Kijk heb ik ook altijd met plezier gelezen. Maar de laatste jaren verzanden ze eigenlijk alleen nog maar in (vind ik) minder interessante grote artikelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
I heb vroeger wel 15 jaar een abonnement gehad op de KIJKQuest bestond toen niet.
Bestaat nog jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
Quest is volgens mij wel wat breder georienteert dan de Kijk. Bestaat Kijk eigenlijk nog?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaat nog ja
Vroeger stond er ook altijd een BASIC-artikeltje in. Kon je lekker overtikken en kijken wat het deed
jaaahhhhhhhquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaat nog ja
Vroeger stond er ook altijd een BASIC-artikeltje in. Kon je lekker overtikken en kijken wat het deed
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..], en dan na een tijd proberen uit te vinden waar je die typefout hebt gemaakt.
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik had vroeger de Zo Zit Dat. Ik val erbuiten.![]()
flessen, kranten, geld?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Even een vraagje: hoeveel sparen jullie per maand?
Ah, geld. Denk zo'n 500 p/m ofzoquote:
quote:
Die had ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik had vroeger de Zo Zit Dat. Ik val erbuiten.![]()
Zelfs niet dat Luchtmacht Keycord?quote:
Ik wou net vragen of jij er nog een paar nodig hebt.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of jij er nog een paar nodig hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |