quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die FM gebruiken om voetballers te beoordelen moeten ze echt afschieten.
Eigenlijk voor KLB, maar om even m'n punt duidelijk te maken even in VBL.
[afbeelding]
Je hebt het hier over oYo in het ajax topic? :'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk voor KLB, maar om even m'n punt duidelijk te maken even in VBL.
[afbeelding]
Neuh, een topic over een overleden jeugdspeler van QPR. Maar ik zie het steeds vaker voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt het hier over oYo in het ajax topic? :'
Het is vaak wel een indicatie of iemand potentie heeft, maar absoluut geen garantie voor een goede carriere.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Neuh, een topic over een overleden jeugdspeler van QPR. Maar ik zie het steeds vaker voorbij komen.
Dat is wat anders dan beoordelen. Helaas. Volgende argument.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stel je niet aan gek.![]()
Dat is puur om aan te geven waar veel mensen hem van zouden kunnen kennen.
Precies, dat is heel wat anders. En daarmee spreek je jezelf tegen. Helaas. Volgende topic.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan beoordelen. Helaas. Volgende argument.
+1 scherp!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Precies, dat is heel wat anders. En daarmee spreek je jezelf tegen. Helaas. Volgende topic.
Nu praat je echt poep. Er zijn er een hoop die FM als graadmeter gebruiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Precies, dat is heel wat anders. En daarmee spreek je jezelf tegen. Helaas. Volgende topic.
Ja maar je opende dit topic vanwege de post in het Jones topicquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu praat je echt poep. Er zijn er een hoop die FM als graadmeter gebruiken.
Jij snapt het ten minste.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:10 schreef WeebI het volgende:
Komt vooral veel voor in topics van jeugdtoernooien
Heb zelf geen FM, maar ik kijk liever zelf naar spelers om ze te beoordelen, in plaats van bevooroordeeld te zijn door een spelletje.
Nee, dat deed me er gewoon weer aan denken omdat iemand FM riep. Ik heb de afgelopen tijd veelvuldig mensen zien schermen met FM om een speler te beoordelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar je opende dit topic vanwege de post in het Jones topic![]()
Ik reageer alleen op jouw mening om dit topic te openen op basis van het Ray Jones topic.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu praat je echt poep. Er zijn er een hoop die FM als graadmeter gebruiken.
Dan klopt je antwoord op mijn vraag niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat deed me er gewoon weer aan denken omdat iemand FM riep. Ik heb de afgelopen tijd veelvuldig mensen zien schermen met FM om een speler te beoordelen.
Football Manager (computerspel)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Wupppie het volgende:
euh, wat is FM?
Zo kan je die post ook opvatten, maar dan vat je het verkeerd op. Volgens mij is m'n punt nu wel duidelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan klopt je antwoord op mijn vraag niet helemaal.
Ik vroeg naar de aanleiding van dit topic en toen kwam jij met het gegeven feit wat er in het jones topic werd gezegd.
Mooi, dan kan er een slotje op!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo kan je die post ook opvatten, maar dan vat je het verkeerd op. Volgens mij is m'n punt nu wel duidelijk.
Dat was niet de basis, maar dat iemand FM riep deed me denken aan de afgelopen weken waar ik veel mensen met FM heb zien komen als graadmeter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op jouw mening om dit topic te openen op basis van het Ray Jones topic.
In het Ajax topic kom ik nooit.
Met jou kan ik geen pepernoten bakken.quote:
Dan had je beter dit topic op basis van de uitspraken van oYo in het Ajax topic kunnen openen, dan had je een beter voorbeeld gehad en minder verwarringquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat was niet de basis, maar dat iemand FM riep deed me denken aan de afgelopen weken waar ik veel mensen met FM heb zien komen als graadmeter.
Dit is toch duidelijk mijn klacht/ mening in de OP:
Ik ben dan ook geen zwarte piet!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met jou kan ik geen pepernoten bakken.
Kom, laten we het voor gezien houden en bier zuipen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan had je beter dit topic op basis van de uitspraken van oYo in het Ajax topic kunnen openen, dan had je een beter voorbeeld gehad en minder verwarring![]()
Ik moet vannacht nog werken dus ik hou me overdag even rustig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kom, laten we het voor gezien houden en bier zuipen.
Celshino is ook gewoon een echte goede voetballer, zal hij dit jaar bij Sporting laten zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:23 schreef Jajong het volgende:
Wedden dat Celsinho en Omar Andrade vet goed worden IRL!!!?
Partypooper.quote:
Rechterspits van Groningen toch? Pes6 is juist ge-wel-dig om speler te beoordelenquote:
"die".quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:28 schreef BonJovi het volgende:
nu komen al die mensen die zeggen
voetbal
Mitea speelt bij mij in de ML PES5 echt de sterren van de hemel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Rechterspits van Groningen toch? Pes6 is juist ge-wel-dig om speler te beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |