Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
ehm nou de EO is daar dan wel weer een kei in hoor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
Daar heeft elk dier tenminste nog een (kleine) kans, in tegenstelling tot die rat die vastgebonden zat aan een loodje in een aquarium vol piranhasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die vogelspin moet toch ook eten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef floris.exe het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die vogelspin moet toch ook eten?
Dat vind ik dan weer raar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef floris.exe het volgende:
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijn.
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hóeft niet te kijken, hoor.
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar.
Het ene dier is dus, volgens jou, minder erg dan het andere?
Als het maar knuffelbaar is, dan is het blijkbaar zielig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
Persoonlijk vind ik er heel wat ergere dingen aan de hand in de wereld dan een filmpje van een muis die aan een vogelspin wordt gevoerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:34 schreef floris.exe het volgende:
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.
Heb je het filmpje gekeken?
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.
Kijk, je kunt je wel ergeren aan dit soort zaken, maar zoals ik al zei: Je hoeft het niet te kijken. Bovendien zijn er blijkbaar genoeg mensen die er andere normen en waarden op na houden dan jij. Wat stel je voor, Youtube censureren? Denk je echt dat daarmee dit soort "wandaden" gestopt worden?
Om het beest uit zij lijden te verlossen kun je hem in de fik steken, beest niet meer leip en eigenaar heeft er geen last van en de weblog kan weer een spraakmakend item opfrissen uit de oude doos !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zag laatst ook een kat die helemaal leip was..
doe eens niet zo ordinair enzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:41 schreef Hi_flyer het volgende:
TS is een weekdier, als het een lief beestje is, mag het niet als voedsel dienen, maar als het een vies insect is opeens wel.
Hier, voor jou:
http://nl.youtube.com/watch?v=AqWzUQ8lp3M
Die muizen zijn echt heeel snel pleiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |