgende:
Jammer van het slechte personeel binnen de redactie, dgk zou een goede show zijn geweest met de juiste mensen achter de schermen...
Een terecht zeer geirriteerde stemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Dat was een kwaaie gebiedende stem, die snauwde 'Nadia! Níet fluisteren!'.
Idd ook daar zou een straf op moeten staan.... nog 1x fluisteren = exit!!! Oohh wat lijkt me dat heeeeerlijk Nadia de kooi uit!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een terecht zeer geirriteerde stem![]()
Ja, lijkt mij ook dat ze allang niet meer gecharmeerd zijn door dat quasi-onschuldige gedoe met die zender.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een terecht zeer geirriteerde stem![]()
dus "het ingrijpen" heeft niet zo lang geduurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:12 schreef Dreamboy het volgende:
Links de arm van Lieke bij Huub op schoot.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |