Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
Waarom zou je zo'n badpak aantrekken? Na een dagje strand lijk je op een mislukte superman waarvan je het pak niet uit kan trekken. Het zijn vast badpakken voor de hele slechte muziek clipjes want die zijn geil.![]()
Ben je mal, Lieke bedoelt het gewoon aardig, ik denk niet dat Huub hier moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Dreamboy het volgende:
1 van die lui zegt ik sta helemaal in mijn eentje.
Lieke. ohh dan kom ik wel bij jou staan hoor!
Laat ze Huub in zijn eentje staan.
Hoe dom kun je dan zijn zeg.
Ik denk dat Huub en Lieke daar beide geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Dreamboy het volgende:
1 van die lui zegt ik sta helemaal in mijn eentje.
Lieke. ohh dan kom ik wel bij jou staan hoor!
Laat ze Huub in zijn eentje staan.
Hoe dom kun je dan zijn zeg.
Dat is geen badpak. Ik heb het over die lapjes stof over de buik heen dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagt![]()
Dat is een shirt en bikinibroek, dit ivm haar buik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wat Nadia aanheeft? Lijkt meer op een nachthemd met "onderbroek" - weinig opwindend als je het mij vraagt![]()
oh sorry, ik weet het ook niet, ik zie zoveel lelijks op de streams op het momentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een shirt en bikinibroek, dit ivm haar buik.
Ik denk dat Noekje doelt op het het badpak van Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |