Pas 8 maanden geleden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:46 schreef BozoNightmare het volgende:
McDonald is ontslagen
staat nergens in t topic dus ik zei t maar evenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Pas 8 maanden geleden.
Prachtig stadion hebben ze overigens:
[ afbeelding ]
quote:AS Trenčín - ´P ¦port Podbrezová 3:2 (2:1)
Scorers: 10. Luk¨ík, 26. Hlohovský, 74. Gergel – 3. Chomistek, 77. Gottwald
Yellow Cards: 55. Depetris, 80. Godál, 90. Luk¨ík – 55. Svintek
Home Team: Vole¨ák - Kaspřák, Szórád, Peciar, Godál - Hlohovský (86. Marček), Knapp, Gergel, Chanti (81. Bubenko) - Luk¨ík, Depetris (71. Kri¸ko)
Away Team: Hanák - Turňa, Gajdo¨ík, Ko¸ička (72. Nosko), Konček - Svintek, Snitka - Chomistek, Tírer (46. Gottwald), Tomko - Piatka (78. Minčič)
Referees: Roman – Vician, Marti¨
Attendance: 1256
Genoeg voor geweldige tifo-acties.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:20 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Zo, zo .... maar liefst 900 toeschouwers.
Dat biedt perspectief. Gelukkig maar. 'k Gun Ling wel succes. Thanx for update.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maar weer eens een kickje. Alweer 4 overwinningen op rij met vandaag zelfs een 10-0 tegen de nummer laatst. DePetris scoorde vier keer.
En ze hebben zich versterkt met de Argentijn Diego Calgaro, die toch best een goede CV heeft. Ik weet niet wat DAM verder over hem kan melden..
Trencin staat nu vierde met 2 punten achterstand op de nummer 1 Inter Bratislava.
Nou ja, voor zover ik me herinner, werkt de competitie in Slowakije heel anders dan hier. Eerst moeten ze zich bij de hoogste teams in de 2de divisie plaatsen en daarna worden die samengevoegd met de slechtste teams uit de 1ste.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat biedt perspectief. Gelukkig maar. 'k Gun Ling wel succes. Thanx for update.
Is dat veranderd dan? Van wat ik weet is dat alleen de nummer 1 promoveert, en de nummer laatst van de eredivisie degradeerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik me herinner, werkt de competitie in Slowakije heel anders dan hier. Eerst moeten ze zich bij de hoogste teams in de 2de divisie plaatsen en daarna worden die samengevoegd met de slechtste teams uit de 1ste.
Ah, schijnbaar is dat veranderd. Las daarnet ook dat met ingang van het seizoen 06/07 de competitie van 10 naar 12 teams gegaan was, dat zal er ook wel mee te maken hebben!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is dat veranderd dan? Van wat ik weet is dat alleen de nummer 1 promoveert, en de nummer laatst van de eredivisie degradeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |