quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:35 schreef RobDrop het volgende:
@zoalshetis : dank je voor de tip, ik zal hem zeker onthouden, jij ook veel succes in je verdere low-life![]()
Rest van Nederlandquote:
je kan er anders fantastisch wandelen, klootschieten of karbidvaten laten ontploffen. daarnaast kun je 's avonds in elke stal een huiskroeg binnenwandelen en zeggen dat je lol wilt hebben. en geloof me, boeren zijn leuk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Rest van Nederland(was afgelopen weekend in de Achterhoek, wat een uitgestorven teringzooi is het daar zeg
)
je begint bang te worden he? boe!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:51 schreef RobDrop het volgende:
Bijdeweg: dit is GEEN Amsterdam-bash-topic, ik wilde alleen even mijn irritatie kwijt over een aantal dingen:
1:Die muziek is niet om aan te horen (kwestie van smaak, okay)
2:Volgens mij word je gepiepeld bij SOMMIGE autobedrijven in regio 020 (A4-ACC-etc.)
3:Marktplaats: altijd de mooiste praatjes bij hun advertenties, maar als je reageert is het zo: Of je hoort niks meer, biedingen zitten ze over te zeiken, en (in mijn geval) worden ze boos omdat je voor weinig iets wil kopen terwijl ze wel dergelijks iets voor dat geld aanbieden...
Dit laatste is mij gebeurd met een duur horloge waarbij ik dus ben uitgescholden en ben bedreigd via de mail.......
Geef mij maar leker Breda, kan je nog behoorlijk stappen en sowieso is het allemaal buiten de Randstad wat gemoedelijker ipv dat gejaagde en agressieve in Rotterdam en Amsterdamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Rest van Nederland(was afgelopen weekend in de Achterhoek, wat een uitgestorven teringzooi is het daar zeg
)
Wandelen:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kan er anders fantastisch wandelen, klootschieten of karbidvaten laten ontploffen. daarnaast kun je 's avonds in elke stal een huiskroeg binnenwandelen en zeggen dat je lol wilt hebben. en geloof me, boeren zijn leuk!
He fuck ik schrik...........quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint bang te worden he? boe!
En de rest van de nederlandse muziek is wel goed?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:51 schreef RobDrop het volgende:
Bijdeweg: dit is GEEN Amsterdam-bash-topic, ik wilde alleen even mijn irritatie kwijt over een aantal dingen:
1:Die muziek is niet om aan te horen (kwestie van smaak, okay)
2:Volgens mij word je gepiepeld bij SOMMIGE autobedrijven in regio 020 (A4-ACC-etc.)
3:Marktplaats: altijd de mooiste praatjes bij hun advertenties, maar als je reageert is het zo: Of je hoort niks meer, biedingen zitten ze over te zeiken, en (in mijn geval) worden ze boos omdat je voor weinig iets wil kopen terwijl ze wel dergelijks iets voor dat geld aanbieden...
Dit laatste is mij gebeurd met een duur horloge waarbij ik dus ben uitgescholden en ben bedreigd via de mail.......
Nee, Deelder maakte furore met Dreft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:59 schreef Sunaebo het volgende:
Is die gozer ontsnapt uit de gamma reclame![]()
![]()
Volgens mij was het Robijn toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, Deelder maakte furore met Dreft.
John Buijsman en Martin van Waardenberg zijn de Gamma-acteurs. Ik denk dat de eerste in een zwarte regenjas en met een dito hoed figureerde.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:49 schreef Doodmetaal het volgende:
We zijn nou eenmaal beter.
Hoe oud is die Deelder eigenlijk? Volgens mij zo rond de 65, dan mag hij eens van zijn AOWtje gaan genieten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat meneer de zwartwasser het nog lang maakt. natuurlijk zullen we nog iets briljants van hem zien.
ik kan me niet voorstellen dat je lang leeft als je elke dag een lijn speed opsnuift.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:51 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Hoe oud is die Deelder eigenlijk? Volgens mij zo rond de 65, dan mag hij eens van zijn AOWtje gaan genieten.
(Met een fles Lechner, reclame maken kan hij wel!)
In de rest van Nederland hebben ze normalere sluitingstijden dan in Amsterdamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef Zapato het volgende:
)
verklaar u naderquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:25 schreef Manono het volgende:
[..]
In de rest van Nederland hebben ze normalere sluitingstijden dan in Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |