Afschieten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:43 schreef Ici-Paris het volgende:
K moet nog bericht krijgen over mn aanvullende beurs! Kunnen die lui niet ff opschieten!
maar t lucht wel opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Afschieten?
Ik vrees dat dat niet gaat helpen
Je kan beter je halve klas afknallen, Hmm... jah. Like eerhm ''Thats gonna solve your problem''quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je kan beter je halve klas afknallen, Hmm... jah. Like eerhm ''Thats gonna solve your problem''![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
jij bent cker zo n knulletje dat altijd werd gepest , overal waar je was?
Maakt niet uit, als ze achter lopen met verwerken, krijg je gewoon met terugwerkende kracht het verschil alsnog uitbetaald.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:43 schreef Ici-Paris het volgende:
K moet nog bericht krijgen over mn aanvullende beurs! Kunnen die lui niet ff opschieten!
ja, weet ik , maar ik wil het graag nu weten ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze achter lopen met verwerken, krijg je gewoon met terugwerkende kracht het verschil alsnog uitbetaald.
n00bquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Ici-Paris het volgende:
ja, weet ik , maar ik wil het graag nu weten ben nieuwsgierigmn eerste jaar he
Ja, tegen een studie-n00b.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef Ici-Paris het volgende:
weetje wel tegen wie je het hebt?
tuurlijk 100 km per dag fietsenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:25 schreef Shitonya het volgende:
zeiken om niks.. je ouders krijgen nog kinderbijslag, dus die kunnen prima je lesgeld en boeken betalen. En tot die tijd lekker fietsen. Kun je die onnodige frustratie eruit fietsen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |