Niet meer msnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:34 schreef bimi_1974 het volgende:
Iemand een oplossing?????
Iets met kind met het badwater enzo. Je kan ook gewoon bepaalde shit niet accepteren als filequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:46 schreef ozzyat105 het volgende:
ik kreeg hem ook aangeboden van een van mijn contactpersonen en dan met de uitnodigende mededeling in msn van : zo heb je dit al gezien!?
ik heb die contactpersoon gelijk verwijderd en natuurlijk open ik nooit ms-dos executables waarvan ik niet weet wat het is
Als je er geen verstand van hebt hoor je hem eigenlijk ook niet te gebruiken, door mensen zoals jij blijven virussen bestaan. Je gaat toch ook geen auto besturen zonder rijbewijs?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef bimi_1974 het volgende:
Nee,dat was het nie,was 1 of ander ms dos bestand ofzo.
Kheb er ook de kloten verstand nie van,maar baal behoorlijk
ah, een pif bestand. ook altijd feest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef bimi_1974 het volgende:
Nee,dat was het nie,was 1 of ander ms dos bestand ofzo.
Kheb er ook de kloten verstand nie van,maar baal behoorlijk
Kwam van mijn zusje en zocht er niks achter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:51 schreef Magistic het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt hoor je hem eigenlijk ook niet te gebruiken, door mensen zoals jij blijven virussen bestaan. Je gaat toch ook geen auto besturen zonder rijbewijs?
Dit slaat werkelijk nergens op. Een virus verwijderen door systeemherstel, oh my god..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:48 schreef SPIRO het volgende:
Als je Xp hebt, gewoon je computer een paar dagen terug zeten, is die weer weg succes![]()
Heb het anders wel gedaan en msn werkt nu al 10 minuten,dus ff afwachten verderquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:56 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk nergens op. Een virus verwijderen door systeemherstel, oh my god..
En dat te bedenken dat ik iemand ken, die dat echt werkelijk zou doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Je moet even je kast open maken, en 1 schroefje uit je harde schijf schroeven zodat er een gaatje inkomt. Als je dan je kast op de zijkant legt loopt het virus er zo uit. Niet te lang laten liggen trouwens, dan loopt er teveel uit!
fotosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:38 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik iemand ken, die dat echt werkelijk zou doen.![]()
buzzers moet je sowieso uitschakelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:12 schreef Mikkass het volgende:
Over MSN gesproken... Er komen steeds meer en meer virussen door bugs van MS. Ook kunnen in buzzers tegenwoordig virussen/wormen zitten... Maar vraag altijd even een bevestiging van een link/bestand.. "Heb je zojuist een link/bestand gestuurd?" Daarmee voorkom je onbedoelde bestandsoverdrachten/linkjes....
wass het die mygallery.zip? If so, you're pretty fucked xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:34 schreef bimi_1974 het volgende:
Kreeg via msn van mijn zusje een bestandje dat uitgepakt moest worden in winrar.
Zocht er niks achter,want kwam van zusje.
Maarrrrrr blijkt dus 1 of ander virus te zijn en nu kan ik niet meer msn-en met mijn contactpersonen.
Hij opent de vensters niet meer.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef bimi_1974 het volgende:
het was niet my galleryzip,precies weet ik het niet meer,maar heb mijn zusje geblocked,want hij blijft hem versturen elk kwartier.
Komt steeds andere tekst bij te staan van kijk eens wat ik nu heb ontdekt of hier moet je echt eens kijken.
Systeemherstel haalt over het algemeen hardnekkige virussen niet weg. Les 1 bij het verwijderen van virussen is systeemherstel uitschakelen en scannen. Lokaal en online met housecall om dingen uit te sluiten. Zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon even scannen, maar wie ben ik..quote:
idd, en vage bestanden niet acceptenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:45 schreef osmo het volgende:
Je kunt je msn zo instellen dat ieder ontvangen bestand eerst langs je virusscanner passeert
opnieuw installerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:34 schreef bimi_1974 het volgende:
Kreeg via msn van mijn zusje een bestandje dat uitgepakt moest worden in winrar.
Zocht er niks achter,want kwam van zusje.
Maarrrrrr blijkt dus 1 of ander virus te zijn en nu kan ik niet meer msn-en met mijn contactpersonen.
Hij opent de vensters niet meer.
Mag ik die ouwe pc dan hebben of is 'ie al opgehaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:37 schreef TheMaestro het volgende:
Kreeg gisteren ook een bestandje via msn gestuurd die heel me computer naar de kloten hielp. Het heette deletealldlls.eXe of zo, ja zocht er niks achter dus maar geopend. Toen kreeg ik ineens een raar blauw scherm of zo en kon niks meer. Heb de pc toen maar bij het oud vuil gezet, dat ding deed het tenslotte niet meer. Gelukkig had ik nog een oude pc staan zodat ik nu mijn stomme actie met jullie kan delen.
Dat is eigenlijk een best slimme manierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:38 schreef SpecialK het volgende:
Was het een winrarfile met een zogenaamde image erin met zo'n naam als whatever.jpg-www.imagehosting.com ? Die heb ik ook van iemand gekregen maar daar ben ik voor de gein eens niet ingetrapt
Dat soort domme mensen verdienen een virus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:26 schreef CG het volgende:
Bekende klacht.
Kameraad van mij stuurde mij laatst een zipje en vroeg mij hoe hij die moest bekijken. Hij had het bestandje van een of andere meid gekregen. Het bestandje heette webcamphotos2007.zip en ik had gelijk al door dat het een virus was. Zegt ie ook nog: zeg alleen even hoe ik m moet openen, moet je niet zelf gaan kijken naar die foto'sdacht die sukkel serieus dat hij webcam foto's van een meid kreeg
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort domme mensen verdienen een virus.
sorry maar dit vin dik heel dom, heb je serieus je pc weggeflikkerd? Als je het er zelf niet afkrijgt (wat me ook heel sterk lijkt), of iemand anders die je kent het er niet afkrijgt, kun je het altijd nog bij een winkel laten doen. Dat zal wel wat kosten maar dan heb je ook gewoon je pc normaal terug.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:37 schreef TheMaestro het volgende:
Kreeg gisteren ook een bestandje via msn gestuurd die heel me computer naar de kloten hielp. Het heette deletealldlls.eXe of zo, ja zocht er niks achter dus maar geopend. Toen kreeg ik ineens een raar blauw scherm of zo en kon niks meer. Heb de pc toen maar bij het oud vuil gezet, dat ding deed het tenslotte niet meer. Gelukkig had ik nog een oude pc staan zodat ik nu mijn stomme actie met jullie kan delen.
En jij bent echt dommer dan domstquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:37 schreef TheMaestro het volgende:
Look who's talking.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
En jij bent echt dommer dan domst.
hoe DOM ben je, vent!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:37 schreef TheMaestro het volgende:
Ik denk het ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik denk dat hij sarcastisch probeert te zijn.
mag ik toch hopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |