Oud nieuws, idd. Maar we horen er niks meer van. Gebakken lucht-verhaal?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef Eilanden het volgende:
Is dit niet redelijk oud nieuws Beschouw? Volgens mij heeft er maanden geleden ook een artikel in VI hierover gestaan.
In het vorige seizoen redde de club zichzelf op de laatste speeldag van degradatie, dus die nederlagen komen voor mij niet als een verrassing.
Een tvp als je zelf als laatste hebt gepost..quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TVP
Lijkt me niet als clubs als Benfica en Anderlecht ook in de markt waren.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was om de topic nu leven in te blazen.
Die 3 spelers zijn wel een stuk meer waard dan waarvoor Benfica en Anderlecht ze heeft gehaald. Al blijft het de vraag of ze daadwerkelijk haalbaar waren
Zijn club staat laatste.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe gaat het met LaLing? Hij zet altijd wel hoog in met zijn eigen product is bijna beledigd dat het hier niet aanslaat ...
Het waren er toch vijf? Ze zouden in de winterstop komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hij beweerd 4 Argies gehaald te hebben, maar niemand weet wie
Niet best. Verloren met 2-0 van Zlate Moravce. Trencin staat nu dik laatste.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heeft zijn ploeg het afgelopen week gedaan?
quote:First Spring Win Against Spartak!
AS Trenčín - Spartak Trnava 2:1 (1:1)
Scorers: 2. Ja¨urek, 68. Depetris - 31. R. Michalík
Yellow Cards: 49. Bernáth, 90.+ T. Hanzel (obaja Trnava)
Home Team: Vole¨ák - Čögley (61. Jakúbek), Cs. Horváth, Kle¨čík, Kasálek - Ja¨urek (46. Baez), Marček, Gergel, Sluijter - Depetris (86. Kri¸ko), Hlohovský
Away Team: Rybánsky - Babacar, T. Hanzel, Dole¸aj, Jakubička - Kopúnek - P. Ďuri¨, R. Michalík (73. Procházka), Vaculík - Bernáth (61. Filipovič), M. Guldan (46. M. Tomčák)
Referees: ¦uniar - Sly¨ko, D. Hrčka
Attendance: 1276
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alle Nederlanders zijn weer weg overigens, La Ling vindt dat Nederlanders een kutmentaliteit hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |