abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 00:10:00 #1
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_202237
Er zijn inmiddels verschillende topics waar Sabine of Mona niet populair zijn...

Maar wie denken jullie dat er weg gaat/moet?

Zelf denk ik dat het tussen deze twee zal gaan en dat het MONA wordt die er uit wordt gezet. Zelf zou ik ook op Mona stemmen... Omdat je dan denk ik twee vliegen in één klap slaat:

Mona en Sabine zijn de beste vriendinnen lijkt het wel: samen staan ze sterk tegen Karin en Bianca... Als Mona nu weg zou vallen houdt Sabine het denk ik niet meer uit: dan staat ze alleen tegen die twee andere vrouwen...

Zelf zou ik Mona kiezen, wat een vreselijke zeug is dat toch...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 00:20:00 #2
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202238
Wel, Michel, ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar het feit dat ik Sabbelientje een enorme verwende, luie, arrogante, over het paard getilde bitch vind geeft toch de doorslag. Oke, Moontje zingt vreselijk vals, en echt goed voor zere ogen is ze niet, maar het blijft voor mij nog net een beetje beter (minder erg) dan Bientje. Beetje Hobson's choice, dat wel...
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

maandag 18 oktober 1999 @ 00:36:00 #3
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_202239
Ik moet inderdaad toegeven dat Sabine een bitch is, ik miste trouwens in je beschrijving van Sabine het feit dat het ook een goedkope slet is... Ze ligt te ___ met Bart terwijl ze hem aan het lijntje houdt...

Maar goed... Hoe het ook gaat lopen, ALS het één van deze twee wordt, dan gaat (volgens mij) de andere ten onder...

(Ik voel me trouwens nu wel een echte voyeur: ik zag net via stream 1 hoe Sabine naar bed ging; inclusief het omkleden... naakt dus...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_202240
Misschien maakt het niet veel uit wie er vertrekt: als Bien weg moet, dan is Mona toch wel erg eenzaam zonder maatje. Tuurlijk, ze kan best even bij Ruud aankloppen voor wat aandacht en misschien even bij Willem (ik zag ze samen van de week heel gezellig foto's bekijken), maar daar houdt het waarschijnlijk wel mee op. Ik denk dat veel vrouwen toch een maatje van hun eigen geslacht nodig hebben en van Karin en Bianca heeft Mona niets te verwachten. Dat heeft ze helemaal zelf verpest. Ik geef haar nog een week na het vertrek van Bien.

Tja, en als Mona eruit gaat, geldt voor Bien hetzelfde. Bij de mannen (muv Bart) heeft ze niets te verwachten (gezien de uitspraken over haar vandaag op tv) en ook een vrouwelijk maatje zit er niet in. Ik denk dat zij het ook snel (binnen twee weken) voor gezien zal houden. Tenzij blijkt dat ze juist zo negatief veranderd is door Mona's aanwezigheid en ze ineens weer de leuke meid wordt van de eerste week! Je weet het immers maar nooit met mensen...

godverdikkie, zeg!
pi_202241
Natuurlijk wordt het Mona,ze is er ingezet om eruitgegooid te worden.
Klinkt wel gek
Van alles is weer waardeloos

maandag 18 oktober 1999 @ 00:49:00 #6
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202242
Niet zo heel gek hoor, Juffrouw Jannie, elders in dit forum worden Moontje en Bientje als top 2 genoemd in de eerste voorspellingen, en ik geef Mona, ondanks de hoop die ik hierboven uitsprak, het meeste kans. Het is een te goede mogelijkheid voor de deelne(e)m(st)ers die er al vanaf het begin in zitten. En het SBS6-publiek thuis wil gemiddeld genomen toch n**ken zien op TV, dus zal Bientje er wel in blijven. Meer kans op tieten.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

maandag 18 oktober 1999 @ 00:57:00 #7
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_202243
Ik ben trouwens vreselijk benieuwd hoe dik de vinger van Veronica is in de Big-Brother-pap als straks het stemmen begint...

Als je de polls etc op internet moet geloven kiest half nederland voor Mona... Ik ben heel heel heel benieuwd...

We wachten af...

Greetz

Michel

-E. Cartman '99

pi_202244
Mona en Sabien zijn op dit moment enorm aan het roddelen over Willem: hij doet dingen door het eten die ze niet zo lekker vinden en kookt - volgens de dames - alleen maar om niet weggestemd te worden. Ze hebben nu het voornemen om zelf ook maar eens te koken!

Ehhhmm, zijn dit niet de vrouwen die niet van 'stiekem' houden.

godverdikkie, zeg!
  maandag 18 oktober 1999 @ 01:09:00 #9
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_202245
LOL!
Net een opmerking van Sabine: ze ze zat met Mona te praten over het eten, en het feit dat willem op warm water wil bezuinigen.
Sabine klaagt over het feit dat W. wel eieren in alle gerechten stopt, maar dat ze nog nooit een ei op brood heeft gehad.
Knalleruitspraak van Sabine: "Maar ja, dat koken, daar kan-ie natuurlijk wel zijn ei in kwijt"

Is ze leuk, of is ze leuk!
(al of niet zo bedoeld)

Murphy

maandag 18 oktober 1999 @ 01:14:00 #10
957 Skraph
boy genius....
pi_202246
Volgens mij moet Mona weg. Mona heeft een grote bek, is lelijk en claimd de aandacht. Daarentegen is Sabine lekker. Ze lijkt me in het echt best aardig. Maar ja, wie ben ik om het uit te maken wie er weg moet...
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
pi_202247
Een soort steno voor alle niet-luisteraars:

Ruud kan zijn buien hebben, daar kunnen de dames zich soms ook ongelooflijk aan irriteren. Heel afwezig af en toe, met zijn ogen knipperen en worden klein (klopt wel) heeft Mona gezien op tv in de dagboekkamer.
Hij verspreekt zich honderd keer per dag. Is vaak komisch. Een persoonlijkheid.

Nu over de kamergenotes: ze vertrouwen de andere twee niet. Ze kunnen niet zeggen wat het is, maar ze voelen het wel. Ze houden afstand. Piepkleine dingen die je niet kunt benoemen... Wel amicaal, leuk in de groep, maar ze voelen zich niet bij hun op hun gemak.
Volgens mij bekent Sabine nu dat ze Bianca NIET heeft genomineerd! (vrij slecht te verstaan). Want ze luistert wel en houd rekening met haar als ze iets tegen haar heeft gezegd.

Sorry voor de rommelige tekst, mijn steno is niet zo goed

godverdikkie, zeg!
  maandag 18 oktober 1999 @ 01:28:00 #12
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_202248
quote:
op 10-18-1999 om 01:06 AM schreef Anne het volgende:
Mona en Sabien zijn op dit moment enorm aan het roddelen over Willem: hij doet dingen door het eten die ze niet zo lekker vinden en kookt - volgens de dames - alleen maar om niet weggestemd te worden. Ze hebben nu het voornemen om zelf ook maar eens te koken!

Ehhhmm, zijn dit niet de vrouwen die niet van 'stiekem' houden.

De "niet-stiekume" vrouwen hebben het nu over Bianca geloof ik: Sabine vertrouwt d'r voor geen meter.. Daarvoor hadden ze het over Willem en Bart ("gevoelige jongen").
Mona probeert om de drie zinnen het onderwerp "nominatie" aan te snijden
Anne, hoorde jij nu wat ze fluisterden? Mona had Karin genomineerd?

Murphy

NOOT: het was trouwens weer Mona die begon met roddelen: even snel Sabine wakker maken, en babbelen maar. Het gebabbel is nu opgehouden: Bart komt binnen.Reactie dames: we zaten even te roddelen. Mona lokt Ruud haar bed in, en hij doet 't nog ook. (zijn benen houdt-ie buitenboord. Slimme zet, of passen ze er gewoon niet meer bij?)

pi_202249
Murphy,

Zo interessant is het tot nog toe niet geweest! Volgens mij zei Sabien dat ze niet op Bianca heeft gestemd, maar ik weet het niet 100% zeker. Komt omdat ze later zei dat ze haar nu leuker vond dan eerst. Ze luistert echt als ze iets zegt en houd daar dan rekening mee.

Sabien zegt nu dat ze kriebelig wordt van Bart: 'Echt niet meer hoor, echt niet!'
En Ruud gaat bij de vrouwen slapen, in z'n eentje boven in het stapelbed.

godverdikkie, zeg!
  maandag 18 oktober 1999 @ 01:54:00 #14
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_202250
quote:
op 10-18-1999 om 01:40 AM schreef Anne het volgende:
Zo interessant is het tot nog toe niet geweest! Volgens mij zei Sabien dat ze niet op Bianca heeft gestemd, maar ik weet het niet 100% zeker. Komt omdat ze later zei dat ze haar nu leuker vond dan eerst. Ze luistert echt als ze iets zegt en houd daar dan rekening mee.

Yep, je hebt gelijk geloof ik: Bianca komt er geloof ik inderdaad goed van af.

quote:

Sabien zegt nu dat ze kriebelig wordt van Bart: 'Echt niet meer hoor, echt niet!'
En Ruud gaat bij de vrouwen slapen, in z'n eentje boven in het stapelbed.

Ruud vergast de dames nu op anecdotes van zijn vroegere avontuurtjes("en toen zoog ik op d'r borst, heh, en toen he, toen zat er een hele lange haar aan joh") . Sabine vertelt dat ze ooit finaal afknapte op een jongen omdat die onder zijn kleren spierwit was. Mona probeert ook mee te doen, maar de feed is meteen wat slechter. Mona heeft het erover dat ze iets (raggen?) er af en toe even tussendoor moet hebben.
Sabine tegen Mona: "Ik was blij dat er iemand als jouw binnenkwam.Ik zei nog tegen Karin: als er maar iemand komt die me aan het lachen maakt, die een beetje leven in de brouwerij brengt". Hierna gaat het gesprek weer over eten: Ruud zou graag friet willen hebben met tartaarsaus. Sabine: "Van die GROTE DIKKE zelfgesneden friet".
ik had bij de STORY moeten gaan werken )
Sabine zou wel willen weten hoe het met haar moeder is. Verder gneuzel over beertjes?
Ruud heeft het over vergunningen of zo, volgens Mona hadden ze dat niet mogen horen, dat was "harstikke fout", want info van buitenaf.
Ik vraag me trouwens af waar Karin en Bianca zijn: ik hoor of zie ze niet in de vrouwenkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 18 Oktober 1999).]

pi_202251
Ik moet eigenlijk nog werken en schiet echt helemaal niet op. Ik wou dat ze gingen slapen. Maar ze kletsen maar door...
Ze hebben ook nog besproken dat de moeders van Karin en Maurice in de uitzending waren. Dat wilden ze liever niet weten. Kan me voorstellen, want ook zij zullen toch wel begrijpen dat V. makkelijk kan beinvloeden?

Zouden Karin en Bianca in de herenslaapkamer zijn? En wat praat Mona hijgerig, zij is echt slecht te verstaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Anne (Datum 18 Oktober 1999).]

godverdikkie, zeg!
  maandag 18 oktober 1999 @ 02:17:00 #16
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_202252
quote:
op 10-18-1999 om 02:04 AM schreef Anne het volgende:
Zouden Karin en Bianca in de herenslaapkamer zijn? En wat praat Mona hijgerig, zij is echt slecht te verstaan!

Ik dacht eerst dat het aan de verbinding lag, maar je hebt gelijk: Mona is bijna onverstaanbaar, omdat ze halffluisterend praat. Wacht de andere slaapkamer is nu geloof ik in beeld, maar ik heb geen geluid.
Ik geloof dat ik Karin en Maurice samen in bed zie liggen.
(oeh, nooit gedacht dat ik dit soort berichten hier zou posten )

maandag 18 oktober 1999 @ 02:20:00 #17
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202253
Je topic is verkeerd. het moet zijn:

Sabine EN Mona

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_202254
quote:
op 10-18-1999 om 12:36 AM schreef miko het volgende:
<snip>

(Ik voel me trouwens nu wel een echte voyeur: ik zag net via stream 1 hoe Sabine naar bed ging; inclusief het omkleden... naakt dus...

Let op waar Veronica vandaag mee bezig is !
Eerst op TV, nu op Internet. Let op veranderingen in tactiek tov. de afgelopen weken: vandaag is sex het ingredient dat BB in onze hersenpannen giet.
Toevallig, zo vlak voor de nominatie......

pi_202255
Sex: nu het nog kan! Als ze om zeven uur uitzenden mogen de zielen van de kleine kijkbuiskindertjes niet meer gekwetst worden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 18 oktober 1999 @ 12:40:00 #20
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202256
Dump Mona maar !! , laat haar aub ophouden met zingen.
Als zij haar scheur opentrekt slaat mijn Bier
dood . Ik weet wel wie ik ga nomineren.
The Guru is present

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')