Remlof kan over een uurtje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eelt, rechterhand, ik, prefereer.
Een groots plezier als dat gun ik remlof niet.quote:
Bask.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:14 schreef Canisfire het volgende:
Je bent nog rus ook ts !
Je moet er idd zelf gaan staan
Hij zal je niet teleurstellen in anale sexquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een groots plezier als dat gun ik remlof niet.
In spanje was toch de grotste kinderprotitutsie van heel europa?quote:
Ah, dus jij stinkt ook uit je muil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:18 schreef Elixabete het volgende:
Bask.
ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:19 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hij zal je niet teleurstellen in anale sex
Volgens mij heb jij serieuze issues wat betreft je kont. Jeukt het?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:19 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hij zal je niet teleurstellen in anale sex
dit stond in zijn Sollicitatiebriefquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij serieuze issues wat je kont betreft. Jeukt het?
verder was hij flexibel, breed inzetbaar, en een teamspeler?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
dit stond in zijn Sollicitatiebrief
volgens mij moet ze gewoon een keer keihard in der kont genomen wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij serieuze issues wat betreft je kont. Jeukt het?
Ik heb net een ultieme kwijlepilepsie achter de rug, wat een lachen, gieren en brullen was dat zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
dit stond in zijn Sollicitatiebrief
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net een ultieme kwijlepilepsie achter de rug, wat een lachen, gieren en brullen was dat zeg.
wat bied je? Levert wellicht net t benodigde startkapitaal op...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij moet ze gewoon een keer keihard in der kont genomen worden![]()
Da's typisch iets Russisch. Die hebben iets met 'van achteren'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij heb jij serieuze issues wat betreft je kont. Jeukt het?
gast:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Da's typisch iets Russisch. Die hebben iets met 'van achteren'.
'Men' wil doen voorkomen dat het iets Grieks is maar dat is een fabel om de mensheid dom te houden.
Mop:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
gast:
1) is ze niet russisch maar spaanse, een bask to be exact.
2) heb ik al 3,5 jaar iets met een rus, en trust me, niet alle russen hebben iets met van achteren...
Maar goed, zo te horen heb jij het wiel uitgevonden, dus zal je hier ook wel alles van weten...
geld betalen om TS van der jeuk af te helpen?!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat bied je? Levert wellicht net t benodigde startkapitaal op...
1) zit wat in, alleen zou ik niet weten of alle basken stinkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:32 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Mop:
1) dat was bekend en dus stinkt ze uit haar muil. Alle Basken doen dat dus zij ook.
2) dan is het een Italiaan die zich voordoet als een Rus. Een nepper van een Rus dus.
En je aanname dat ik het wiel heb uitgevonden klopt niet, dat ik alles weet wel dus dat streep ik tegen elkaar weg. Okay?
Ik klikte net op haar fotoboek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:27 schreef zarGon het volgende:
Je have a face for the radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |