quote:Die ene vader is wel een lieve goedzak...De king fu pa doetme denken aan de pa in Little Miss Sunshine, incl. de hemden
Is goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan niet verder kijken want er moet foebele gekeken worden.
Kan iemand hier straks uitgebreid melden wanneer en indien dat sekreet van 12 genadeloos op d'r muil krijgt?
Ik ken mensen die hun kinderen Anaim, Ramai en Mainomi hebben genoemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En wie noemt zijn kinderen nou Nani en Kalani.![]()
Nog ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hun kinderen Anaim, Ramai en Mainomi hebben genoemd.
Geen vrienden, hoor, ooit per ongeluk een keer ontmoet, nooit meer te boven gekomen.quote:
Per ongeluk ontmoet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geen vrienden, hoor, ooit per ongeluk een keer ontmoet, nooit meer te boven gekomen.![]()
Geef mij dan maar Sjonnie en Anita.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
Ik ken mensen die hun kinderen Anaim, Ramai en Mainomi hebben genoemd.
Ze is nu 17 jaar, ze heeft een navelpiercing en de foto's zijn erger geworden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
Dit schijnt haar MySpace te zijn
http://www.myspace.com/nix_loves_yu
de aflevering van Vrijdag (Augustus 24e) is geen 5 jaar oud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Bas321 het volgende:
Zijn die afleveringen toch al zo oud? Nooit gedacht.
Die van Jouw vakantie, Mijn vakantie laatst, die waren nog geen jaar oud ivm met WK vorig jaar
dus de opnames zullen hooguit 2 jaar oud zijn.quote:First aired: 1/16/2006
This week on WIfe Swap, a New Jersey mom who believes anything goes and lets her out-of control 13 year-old daughter Nicole rule the household, swaps lives with a Kung Fu master mom who keeps her children on a tightly controlled schedule and prefers her 19 year-old daughter to do martial arts than have a social life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |