quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:Dank je wel, en het gaat vast wel lukken maar ik heb er niet zoveel zin in. Met de bus (een strip te weinig natuurlijk) naar het station, dan lang in de trein zitten omdat ik een OV-kaart moet ophalen en het postkantoor is op zaterdag zo vroeg dicht. Maar dan heb ik wel vanaf volgende week weer een OV-kaart
![]()
Zowaar, het is gelukt. Tenminste, delen er van... de wekker ging om half acht, om acht uur was ik ook echt m'n bed uit en iets na negenen zat ik in de trein, om iets na elf uur 's ochtends in Enschede aan te komen. Het postkantoor in Enschede is tot half een open, dus ook dat ging prima. Zoals altijd rijbewijs bij me, dus ID was ook niet het probleem en ik had nog twee pasfoto's. Everything was going fine. In Enschede bij m'n oude huis gekomen, en daar lag inderdaad een afhaalkaart voor m'n OV op me te wachten. Geopend, aangegeven dat ik een weekend-kaart wil, so far so good. Tot ik naar het adres keek waar ik m'n OV-kaart moest ophalen: dat was een of ander postkantoor in Hengelo, terwijl ik drie keer eerder m'n OV in Enschede kon ophalen en de kaart daar ook weer heb ingeleverd. Nou is Hengelo niet echt verder dan Enschede centrum, dus vooruit. Naar een kaart gegaan, opgezocht waar de straat was die ik moest hebben en hoe ik daar moest komen. In een keer naar toegereden, me wat geėrgerd aan mensen die niet doorliepen en even later stond ik in het postagentschap. Het postagentschap waar op zaterdag alleen het Bruna-gedeelte geopend is. Het postkantoor-gedeelte niet. Dus ik ben vroeg opgestaan en naar fucking Hengelo gegaan, voor een postkantoor wat alleen van maandag tot en met vrijdag geopend is. Ik heb dus nog
geen OV. Nu moet ik binnenkort (voorlopige planning: vrijdag) weer een keer naar Enschede voor een hernieuwde poging om m'n OV-kaart op te halen, wat ik dan maar ga combineren met Guinness drinken of zoiets. Maar toch had ik liever nu gewoon m'n OV-kaart in m'n bezit gehad