9-10-11 en 12 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo Sara, ik was het weekend weg en lees je berichtje nu
Wanneer ga je naar Parijs?
Schitterende stad, zo te lezen ben je er al vaker geweest.
Ik heb weleens bij jullie warme krieken met frikandellen gegeten, lekker! Kriekenbier is ook lekker
Wij trekken al zoveel met elkaar op dat we al praktisch samenwonen maar dan steeds bij elkaars ouders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef Mirage het volgende:
Ow maar DW dan wordt het extra interessant voor jezelf, want niets is leerzamer dan iemand in je omgeving die je de eerste tijd wel eens even op je irritante eigenschappen zal wijzen![]()
Niet in mijn geval dus, maar de tijd zal het zeggen!quote:Ik denk dat als je gaat samenwonen je jezelf meer en beter leert kennen dan wanneer je alleen gaat wonen.
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
9-10-11 en 12 september
ik heb familie wonen in Parijs
Niet iedereen is zo vrij misschien, maar als mijn man in de badkamer op de wc zit en ik moet daar iets doen... dan loop ik gewoon binnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wij trekken al zoveel met elkaar op dat we al praktisch samenwonen maar dan steeds bij elkaars ouders.
Enne... ik heb geen slechte eigenschappen die zij nog niet kent.
Ik denk dat het wel allemaal mee gaat vallen op dat aspect.
Zelf ben ik redelijk bewust over mijn eigen do's en don'ts!
[..]
Niet in mijn geval dus, maar de tijd zal het zeggen!
To be continued dus! Kijken wie er gelijk heeft!
Verder kwam ik niet omdat ik toen een plaatje kreeg van een drol die naar bloemetjes rookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
Nou gelukkig heb ik echt totaal geen idee waar je het over hebt! Proppen? Vouwen?
Either way... het gebeurt nu al dat mijn girl rustig gaat plassen terwijl ik aan de wasbak mijn tanden sta te poetsen.
Voor het grote werk zit ik liever alleen en doe ik zowiezo in de WC op de pot, niet in de badkamer.
Als de badkamer een toilet heeft is dat om op te plassen, niet te scheiten.
Dan kan er ook nog gedouched worden zonder vergast te worden!
En mocht mijn vriendin die gewoonte wel hebben is dat no problem want in onze badkamer -zoals je wellicht op het filmpje hebt gezien- heeft geen extra toilet!
Tadaaaaa!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
joehoe
ik mag bijna weer autorijden!
test = geslaagd
duurt nu nog een week voor de codes
dan een week voor rijbewijs
en dan nog auto aanpassen
maar ik ben goed gekeurd ha ha ha
Wel iets verder weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:15 schreef nokwanda het volgende:
Is die manege dan ver van waar je gaat wonen?
Super! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
test = geslaagd
En hier ook een jippie en de jee!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
joehoe
ik mag bijna weer autorijden!
test = geslaagd
ja, al ben ik nog steeds aan de betere hand en is er nog steeds kans dat ik er uit kom.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:25 schreef Darkwolf het volgende:
Super! Gefeliciteerd.![]()
Maarreh... aangepaste auto? Ik neem dus aan dat je in een rolstoel zit?
Geweldig hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:00 schreef draculettetje het volgende:
ja, al ben ik nog steeds aan de betere hand en is er nog steeds kans dat ik er uit kom.
maar of de kracht van rechts weer dusdanig wordt om er mee te kunnen autorijden (lees remmen) blijft de vraag,
dus vandaar dat ik vanaf vandaag met links mag autorijden!
Ja zeg... schande..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:49 schreef draculettetje het volgende:
hey zomaar
van barra en niemand reageert ?!
![]()
ik doe gewoon mee hihi
![]()
en goede morgen allen
wat betreft de aanpassingen: er zijn inderdaad een heleboel dingen die ik ook niet wist die kunnen. Helaas zit er vaak wel een lange weg ernaar toe of een financieel plaatje aan wat lang niet altijd vergoed wordt,
maar ach Dit is in ieder geval weer een goede zet!
ligt eraan of ze de onderdelen op voorraad hebben, als alles past en lukt kan het gelukkig in 1 dag klaar zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja zeg... schande..
@Barraaaaaaa![]()
![]()
![]()
Draakje: hoe lang gaat het naar verwachting duren voor ze je auto hebben aangepast dan?
whaahahahaaa, ik dacht dat je het door een beun zou gaan laten doen of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:43 schreef draculettetje het volgende:
dat zijn mijn type kunsten
bedoel natuurlijk beensteun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |