Bitch.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik twijfel.. zonder foto's is het niet overtuigend.
JAquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
Ben jij wel heul lekker!?!?!
Fokkers die op je fappen, no thanks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens.
Mensen die op internet zeggen dat ze sexy zijn zonder foto's te laten zien!!!!!!!!
uhuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:46 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Fokkers die op je fappen, no thanks.
Nee ik ben een rashisht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef IHVK het volgende:
volgens mij ben je een lelijke aandachtshoer
*allochtoon zijnde
Je komt ook niet over als een mooie vrouw, maar gewoon een dertien uit het dozijn breezersletje met d'r string boven de broek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Bitch.
Maak mijn leven niet nog moeilijker, door op Fok om foto´s te vragen, zodat sexloze fokkerts op mij kunnen fap fappen.
Hoe komt een mooie vrouw over dan?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je komt ook niet over als een mooie vrouw, maar gewoon een dertien uit het dozijn breezersletje met d'r string boven de broek.
Niet zo labiel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Hoe komt een mooie vrouw over dan?!
nee ze ziet de realiteit gewoonquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je komt ook niet over als een mooie vrouw, maar gewoon een dertien uit het dozijn breezersletjekloon met d'r string bovenz'n hand in zijn broek.
hihiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:50 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Labiel ben je zelf met je kont door de helft.
KUT ALLOCHTOONquote:
oh je mag veel verder dan dat gaan hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
KUT ALLOCHTOON![]()
edit: als ik morgen niet post weten jullie wat er gebeurt is![]()
uhuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Je mag ze pm'en naar mij.
ik werk voor een bekend modellenbureau.
altijd op zoek naar nieuw talent.
en verder ben ik geen fokfapper.
je moet wel eerst 400 EUR inleggen voor portfolio en dossierskosten.
EY DIE ZIN KLOPT NIET TEN EERSTE "WAT PRAAT JE" KAN NIET EN TEN TWEEDE ER MOET EEN ? ACHTERquote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
EY DIE ZIN KLOPT NIET TEN EERSTE "WAT PRAAT JE" KAN NIET EN TEN TWEEDE ER MOET EEN ? ACHTER![]()
ik denk dat het vooral iets is wat tussen jouw oren afspeeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb er een in de straat...pf als ik langskom istie ineens snel in zijn tuintje......loer loer
zucht...
Ja goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:54 schreef Cahir het volgende:
stomme brok groenteik vraag hoe het gaat met je en antwoord niet eens
het gebruik van "mieten" zou je moerstaal eer aan doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
bitches zit niet zo te bitchen![]()
Heb je t niet over boris de pitbull van de buren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb er een in de straat...pf als ik langskom istie ineens snel in zijn tuintje......loer loer
zucht...
zoals alles zich tussen jouw oren afspeelt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral iets is wat tussen jouw oren afspeelt
hoewel er genoeg kansloze rukkers rondlopen..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zoals alles zich tussen jouw oren afspeelt?
kansloze rukkers zeiken alleen maar op forums nml
ja joh niemand is aan de pil en niemand neukt nog met condoomsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
en over 9 maanden een baby? lieffff![]()
nee gaat niet goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja joh niemand is aan de pil en niemand neukt nog met condooms
alles oke daar?
![]()
doe niet zo achterlijkquote:
dat is heul geen Nederlandsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die niet zo achterlijk
ik ben 1 van het vrouwelijke deel der aarde
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
doe niet zo achterlijk
ik ben 1 van het vrouwelijke deel der aarde
nou wat zeik je dan over rukkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
dat is heul geen Nederlands
maar dat weet ik allang..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
mij vraagt of ik moet slapen wanneer ik hem gapend voorbij passeer.![]()
Ik moet niet naar bed loser, ik ben alleen die aanstaar acties bored.![]()
En ja dit is een verkapte ik-ben-lekker-topic!! Mooie mensen hebben het nu eenmaal moeilijk!Bitches!
En wie ben jij?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ken je dan nagaan hoe moeilijk ik het dan heb mijn mijn lekkere lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |