staat nergens in t topic dus ik zei t maar evenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Pas 8 maanden geleden.
Prachtig stadion hebben ze overigens:
[ afbeelding ]
quote:AS Trenčín - ´P ¦port Podbrezová 3:2 (2:1)
Scorers: 10. Luk¨ík, 26. Hlohovský, 74. Gergel – 3. Chomistek, 77. Gottwald
Yellow Cards: 55. Depetris, 80. Godál, 90. Luk¨ík – 55. Svintek
Home Team: Vole¨ák - Kaspřák, Szórád, Peciar, Godál - Hlohovský (86. Marček), Knapp, Gergel, Chanti (81. Bubenko) - Luk¨ík, Depetris (71. Kri¸ko)
Away Team: Hanák - Turňa, Gajdo¨ík, Ko¸ička (72. Nosko), Konček - Svintek, Snitka - Chomistek, Tírer (46. Gottwald), Tomko - Piatka (78. Minčič)
Referees: Roman – Vician, Marti¨
Attendance: 1256
Genoeg voor geweldige tifo-acties.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:20 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Zo, zo .... maar liefst 900 toeschouwers.
Dat biedt perspectief. Gelukkig maar. 'k Gun Ling wel succes. Thanx for update.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maar weer eens een kickje. Alweer 4 overwinningen op rij met vandaag zelfs een 10-0 tegen de nummer laatst. DePetris scoorde vier keer.
En ze hebben zich versterkt met de Argentijn Diego Calgaro, die toch best een goede CV heeft. Ik weet niet wat DAM verder over hem kan melden..
Trencin staat nu vierde met 2 punten achterstand op de nummer 1 Inter Bratislava.
Nou ja, voor zover ik me herinner, werkt de competitie in Slowakije heel anders dan hier. Eerst moeten ze zich bij de hoogste teams in de 2de divisie plaatsen en daarna worden die samengevoegd met de slechtste teams uit de 1ste.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat biedt perspectief. Gelukkig maar. 'k Gun Ling wel succes. Thanx for update.
Is dat veranderd dan? Van wat ik weet is dat alleen de nummer 1 promoveert, en de nummer laatst van de eredivisie degradeerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik me herinner, werkt de competitie in Slowakije heel anders dan hier. Eerst moeten ze zich bij de hoogste teams in de 2de divisie plaatsen en daarna worden die samengevoegd met de slechtste teams uit de 1ste.
Ah, schijnbaar is dat veranderd. Las daarnet ook dat met ingang van het seizoen 06/07 de competitie van 10 naar 12 teams gegaan was, dat zal er ook wel mee te maken hebben!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is dat veranderd dan? Van wat ik weet is dat alleen de nummer 1 promoveert, en de nummer laatst van de eredivisie degradeerd.
versteegrobjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:39 schreef Lundegaard het volgende:
FC Utrecht heeft spits Depetris overgenomen.
http://www.voetbalprimeur(...)_aanvaller_vast.html
Ik was echt eerder, echt waar. Jouw post stond er nog niet. Die heb je er net tussen geplakt.quote:
Ze zijn het afgelopen seizoen wel genaaid. Ze werden dus tweede op één punt van Inter Bratislava, dat echter failliet ging en zijn licentie heeft verkocht aan een andere club.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:14 schreef Halcon het volgende:
Volgens de praatjes van Ling hadden ze nu al CL moeten spelen. Hoe anders kan het lopen...
Misschien dat Everse daar trainer kan worden.
Dat ze geen CL spelen komt echt niet alleen door de verkoop van die licentie. Sowieso sta je voor lul als je roept dat je voor CL gaat en dan meteen degradeert....quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze zijn het afgelopen seizoen wel genaaid. Ze werden dus tweede op één punt van Inter Bratislava, dat echter failliet ging en zijn licentie heeft verkocht aan een andere club.
Maarja, ik kom niet echt meer op fok!vbl, dus ik ben bang dat het topic een beetje dood is.
Ze staan nu derde in ieder geval. Nog steeds op negen punten.
Garanties heb je inderdaad niet, maar het verschil tussen 2e divisie in Slowakije en CL is wel erg groot. Dan doe je iets fout of je bent een praatjesmaker. In dit geval gaat het beide op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)ncin-stagneert.dhtml
Nee, ze spelen nu in de 1 na de hoogste Slowaakse divisie voor gemiddeld 800 toeschouwers. IJsselmeervogels heeft meer uitstraling.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:20 schreef Beschouw het volgende:
Of gaat het toch nog wat worden, daar in Slowakije?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |