200 MB (of 20 MB dus, in zijn meest efficiënte toestand) is ook een flink bestand. Natuurlijk zou Word er zich niet in mogen verslikken, maar het verbaast me niet dat het toch gebeurt. Zitten er veel plaatjes in of zo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:49 schreef Claudia_x het volgende:
Frollo, duidelijke uitleg! Helaas moet ik het bestand voortdurend opslaan, want Word hangt ook voortdurend. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Control-s-en is tweede natuur geworden.![]()
Nee, daar is het niet voor.quote:Kun je in Adobe Acrobat ook tekst invoegen en wijzigen, of niet?
Misschien is Openoffice.org stabieler, ik durf het niet te beloven, maar je kunt het overwegen.quote:Ik ben Word zo zat.
Is toch altijd t.t.?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan de taalkundigen. Wordt een werkwoord in de gebiedende wijs gezien als een finiet werkwoord? (Ik heb begrepen van wel, maar dat vind ik gek, want er is geen tijdsaanduiding aanwezig, toch?)
Nee, maar wel veel tabellen. Ik denk dat Word daarop stukloopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Frollo het volgende:
200 MB (of 20 MB dus, in zijn meest efficiënte toestand) is ook een flink bestand. Natuurlijk zou Word er zich niet in mogen verslikken, maar het verbaast me niet dat het toch gebeurt. Zitten er veel plaatjes in of zo?
De ANS spreekt nog wel over 'de imperatief van het plusquamperfectum'.quote:
Dat had ik ook gedaan, maar zelfs die deelbestanden zijn te groot en ook daar blijft Word voortdurend op hangen. Bovendien wil ik nu alles bij elkaar hebben, omdat het veranderen van een verwijzing gevolgen heeft en ik geen zin heb om alles nog eens na te lopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef broer het volgende:
Mijn ervaring met Word-bestanden openen in andere programma's is dat je altijd opmaakverschillen krijgt. Zeker als je met tabellen werkt. Kun je het bestand niet opknippen in hoofdstukken of paragrafen? Of werkt dat onhandig omdat je steeds heen en weer springt?
Nouja, "Tweejarige Educatieve Master - Praktijkjaar" dan. Ook goed.quote:
Nee, daar beginnen we morgen mee. Ik begreep dat het nogal veel geportfolio/ge-watkanik/gereflecteer wordt dit jaar. Maar goed, daar sla ik me ook wel doorheen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je je portfolio al op orde met je competenties?
Mag 'Had ( toch ) binnengekomen!' ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt misschien als een stomme vraag, maar kun je zeggen: Kwam binnen! Waarschijnlijk zou je dan zeggen: Was toch binnengekomen! Nietwaar?
Ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag 'Had ( toch ) binnengekomen!' ook?
Dat bankje gaat nog groot worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kreeg bericht dat Omroep Brabant m'n bankje vandaag gefilmd heeft
Ik heb de videorecorder maar aan gezet, want ik ga nu slapen. Ik zal morgen wel kijken wat ze ermee gedaan hebben.
Weltrusten lieve mensen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kreeg bericht dat Omroep Brabant m'n bankje vandaag gefilmd heeft
Ik vind het niet gek klinken. Maar ik denk dat onder bepaalde omstandigheden "Kwam toch binnen!" ook goed kan zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag 'Had ( toch ) binnengekomen!' ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |