Niet meer msnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:34 schreef bimi_1974 het volgende:
Iemand een oplossing?????
Iets met kind met het badwater enzo. Je kan ook gewoon bepaalde shit niet accepteren als filequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:46 schreef ozzyat105 het volgende:
ik kreeg hem ook aangeboden van een van mijn contactpersonen en dan met de uitnodigende mededeling in msn van : zo heb je dit al gezien!?
ik heb die contactpersoon gelijk verwijderd en natuurlijk open ik nooit ms-dos executables waarvan ik niet weet wat het is
Als je er geen verstand van hebt hoor je hem eigenlijk ook niet te gebruiken, door mensen zoals jij blijven virussen bestaan. Je gaat toch ook geen auto besturen zonder rijbewijs?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef bimi_1974 het volgende:
Nee,dat was het nie,was 1 of ander ms dos bestand ofzo.
Kheb er ook de kloten verstand nie van,maar baal behoorlijk
ah, een pif bestand. ook altijd feest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef bimi_1974 het volgende:
Nee,dat was het nie,was 1 of ander ms dos bestand ofzo.
Kheb er ook de kloten verstand nie van,maar baal behoorlijk
Kwam van mijn zusje en zocht er niks achter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:51 schreef Magistic het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt hoor je hem eigenlijk ook niet te gebruiken, door mensen zoals jij blijven virussen bestaan. Je gaat toch ook geen auto besturen zonder rijbewijs?
Dit slaat werkelijk nergens op. Een virus verwijderen door systeemherstel, oh my god..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:48 schreef SPIRO het volgende:
Als je Xp hebt, gewoon je computer een paar dagen terug zeten, is die weer weg succes![]()
Heb het anders wel gedaan en msn werkt nu al 10 minuten,dus ff afwachten verderquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:56 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op. Een virus verwijderen door systeemherstel, oh my god..
En dat te bedenken dat ik iemand ken, die dat echt werkelijk zou doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Je moet even je kast open maken, en 1 schroefje uit je harde schijf schroeven zodat er een gaatje inkomt. Als je dan je kast op de zijkant legt loopt het virus er zo uit. Niet te lang laten liggen trouwens, dan loopt er teveel uit!
fotosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:38 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik iemand ken, die dat echt werkelijk zou doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |