Ik wil wel een normale bootleg. Een gedownloade bootleg..quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet je wel wat een bootleg is?
quote:* De eerste betekenis is een onofficiėle, niet uitgebrachte opname die, vaak tegen de wil van artiest en/of platenfirma, op de markt verschijnt. Vaak zijn dit illegale live-opnamen van concerten.
* De tweede betekenis houdt in het illegaal door derden zonder licentie op geluidsdrager (vinyl, cd, cassette, dvd) uitbrengen van bestaande opnames welke op dat moment niet meer officieel verkrijgbaar / uitverkocht zijn.
* De derde betekenis in de muziekwereld is het door elkaar draaien van (delen van) twee of meer muziekstukken. Aan het einde van de jaren negentig werd dit een ware rage, onder meer door het MTV-programma MTV Mash (waarin ook de clips gemixt werden) en het succes van bootleg-dj's als 2 Many DJs.
JA GEWELDIGE TIP ECHT< ONGEKEND FANTASTICH !!@$#!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef tinoburg het volgende:
ebay?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA GEWELDIGE TIP ECHT< ONGEKEND FANTASTICH !!@$#!!
ja, klopt daar is vaak wel het een ander te vinden op dit gebied.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA GEWELDIGE TIP ECHT< ONGEKEND FANTASTICH !!@$#!!
het is 1 fokking wat ik mis van gnr, althans waar ik de complete versie niet van hebquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef tinoburg het volgende:
[..]
ja, klopt daar is vaak wel het een ander te vinden op dit gebied.
maar je was dus aan het zeuren om het zeuren? die hele kut bootleg interesseerd je geen hol?
Das een post van 3 dagen geleden, en hij deed hetzelfde in mijn topic!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef Biogarde het volgende:
Cahir: Opbokken met je bagger. We kennen je allemaal al hoor. Volgende topic verkloten en je bent weg.
met het grote verschil dat jij wel 2 topics aanmaakte over 1 onderwerp en ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Das een post van 3 dagen geleden, en hij deed hetzelfde in mijn topic!![]()
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ik heb 'vroehuh' toch heel wat ouderwetse guldens neergeteld voor LP's, tapes en CD's waarvan je moest hopen dat het een beetje kwaliteit was hoor....quote:
En nu is dat nog steeds het gevalquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ik heb 'vroehuh' toch heel wat ouderwetse guldens neergeteld voor LP's, tapes en CD's waarvan je moest hopen dat het een beetje kwaliteit was hoor....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |