abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52666586
Soms vind ik het leuk om rond te kijken op YouTube naar opmerkelijke video's. Onlangs stuitte ik via via (related videos functie) op een video waarin een babymuis werd opgegeten door een vogelspin. Het ging niet om een opname van een tafereel in de vrije natuur, maar om iemand die een vogelspin als huisdier heeft en deze een babymuis voerde. Het is een voorbeeld van dierenleed dat veelvuldig op YouTube voorkomt.

Waarom worden dit soort filmpjes getolereerd?
pi_52666628
gewoon melding van maken!
sommige dreutels zijn gewoon ziek in the head..
ik zag laatst ook een kat die helemaal leip was..denk dat ze dat beest drugs hebben gegeven..
leuk?
Nee niet erg!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666652
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_52666656
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_52666701
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
pi_52666710
quote:
ehm nou de EO is daar dan wel weer een kei in hoor!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666720
quote:
Daar heeft elk dier tenminste nog een (kleine) kans, in tegenstelling tot die rat die vastgebonden zat aan een loodje in een aquarium vol piranhas (youtubefilmpje ja)
Patat Friet
pi_52666754
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef floris.exe het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
Die vogelspin moet toch ook eten?
pi_52666766
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.

Maar voor het idee: http://youtube.com/watch?v=jrctcEjv8Nw

Verwerpelijk
pi_52666780
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Die vogelspin moet toch ook eten?
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijn .
pi_52666785
Je hóeft niet te kijken, hoor.
pi_52666820
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef floris.exe het volgende:
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijn .
Dat vind ik dan weer raar.
Het ene dier is dus, volgens jou, minder erg dan het andere?
Als het maar knuffelbaar is, dan is het blijkbaar zielig.
pi_52666827
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hóeft niet te kijken, hoor.
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
pi_52666857
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer raar.
Het ene dier is dus, volgens jou, minder erg dan het andere?
Als het maar knuffelbaar is, dan is het blijkbaar zielig.
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.

Heb je het filmpje gekeken?
pi_52666868
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
you must be cute!
pi_52666873
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:
Persoonlijk vind ik er heel wat ergere dingen aan de hand in de wereld dan een filmpje van een muis die aan een vogelspin wordt gevoerd.

Waar ligt precies voor jou de grens? Mag een filmpje van een kat die uit een boom valt wel? Een haai die in een stuk vis aan een lijntje bijt?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:37:33 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_52666921
Alle filmpjes mogen me dunkt, mits ze het bijbehorende kijkwijzersymbool bevatten.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_52666929
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:34 schreef floris.exe het volgende:
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.

Heb je het filmpje gekeken?
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Kijk, je kunt je wel ergeren aan dit soort zaken, maar zoals ik al zei: Je hoeft het niet te kijken. Bovendien zijn er blijkbaar genoeg mensen die er andere normen en waarden op na houden dan jij. Wat stel je voor, Youtube censureren? Denk je echt dat daarmee dit soort "wandaden" gestopt worden?
pi_52666988
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Kijk, je kunt je wel ergeren aan dit soort zaken, maar zoals ik al zei: Je hoeft het niet te kijken. Bovendien zijn er blijkbaar genoeg mensen die er andere normen en waarden op na houden dan jij. Wat stel je voor, Youtube censureren? Denk je echt dat daarmee dit soort "wandaden" gestopt worden?
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.
pi_52667001
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

you must be cute!
Thanks .
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:41:42 #21
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_52667023
TS is een weekdier, als het een lief beestje is, mag het niet als voedsel dienen, maar als het een vies insect is opeens wel.

Hier, voor jou:
http://nl.youtube.com/watch?v=AqWzUQ8lp3M
Die muizen zijn echt heeel snel pleiten
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:44:38 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52667083
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:

ik zag laatst ook een kat die helemaal leip was..
Om het beest uit zij lijden te verlossen kun je hem in de fik steken, beest niet meer leip en eigenaar heeft er geen last van en de weblog kan weer een spraakmakend item opfrissen uit de oude doos !
pi_52667091
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:41 schreef Hi_flyer het volgende:
TS is een weekdier, als het een lief beestje is, mag het niet als voedsel dienen, maar als het een vies insect is opeens wel.

Hier, voor jou:
http://nl.youtube.com/watch?v=AqWzUQ8lp3M
Die muizen zijn echt heeel snel pleiten
doe eens niet zo ordinair enzo?
als jij van spinnen houdt wil niet zeggen dat iedereen ervan moet houden..
ofzo
pi_52667108
Die muisjes zijn ook zo zielig, hè.

Erger zijn de filmpjes van Russische skinheads die een 'buitenlander' doodsteken of kapottrappen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:45:45 #25
158507 Komakimo
It's only a state of mind
pi_52667109
laatst een filmpje waarin een golden retriever een bal per ongeluk tegen z'n kop gekicked krijgt, te grappig voor woorden
go round
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')