abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78783275
quote:
Garanties heb je inderdaad niet, maar het verschil tussen 2e divisie in Slowakije en CL is wel erg groot. Dan doe je iets fout of je bent een praatjesmaker. In dit geval gaat het beide op.
  zondag 7 maart 2010 @ 08:14:53 #102
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_78838910
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:20 schreef Beschouw het volgende:

Of gaat het toch nog wat worden, daar in Slowakije?
Nee, ze spelen nu in de 1 na de hoogste Slowaakse divisie voor gemiddeld 800 toeschouwers. IJsselmeervogels heeft meer uitstraling.
pi_82057219
Mogen Adi en Salinas bij Ajax blijven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82058429
Geweldig dit!

1 van mijn voetbalhelden van weleer die nu trotse eigenaar is van een
voetbalcub

Ling was voor hen die hem niet kennen een voorloper van John van't Schip
op rechts bij Ajax in de jaren 70 en 80.
Fantastische schaar,maar ook een luie voetballer die soms minuten lang
aan de zijkant niks deed maar wel een cultheld was voor de fans van Ajax!
75 topics = FIN
pi_82065194
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:23 schreef FP128 het volgende:
Geweldig dit!

Je hebt het nu niet over de prestaties van zijn voetbalclub neem ik aan.
pi_90402293
Hoe gaat het?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 december 2010 @ 18:33:37 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_90402831
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat het?
Goed. Beetje last van mijn rug.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_90424203
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Goed. Beetje last van mijn rug.

:') :D!
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_95473877
Hoe gaat het nu?
pi_95473974
Nog altijd op het 2e niveau. Van de praatjes over CL in Trencin is weinig waargemaakt.

4 Zuidamerikanen overigens in het team.
pi_95474082
Welke Sudacas?
  Trouwste user 2022 donderdag 14 april 2011 @ 00:14:21 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_95474229
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat het nu?
Rugpijn is minder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_95474308
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke Sudacas?
Cristian Santana (Col), Aldo Baez (Arg), David Depetris (Arg) en Jorge Salinas (Par).
pi_99126351
‘Zo tipte ik twee jaar geleden ADO Den Haag over de 1 meter 90 lange Argentijnse spits Nicolás Frutos. Hij kostte toen 150.000 euro, was 22 jaar, groot, sterk. Maar de toenmalige trainer, Frans Adelaar, had geen tijd om te gaan kijken, na veel vijven en zessen bezoekt een scout een uitwedstrijd van het team met Frutos. Hij krijgt geen bal en zijn club verliest met 3-0. Ineens was Frutos niks meer. Diezelfde Frutos speelt inmiddels anderhalf jaar bij Anderlecht, scoort tussen de tien en vijftien goals per seizoen en heeft een marktwaarde van 7 of 8 miljoen euro.’

‘Nog een voorbeeld: de Argentijnse international, Sergio Leonel Agüero, speelt nu bij Atlético Madrid, maar ik adviseerde onze topclubs drie jaar geleden al deze speler te kopen voor 500.000 dollar. Een half jaar later ging hij voor 23 miljoen naar Atlético Madrid. Zo kan ik nog een tijdje doorgaan, spelers die onze scouts al jaren op de korrel hadden, en nu als jeugdspeler onder contract staan bij Real Madrid, FC Barcelona en andere topclubs. Spelers die in totaal voor vijf miljoen euro ingekocht hadden kunnen worden en binnen enkele jaren een verkoopwaarde hadden van zo’n 90 miljoen euro. Tel uit je winst. Maar ik ben geen spelersmakelaar, ben geen clubmanager. Vandaar dat ik in januari dit jaar dacht: Ik koop een club en leg er het fundament voor een topclub.’

Als ze hem wat eerder hadden gehaald had Ajax nu de aanval DiMaria, Kun, DePetris gehad
pi_99133377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
‘Zo tipte ik twee jaar geleden ADO Den Haag over de 1 meter 90 lange Argentijnse spits Nicolás Frutos. Hij kostte toen 150.000 euro, was 22 jaar, groot, sterk. Maar de toenmalige trainer, Frans Adelaar, had geen tijd om te gaan kijken, na veel vijven en zessen bezoekt een scout een uitwedstrijd van het team met Frutos. Hij krijgt geen bal en zijn club verliest met 3-0. Ineens was Frutos niks meer. Diezelfde Frutos speelt inmiddels anderhalf jaar bij Anderlecht, scoort tussen de tien en vijftien goals per seizoen en heeft een marktwaarde van 7 of 8 miljoen euro.’

‘Nog een voorbeeld: de Argentijnse international, Sergio Leonel Agüero, speelt nu bij Atlético Madrid, maar ik adviseerde onze topclubs drie jaar geleden al deze speler te kopen voor 500.000 dollar. Een half jaar later ging hij voor 23 miljoen naar Atlético Madrid. Zo kan ik nog een tijdje doorgaan, spelers die onze scouts al jaren op de korrel hadden, en nu als jeugdspeler onder contract staan bij Real Madrid, FC Barcelona en andere topclubs. Spelers die in totaal voor vijf miljoen euro ingekocht hadden kunnen worden en binnen enkele jaren een verkoopwaarde hadden van zo’n 90 miljoen euro. Tel uit je winst. Maar ik ben geen spelersmakelaar, ben geen clubmanager. Vandaar dat ik in januari dit jaar dacht: Ik koop een club en leg er het fundament voor een topclub.’

Als ze hem wat eerder hadden gehaald had Ajax nu de aanval DiMaria, Kun, DePetris gehad
JIJ BENT GEWELDIG!
pi_99137560
Gaat over Ling visstick
pi_99143606
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En dan?
pi_99146697
Niks, gewoon een statement

\
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:27:12 #119
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_99183593
Tschjeu La Ling in Chocowakije O+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')