quote:Op maandag 3 september 2007 08:35 schreef Darkwolf het volgende:
Hoera! Ik ben verhuist!
Donderdag begonnen en vrijdag sliepen dinnetje en ik er al!
(Nee... niet op een matras, maar meteen ons "nieuwe" tweepersoonsbed!)
In een record tempo zijn we tot zaterdag avond bezig geweest en zondag hebben we ons eerste echte ontbijtje daar gehad en ons eerste echte zelf gekookte avondmaal!
Genietend met onze hapjes en dingetjes hebben we lekker "Heroes" zitten kijken vanaf de XBOX harddisk op mijn nieuwe 42 inch (107 cm) plasma TV!
Op mijzelf wonen is echt knallend en feestelijk begonnen met luxe bijnodigdheden waarvan ik dacht het niet te kunnen sparen! (Ik en geld...)
Maar kennelijk heb ik het optijd geleerd en ben zeer blij dat ik zoveel opzij heb gezet om zo lekker te kunnen beginnen met mijn dinnetje!
Oh... en zondag was dan ook ons enige rustdagje... en zelfs toen kwam er al familie en vrienden onverwacht over de vloer.
Nu is de werkweek weer begonnen en ook mijn vriendin begint na 4 jaar studie voor het allereerst met een echte full time baan.
De gekte is afgenomen, maar het leven gaat gewoon door!
Uiteraard krijgen jullie een virtuele housewarming via een filmpje zodra de laatste meubels zijn gearriveerd.
Als er toch mensen een sneakpeak willen, zal ik overleggen met mijn girl of de huidige setup ook "live in the open" mag komen!
het creatief is LEUKquote:Op maandag 3 september 2007 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Nu aan het werk.
Ga hier zometen weer es creatief doen. Ga voor het Lesbian festival een grote superwoman pop van karton uitsnijden en beschilderen
Verder blijft mijn nek een pijnlijke zaak. Ben geen slikker, maar zit nu toch echt aan de ibuprofen.
Dit trekt paracetamol echt niet meer
Wauw!!! Wat "klink" je heerlijk happy en gelukkig!!!quote:Op maandag 3 september 2007 08:35 schreef Darkwolf het volgende:
Hoera! Ik ben verhuist!
Donderdag begonnen en vrijdag sliepen dinnetje en ik er al!
(Nee... niet op een matras, maar meteen ons "nieuwe" tweepersoonsbed!)
In een record tempo zijn we tot zaterdag avond bezig geweest en zondag hebben we ons eerste echte ontbijtje daar gehad en ons eerste echte zelf gekookte avondmaal!
Genietend met onze hapjes en dingetjes hebben we lekker "Heroes" zitten kijken vanaf de XBOX harddisk op mijn nieuwe 42 inch (107 cm) plasma TV!
Op mijzelf wonen is echt knallend en feestelijk begonnen met luxe bijnodigdheden waarvan ik dacht het niet te kunnen sparen! (Ik en geld...)
Maar kennelijk heb ik het optijd geleerd en ben zeer blij dat ik zoveel opzij heb gezet om zo lekker te kunnen beginnen met mijn dinnetje!
Oh... en zondag was dan ook ons enige rustdagje... en zelfs toen kwam er al familie en vrienden onverwacht over de vloer.
Nu is de werkweek weer begonnen en ook mijn vriendin begint na 4 jaar studie voor het allereerst met een echte full time baan.
De gekte is afgenomen, maar het leven gaat gewoon door!
Uiteraard krijgen jullie een virtuele housewarming via een filmpje zodra de laatste meubels zijn gearriveerd.
Als er toch mensen een sneakpeak willen, zal ik overleggen met mijn girl of de huidige setup ook "live in the open" mag komen!
Mogge Spellmeista!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |