En jij bent echt dommer dan domstquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:37 schreef TheMaestro het volgende:
Kreeg gisteren ook een bestandje via msn gestuurd die heel me computer naar de kloten hielp. Het heette deletealldlls.eXe of zo, ja zocht er niks achter dus maar geopend. Toen kreeg ik ineens een raar blauw scherm of zo en kon niks meer. Heb de pc toen maar bij het oud vuil gezet, dat ding deed het tenslotte niet meer. Gelukkig had ik nog een oude pc staan zodat ik nu mijn stomme actie met jullie kan delen.
Look who's talking.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
En jij bent echt dommer dan domst.
hoe DOM ben je, vent!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:37 schreef TheMaestro het volgende:
Kreeg gisteren ook een bestandje via msn gestuurd die heel me computer naar de kloten hielp. Het heette deletealldlls.eXe of zo, ja zocht er niks achter dus maar geopend. Toen kreeg ik ineens een raar blauw scherm of zo en kon niks meer. Heb de pc toen maar bij het oud vuil gezet, dat ding deed het tenslotte niet meer. Gelukkig had ik nog een oude pc staan zodat ik nu mijn stomme actie met jullie kan delen.
Ik denk het ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sarcastisch probeert te zijn.
mag ik toch hopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |